Nešto iz mog ugla…

Sećam se da sam, kao devojka, prezirala neverne osobe oba pola. I nekako su se u mom rečniku ustalila dva izraza. Ako je prevariO – đubre, a ako je prevariLA – kurva. Što me podseti na ono sa ribicama – kako da utvrdiš kog su pola? Daš im ‘ranu. Ako je muškog pola onda je pojeO, ako je ženskog onda je pojeLA. Glup fazon… jer ja i dalje ne znam kog su mi pola ove 3 skalarke! 😀

Dok sam bila u braku, tek onda sam imala loše mišljenje o onima koji varaju svoje bračne partnere. To je, za mene (odmah da se ogradim), bio prestup vredan javnog kamenovanja na sred Terazija, za primer ostalima. Ili ovo…

…da ne bi pravili komunalni nered.

Eeeee… to je bilo tada…

Što sam starija, nekako nalazim opravdanje za sva ta silna neverstva. Što kaže moja koleginica… „Da mi je svako jutro donosio čokoladu u krevet, smučilo bi mi se…“

Dosadi, razumem…I opravdavam neverstvo radi ličnog zadovoljstva. Da ‘ebeš brate mili, ali da ti niko ne sazna. Da praviš kurcu ćef, a ne da komšiji crkne krava. 

Juče pričam sa jednim zaista dragim sagovornikom, baš na tu temu.

Čovek je prevario ženu. Koji put u životu…zar je bitno? Kada jednom prevariš, sve ostale prevare se anuliraju. Etiketiran si samo sa jednom.

Dakle… Prevario, pa joj još i rekao.

Eto ti kurca…

Mislim … niđe kurca… no ludak na vidikuuuuuuu….

Zašto si joj prijatelju rekao? Zar ta činjenica treba da je prati do kraja života? Zar svaki put kada je pogledaš, u njenim očima možeš da pročitaš da ti više ne veruje? Da se oseća manje vrednom? Da se pita šta to ona nema a druga poseduje? Da razmišlja da li se udala za pravog čoveka i sa njim stvorila porodicu? Gde je pogrešila? Čime je zaslužila? Da li je manje lepa, zgodna, poželjna…?

Ti si se prijatelju olakšao, skinuo si teret sa duše i sada si spokojan. Njoj si napravio haos. Šutnuo nogom kulu od peska, koju je ona.. zrno po zrno, godinama pravila. 

Zar nisi mogao, kao i svi ostali… da varaš i da ćutiš? Da jebeš i da uživaš. Zar nisi jednostavno mogao da ćutiš i da „radiš“?

Šta si u stvari hteo tim priznanjem? Da budeš iskren? Baja? Čovek? Jebač? Mudo?

Evo da ti kažem nešto i o iskrenosti… Niko ti to nije tražio. Neko ne može da podnese toliku količinu iskrenosti. Neko po nekad ne želi da sazna istinu. Neko više voli da sumnja nego da sazna. Da vidi ali da ne veruje. Da čuje a da prečuje. Da dodirne a da ne oseti… 

Tvoja žena sada nema miran san. Tvoja žena ti više ne veruje. Tvoja žena, negde, u dubini duše… sada je jako nesrećna, nesigurna i izneverena. Čime je ona to zaslužila? Čime te je povredila da bi joj se tako osvetio?

Kažeš da si emotivac… Nisi. Surov si. I egocentričan. I blentav. Nedojeban. Detinjast. I … da… neiskren.

Neiskren, jer si očekivao da ćeš biti oteran, a time „slobodan“… a ti si opet ostao u istom braku, sa istom ženom i sa većim problemom od onoga u kom si bio. Ne znam da li me razumeš? Ništa nisi postigao. Nikakav boljitak. Sve je ostalo isto…

I sada te pitam… Šta si ti u stvari tom tvojom „iskrenošću“ ‘teo? 

Mislio si da ostaviš sve i dođeš u veliki grad? Da nađeš posao? Ne libiš se ničega? Spavao bi u sobi 2 sa 2? Zamenio bi toplinu doma i sigurnost za neizvesnost? Slobodu? Čime bi plaćao tu svoju slobodu? A čime sobu, hranu, cigarete, čime bi pomagao deci? Beograd nije Eldorado. 

Prijateljski savet je… ne jede se sve što leti. Ali se zato jebe sve što ti padne pod ruku. I u 4 zida. Molim lepo.

Ne moraš da mi se zahvaljuješ… Cmok! :*

PS Ta sa kojom si je prevario, da se ne lažemo, da je dobra, našla bi nekoga iz Beograda, slobodnog i bez obaveza. Ne bi čekala na tebe, velikog jebača iz unutrašnjosti, da joj ispuniš telesne šupljine i mentalne praznine. Baš kao što ni Crnogorac, miamor ❤ ne bi usrećio mene da je ovde pokatkad, zarad kurčevog ćefa i pičCine zabave. A sada prst na čelo…

PPS I…da, možeš* slobodno da komentarišeš ovaj post, ostaćeš anoniman. Čak šta više, imaš dovoljno prostora da se upustiš u diskusiju sa ostalima. Možda i nađemo neko rešenje, što bi rekli naši političari „za prevazilaženje novonastale situacije“. Cmok na tebe! :*

možeš* – možeš, a ne moraš 

VAŽNA NAPOMENA:

Ovo je moje mišljenje što se tiče ovog „slučaja“. Osobu lično poznajem i mnogo smo pričali o svemu, te iz ovoga niko ne treba da zaključi da sam moralna, amoralna, da imam duple aršine, da generalizujem,  kritikujem, opravdavam, podržavam, zajebavam … NO MI DOŠLO! Eto 😀 

48 responses to “Nešto iz mog ugla…

  1. ajde sve razumijem, sve. I da mu je dosadila i da je postala navika i da se pojavila neka za kojom je poludio…..Ali da joj kaže… e to ne kapiram nikako. Šta time postiže?
    Jel želi da ode? Nek ide i šuti, ali ako ostane kako da premosti jaz? Puj pike ne važi? Malo morgen

  2. Kretenizam. Mislim isto kao i ti. Ne sme se priznati NIKADA, ni da ti stave nož pod grkljan. I ja sam bila jedna od onih koja je priznala i najebala, naravno. I to ću pamtiti celog života, kao i taj prevareni. Eto, priznala sam i vama, budala jedna! 😉

  3. Zahvaljujem na komentarima, ali … ima li rešenja? Šta da radi posle svega? Da li vreme leči sve?

    Meni je ta osoba zaista draga, i ne znam kako da mu pomognem da izađe iz ove (po meni) teško rešive situacije. Ostati a biti obeležen? Otići u nepoznato?

    Ljuta sam na njega, jer ima dovoljno godina da zna da se ovakve stvari ne rade ishitreno i bez mozga, neplanski… Nije mu lako, znam … ali pokušavam da smislim način kako da se opravda kod žene.

    Možda da kaže da su ga oteli vanzemaljci, isprali mozak, ugradili čip… jbt… PA JBT! Ko te bre ter’o da pevaš!?

    Poruka njemu: Čitaj i krsti se… Kad te vidim prebiću te kao mačku!

  4. Nema njemu pomoći ako sam ne kapira šta hoće. Možda je stvarno ali STVARNO očekivao da žena pobesni i više ga ne pogleda i da tako razreši dilemu. Ako nije to, ako želi da ostane sa ženom, nema mu druge no da od sad pa nadalje bude za nju ostvarenje devojačkog sna, na duge staze, bez opuštanja kad dobije osećaj da je osvojio cilj svojih nastojanja.

    U svakom slučaju, u drugoj varijanti mi bilo dobro da sednu i dobrano se ispričaju, ne bi li uspeli da podvuku crtu OBOJE.

  5. Poštujem što je rekao istinu ali s’ druge strane je ispao kukavica. Zašto? Zato što nema herca da ostavi ženu, nego je prebacio loptu na njen teren. A ona će ga ostaviti ali ne sad kad njemu odgovara nego kad ona nadje nekoga 😀

  6. Mislim da treba da uradi onako kako oseca. Ako mu je stalo do zene, a prevara je bila cist izlazak iz neke monotonije, neka se bori. Ali ako to vise nije to, neka krene dalje. Nista u zivotu ne treba raditi na silu i zbog nekog, pa makar to bila i deca. Svako ima pravo na svoj izbor i zivot. Mozda zvuci sebicno, ali mislim da je to jedino ispravno. Trebao je da cuti, tu se slazem,. al nekad neke stvari prosto ne mozemo da iskontrolisemo. Sad posto je rekao, nema vracanja unazad, neka preispita sebe i samo neka bude iskren najpre prema sebi pa onda prema zeni i toj deci. Za svaku situaciju postoji resenje :))

  7. Eh, pa vidiš da je neki srčan čovek. Grlom u jagode :-). Bez rezervne varijante, kud´ ćeš hmmmmm iskrenije do toga? Pa nije baš ni u redu da bude sve matematika. Idem ako mi neko da tapiju na sigurnost i boljitak … mac…mac…nije nego :-). Jedino što je tu zanimljivo je motiv iskrenosti. Odlučnost? Poštenje? Stvarne emocije? Il´ razmaženo bezobrazno derište koje priznaje mami grehe i čeka da ga još i tetoši?

  8. ako ima dovoljno godina ona mu to dodje neka „kriza srednjih godina“ sto moze da bude dobar izgovor pred zenom, ali ne moze da zameni da sednu i ponovo definisu svoj zivot… brak je nekad bio za „ceo zivot“ onda kad zivot nije bio bas dugacak…. sada moramo razmisljati i o tome da se tokom bracnog zivota i mi razvijamo, ponekada ne bas u istom pravcu… a to valja postovati ! bila bi velika zrtva odustati od sopstvenog zivota i ne isprobati sve sto nam naidje putem …. umreti a ne proziveti zivot punim plucima…. ali, posto je vec krenuo, mora i nju postovati – samo uz dogovor mogu naci zajedniki izlaz iz ove situacije…

    • I dalje apelujem na blogere, naročito muški deo, da daju neku svoju sugestiju… Šta biste vi uradili da ste u njegovoj koži sada? Ima li neko slično iskustvo? Kako se prevazilaze ovakve situacije? Koje laži žena može da proguta, a da deluju „svarljivo“?

      Poruka njemu: dobar si čovek, samo si blesav ‘nogooooooo… Čitaj komentare, možda ti nešto padne na pamet. Cmok! :*

      • Aaaaaaahahahahaha, jesi blesava. I ti stvarno misliš da će neko da ti javno napiše LIČNO ISKUSTVO il´ se samo praviš? 🙂 . Ja ako posmatram procentualno te što su prevarili pa priznali, odoše ljudi vremenom svojim putem, jer zajednički prestade da postoji, ali je sve to bio proces koji traje. Jedan što je negirao i nos izmedju očiju još opstaje, al´ nije svestan svoje nesvesti ni u kom je modu i bolje za njega da je tako, da se ne obeznani 🙂 🙂 🙂 . Zavisi podosta i koja je godina berbe, al´ se uverih i da nikad nije za rastanak kasno.

        I daaaa, nemaju muški pojma koje laži žena guta, to mogu smao žene da kažu – šta bi to doprinelo da oproste. Ali kad je već počeo da kusa nek´ se sad maže i po licu ako mu je stalo da reparira.

      • Lično bih preporučila ono što muški naj-mrze: bračno savetovališta, porodičnu psihoterapiju. Sad najozbiljnije: izgubljeno poverenje je težak feler i treba tu znatno više od trenutne dobre volje da se stanje prevazidje. Medjutim, akos e sve krpi bez emocija, samo zato što nema rezervnu varijantu, ne bila im u koži onda ni jednom 😦 .

      • Žena da proguta laž? Pa, nije ona ćurka koja guta kukuruz 😀 Nema šanse! Može taj da dubi na trepavicama i ništa neće postići. Ok, rekao je istinu, svaka čast ali bolje da joj je kupio šerpu ili peglu, manje bi je povredio 🙂 Ništa drugo ne preostaje, nego da uzme taj kukuruz i da kleči u ćošku i da trpi ženino nezadovoljstvo i pogled koji ubija.Jbg, kako si namestio jastuk, tako ćeš i spavati. Sve u svemu, neka si ti nama živ i zdrav! Živeli!

  9. Tesko je biti pametan i deliti savete nekome u cijoj kozi nisam :neutral:.

    Da sam na mestu zene, da se desilo sto se desilo, a da sam ja bila korektna u odnosu prema njemu, ako imam mogucnost izlaza – otisla bih i povela decu, ukoliko zele samnom. Ako nemam izlaza iz situacije iz ko zna kojih razloga, sto nije redak slucaj, promenila bih nacin zivota i krenula malo drugacijim putem jer … i mi Cigani imamo dusu :D. Nisam sigurna da bi od razbijenog krcaga mogao da se sklepa neki koji ne pusta vodu, pristojno izgleda, moze da posluzi…

    Sta bih da sam na njegovom mestu – stvarno ne znam jer ne mogu da se postavim u poziciju muskarca.

      • Uopste ne sumnjam da je pametan (bez sale). „Iskakanje iz sina“ (to se sad tako zove :D) je nesto sto nije iskljuceno da se moze dogoditi bilo kome od nas. Da li mogu da se zakunem da se takvo nesto nikada, ama bas nikada nece dogoditi u mojoj kuci ? Naravno da ne mogu, a i svako iole realan priznace bar sebi, ako nece drugima, onu: nikad ne reci nikad.

        Postoje razliciti brakovi i veze. Indirektno znam za bracni par koji ima dogovor da svako ima pravo da se vidja sa drugim partnerima, ali se posle vracaju kuci i potpuno normalno zive dalje skupa, bez zamerki. Onda postoje i oni koji u dogovoru imaju seksualne odnose sa drugim parovima i pojedincima. Ima i onih koji ne saraju, ne znaju da imaju svoje dublere/dublerke, znaju ali podnose zarad visih ciljeva (sta god to nekome bilo), ima onih koji znaju sta se desava ali nemaju mogucnosti da odu iz neceg sto im ne odgovara jer nemaju gde i od cega da zive i td, i td.

        Za sve sto se desava verujem da je za nesto dobro. Mozda ce ta zena shvatiti da ovo nije ono sto zeli i otici ili okrenuti drugi list. Mozda ce on videti da to nije zivot koji zeli da vodi i krenuti dalje. Mozda ce prevazici „krizu“ jer oboje imaju odredjene interese za prevazilazenje. Svasta moze da bude, a ne mora nista od ovoga. Ali smatram da resenje uvek postoji i iskristalisace se i njima dvoma. Da li ce to resenje odgovarati svima – moguce da nece, ali ce biti bolje od neizvesnosti.

        Pozdrav za tvog prijatelja i njegovu porodicu, sa zeljom da nadju najbolji izlaz iz ove situacije jer ce najlosija varijanta, po meni, biti da ostane na ovom nivou: nit’ tamo nit’ ovamo.

  10. Moj deda je varao babu celog života. Ali, to je bilo nekada, kada je žena zavisila od muža. Nismo je baš razumeli kada nam je pričala sve to i njenu patnju zbog prevare, medjutim, trpela ga je zato što je bio korektan u vezi nje i dece: donosio bi platu kući, nikada nam ništa nije nedostajalo, voleo nas je, ali… švalerisanje je bilo jače od njega. Nikada mu ništa nije rekla.
    Šta ovaj mučenik da uradi? Ko bi tu dao tačan odgovor? I moja prijateljica je oprostila odbeglom mužu i primila ga nazad, ali, rekla mu je: nikada ti to neću zaboraviti, i jednog dana, ako budeš bespomoćan, ležao u krevetu, neću ti dodati ni čašu vode.
    Godine su prošle, čini mi se da je i zaboravila i oprostila, jer, jako se nervira zbog njega što se on nervira, što nema posla, što se ugojio, što mu je srce oslabilo… To sve govori da zavisi od osobe do osobe, koliko je ko u mogućnosti da oprosti.
    Jako sam bila pametna, zar ne?

  11. Nazvala si tetskt: „Nesto iz mog ugla“. A je l’ ima na ovom blogu nesto sto nije iz tvog ugla 😀 ?

    I jos nesto: Da li su te poslali na teren sa sve gumenjacima i ostalim, a uz to si nasla i nekog terenca jer si se usporila sa stancovanjem tekstova i komentara (il’ mi se cini) 😀 ?

    • @tatjanamb

      Pa da, iz mog ugla.. malo krivog ali mog 🙂

      Od terena za sada ništa, verovatno čeka da temperatura padne na -20 pa da kazna bude adekvatna 🙂 Samo… ne znam gde sam pogrešila 😀 Kako god, i teren je lak za onoga ko ume da nađe smisao u svemu 🙂 Ili besmisao 😀

      Lepo sam vam rekla da hoću da se zaljubim, i radim na tome 😀 Ne ometajte me 😀 Čitam vas uredno, ne stižem da komentarišem, stvarnooooo… izvinjavam se… I da ne zaboravim… VOLIM VAS SVE ❤ ĐUTURE 😀

  12. Neću nešto mudro reći, posle ooliko dobrih komentara, ali kao prvo, sjajan tekst. Kao drugo, apsolutno se slažem. To, u vezi sa varanjem… s godinama, kako je mnogo što šta počelo da mi biva normalno, tako i ta kategorija – koju ni ne smatram varanjem, jer, na kraju krajeva, ne varaš već na kraju balade sam budeš prevaren, kao dotični… dotična, sve jedno. Ona druga strana ako ne sazna kao i da nije prevarena, a kad sazna, samo odlučuje želi li da ostane ili odlazi… A varalica – ili dobri stari nevernik je priznanjem ili nepažnjom sam uzagio u ono što je ostavio za sobom… pa se sam i vadi. A, to olakšavanje duše, ne samo u prevari, već i u nekim drugim segmentima… ne volem…

  13. A ja, greshna, radoznala, pa bih da znam kako je Dotichni izveo priznanje. Neobavezno: Danas sam bio u Beogradu, poslom, onaj moj shugavi shef/direktor/pravnik ne zna vola u dupe da ubode, ruchah u nekom cumezu na Zarkovu, svratio sam i u Delta siti da ti nadjem one tablete za mashinu za sudove, posle skoknuo da se snoshnem sa jednom shto sam je upoznao preko fb-a, chat-a, interneta, twittera, nadjem se i sa komshinijim sinovcem, trgnusmo po jednu, i jedva stigoh na autobus da se vratim kuci, neshto sam ogladneo, umoran i shtrokav, je l’ moze neki sendvichic dok se tushnem? Dramatichno: Zenoooo! (pa kad ona usplahirena doleti misleci da je znalasamdaceseovojednogdanadogoditi infarkt klepio njenog brachnog partnera, oca njene dece i da je na korak od udovice) Danas se dogodilo neshto strashno!!! Pa na njeno pitanje: Ko je umro?, on rekao: Prevario sam te! Ili je priznanje bilo sa puno humora: Je l se secash vica kad Lala moli boga da ga Sosa ne vara, a ako ga bude varala, da ne bude s nekim iz sela, a ako ipak bude iz sela, da ga ne poznaje, a ako ga poznaje kojim sluchajem-da ih ne nadje na gom,ili, a ako ih ipak nadje na gomili, da se ne jedi? E, pa, nemoj se jediti…Ili emotivno: Ti znash koliko volim tebe i decu, ne znam shta mi je bilo-poklekoh, jebah nju, zajebah tebe?
    I josh bih, radoznala, da chujem od Anonimnog Priznavaoca Prevare zar nema, greshan, nijednog druga, kuma, prijatelja, da ga k’o chovek pozove i kaze da je jebao, nego je morao lichno onoj koja mu pere, sprema, kuva, gleda decu, … bash njoj od ovolikog sveta da se pohvali.

  14. Повратни пинг: Top 10 posts made by me… ever! :D | Labilna

  15. Kažeš da si emotivac… Nisi. Surov si. I egocentričan. I blentav. Nedojeban. Detinjast. I … da… neiskren.Neiskren, jer si očekivao da ćeš biti oteran, a time “slobodan”… a ti si opet ostao u istom braku, sa istom ženom i sa većim problemom od onoga u kom si bio. Ne znam da li me razumeš? Ništa nisi postigao. Nikakav boljitak. Sve je ostalo isto…
    I sada te pitam… Šta si ti u stvari tom tvojom “iskrenošću” ‘teo?

    Ti si kao i uvijek savršeno u pravu – što ona ne zna nije se ni dogodilo. šta bi on htio, biti i jeben i pošten!

Оставите одговор

