Ja, kao kolateralna šteta…

Pre neki dan setismo se, moja koleZinica Ariel (lepa, glupa + pravnica 😀 ) i ja, jedne zgode od zimus…

U ulici pored naše firme, nastali su dugački redovi automobila, u periodu dok se rekonstruisala Gazela…  

Ulica u kojoj radimo je slepa, dakle…. treba se kao puvanjak ubaciti u red. Time bezobrazno preseći višesatnu kolonu i nastaviti dalje, kao da se ništa nije desilo.

Ono što je takođe nenadano je, da se moja koleginica, ne obazirući se na punu liniju, zalaufa i počne da pretiče kolonu vozila, jureći ka semaforu kao sumanuta. Samo još fali da  onima koje obilazi pokaže srednji prst…

Kad na semaforu – organ! 

Organ – Dobar dan. 

Ariel – Dobar daaaan (osmeh oko glave, za ne poverovati – glupa! ne može da shvati šta je čeka… ali ajd’ …)

Organ – Parkirajte vozilo i ugasite motor.

Ariel postupa po naređenju….

Organ – Da li znate da ste napravili prekršaj? 

Ariel – Jao znamo, ali znate nama se jako žuri…trep, treppppp-osmeh-trep, trep

Organ – Da li ste svesni da ste time ugrozili ostale učesnike u saobraćaju?

Ariel – Jaooo jesmo, stvarno, ali samo da Vam objasnim… 

Organ – Zar Vi mislite da su ovi ljudi koje ste obišli blesavi? Hmmm…Dajte mi dokumenta.

Ariel (uredno daje dokumenta i ne prestaje da melje) – Znate mi radimo tu, vidite onu belu zgradu, mi smo takoreći komšije… pa nemojte molim Vas.. evo nećemo nikada više… Imamo nešto zakazano, znamo, svesne smo svega ali nemojte… obećavam da nećemo više (pri tom se JA sve vreme pitam… šta bre ova lujka priča u množini, mora da misli da ćemo da podelimo troškove)

Situacija postaje ozbiljnija, glupa pravnica 😀 već izlazi iz stanja histerije, počinje da shvata da ovo nije „Mala sirena“, vidi postalo tvrdo, Organ uzima olovku i papir…

 Cccc… 

Ja – Komšija, pa nemojte, vidite da je plava, neuračunljiva, njoj je najbitnije da je lepa i žuri. Ja sam se ovde slučajno zatekla, da sam znala da će ovakav prekršaj da napravi, ja bih je sama prijavila još na ćošku! U šoku sam!

Ariel – Vidite ovu gospođu koju vozim… cccc  kako je samo nezahvalna! Em joj učinim uslugu, vidite koliko je stara, greh bi bio da je ne povezem…

Organ – Gde radite, kažete…?

Ariel sva vesela – Eno tamo, vidite onu belu zgradicu… pa dođite na kafu, čaj… osmeh-mahanje rukicama u pravcu zgrade-osmeh

Organ – A direktor Vam beše… /pa izgovori njegovo prezime/…

Ariel – Da! Šta, i njega ste pustili!? 😀 Pa dobro… pustite i nas…Što ste takvi… Komšijaaaa… (big smajliiiii)

Organ – Sada ste se setili da sam komšija /i dalje ne menja grimasu, nit’ smrdi nit’ miriše… bezličan totalno/, a svako jutro prolazite ovuda.. i popodne…  /gleda ona dokumenta, pa u nju, pa u dokumenta – a grešnica stvarno lepa 😀 /

I u tom trenutku, videvši da više nema valjanih argumenata vadi keca iz rukava!

Ariel – Kako imate srca da nas kaznite, vidite kako smo lepe … 😀 

Pogleda organ ARiel, a onda se sagnu pa pogleda mene, i dalje lice grimase BEZ, izgovori kratko i odrično….  NE! 

Aooooo zemljice crna, aooooo šoka i nevereeee… aoooooo đe mi to kaza….

Pa kad počesmo da se smejemo, suze nam na oči udariše… Njoj od smeha, a meni od surove istine, beše mi malo i neprijatno, već vidim da plaćamo kaznu na ružnoću, al’ šta ću… smešno i meni 😀

Ariel – Pa vidite, u pravu ste… nije ni malo lepa, a ja sam dobra duša… Samo se pitam šta mi je trebalo da je pustim u vozilo… Eto, i… hm..(osmeh) je l’ stvaaaaaarno hoćete da nas kaznite? (NAS!?) Pa ja sam već dovoljno kažnjena što vozim ovog skota (MENE – jebemlijojdadudadinuludu)

Sažali se grešnik, prekori Ariel, upozori je da se ponaša u skladu sa propisima, uz ono „Sledeći put… blablablaaaaaa….“ 

Krenusmo, tamo gde smo pošle… Mene je stomak boleo od smeha, šminka mi se razmazala, a Ariel je kao krivca optužila mene (!?!)

– „Eto… ženo, shvati već jednom da si ružna! I stara! Za malo da platim kaznu na ružnoću… Ma idi bre, više te nigde ne vozim! Šlus!“

PS I tako sam ja zvanično, od organa reda, proglašena ružnom. Eto zašto nam država propada. Umesto da svoje zaposlene uredno šalje na sistematski pregled i kod očnog lekara, pušta da takvi kontrolišu saobraćaj i ženama u godinama sjebavaju samopouzdanje. Pih! 

6 responses to “Ja, kao kolateralna šteta…

  1. Organ je, očigledno BREZ ORGANA VIDA, čim je mogao tak’u grešku da napravi. A, uostalom, organ reda nije merodavan da vas proglašava LEPIM ILI RUŽNIM. Svaka žena je lepa, ma, znaš ti to, samo si skromna pa nećeš da priznaš i opišeš svoju lepotu.
    A ARijelici treba razvući šljagu što te tako PONIZI pred organom bez organa! 🙂

    • @dudaelixir

      Hahahaha, sutra ću 🙂 Čim je budem videla.. da razvučem, pa neka se krsti 🙂 Nemaš pojma kako se nas dve ludo zabavljamo kada busom putujemo zajedno… Ona mi kaže da jurim mladiće, ja njoj da je sponzoruša, ona meni da sam trudna i stara, ja njoj da je kleptomanka, i sve opominjem žene u busu da pripaze na torbe… 🙂 I tako brže prođe vreme do kuće 🙂 Rekla mi je i da sam zaljubljena u nju, ali da se ne nadam… Ja je prozivam da se vucara sa oženjenima i da se tako nikada udati neće… znači najgore smo u busu 🙂 Svaki put imamo neku novu prozivku 🙂

  2. I nisi ruzna ni najmanje, a dovoljno sam kompetentna da to prosudim. Ne bih o naravi, karakternim osobinama, ponasanju, mentalnom stanju i tako to :D, al’ da imas potencijala u svakom pogledu – imas :OK: :D.

Оставите одговор

