Umalo da bacim kašiku…

Beše to pre neki dan…

Sedim ja na svom radnom mestu, koje se, iz meni nepoznatih razloga zove „radno“ 😀 Malo raduckam, malo čitam blogove. S’ godinama oslabi vid, pa se ja malo primaknem monitoru, naslonim na ivicu radnog stola i buljim u ekran….

Neko od vas nije boldirao slova, ili slova nisu imala prikladnu veličinu, a ja… glupava, umesto da se setim da uveličam … primaknem se još malo monitoru i u tom trenutku osetim kako mi srce trokira, a ruke, očno dno i čitava glava utrnuše,  kao da me je neko uključio na 220V. Infarkt 100%!!!

Odskočim sa stolice, i viknem koleginici „Nije mi dobro! Umreću!“.

Pogleda me ženica, pita šta se dešava, otrča po šećer i vodu, dođoše još neke koleginice …

Posle par minuta sam se sabrala i odmah počela da se kurčim „Odoh dole da zapalim cigaretu“ i krenem kod moje Milice da je pozovem da mi pravi društvo…

Međutim, posle par minuta mene opet stiže neka malaksalost, a onda poče gušenje, opet neki čudan osećaj, kao da mi je prestala cirkulacija… i naravno napad panike, nesvestica…

Pokvasih se ‘ladnom vodom… Vidim vrag  je odneo šalu.

Jebeš pušenje. Idemo u ambulantu!

Ukratko:

– Nisam imala infarkt! Pretpostavljam da sam u onom nezgodnom položaju pritisla želudačnu kilu, koja je pomerila dijafragmu, ova opalila u čuku… ostalo je istorija… 

– Imala sam pritisak 170/110 i žešći napad panike, jer su mi zubi zveckali kao kastanjete.

– Dr je mislila da mi je Milica ćerka, i time me je jako uvredila i za srce ujela 😀 Kurva! 

– Medicinska sestra je rekla da mi fali dečko

– Milica se smejala 

– Mene je bendžos od 5 mg i neka tableta za čuku dovela u stanje nirvane… jebalo mi se za sve, a što je najčudnije… vratila sam se na već pomenuto „radno“ mesto… 

Terapija:

Naći dečka pod obavezno i rabiti ga, rabiti…raaaaabiti… Čisto iz zdravstvenih razloga!

Ne pitah samo, da li kao antibiotik, na svakih 6h x 1 ili na 12h x 2 😀

Kako god… terapija zvuči sjajno, još samo da nađem „medikament“ … nešto ga nema ovih dana u apoteKi 😦 Opšta nejebica nestašica!

Sutradan se čujem sa jednim muškim primerkom i kažem kako su mi prepisali terapiju. Odmah se ponudio.

Samo… imam problem, fali mu glava, ili glava ipo da bismo bili na istoj nadmorskoj visini.

Moja Milica ima drugu teoriju.. kaže, fale mu noge 🙂

I šta sada!?

dUzmem taj primerak ne ide, jer onda to nije prava terapija…. Uskraćena sam za dosta internacionalnih jedinica dotičnog…

Ako je nekome slučajno ostalo neko pakovanje ovog „leka“, kome još uvek nije istekao rok, neka mi prosledi… 

I da ne zaboravim, za lek se ne kaže „Hvala!“ Iako bih vam u suštini bila jako zahvalna 🙂

11 responses to “Umalo da bacim kašiku…

  1. Bem ti život,oš da nam crkneš,da nas baciš na trošak saRane u ovo teško vreme :mrgreen: Batali to mrenje,nego se baci na te medikamente.I taj što imaš,krljaj samo,nema veze što si ga ti opsiala kao patuljastog pinča 😀 Udri,ko da ne znaš,šta znači pupak na pupak.Pa mislim stvarno me iznenađuješ :mrgreen:

  2. Pre leka prvo moraš da izabereš lekara.
    Onda ide lek:
    „Pre upotrebe detaljno prouciti uputstvo! O indikacijama,merama opreza i nezeljenim reakcijama na lek, posavetujte se sa svojim lekarom ili farmaceutom!“
    😉

  3. E jesi neka, ne mož čovek ni da se ozbiljno zabrine za tebe 🙂 . Našlo bi se nešto viška za tebe, al´zbog km nije dovoljno konkrevetno, a virtuelna terapija tebi sad kao homeopatija – slaba 🙂 🙂 🙂 . A čuj, ne moraš za lek d azahvaljuješ, dovoljno je po onoj „pamti pa vrati“ 🙂 .

    • @Plava Baklava

      Jao što imam virtuelnu terapiju… leleeee… opet ću da se zaljubim u pogrešnog 😀 Pa ne verujem 🙂 Malo mi bilo jedared…

      Ništa, ja vam dođem kao poligon za vežbanje…Ili oni što se dobrovoljno prijavljuju da probaju nove lekove 😀 Gledajte šta ja radim, pa onda udarite kontru 🙂 Znači, nema greške, suprotno od onoga što ja radim je uvek dobro 🙂

  4. Labilna, juce sam procitala ovaj tvoj post i morala sam malo da razmislim sta bih ti ja savetovala za ovu boljku. Ne pristaj na kompromise. Ili jesi ili nisi, kandidat za ozdravljenje. Uzmes los lek pa su kontraidikacije moguce. Ne bih se ja sa lekovima salila. Dok ne nadjes pravu dozu, pij ti lepo lozu, a za ovu dijagnozu, zauzmi odgovaraucu pozu. 😛
    Zivela i s njima i bez njih.

Оставите одговор

