Prodavačica magle…

Sada, posle godišnjeg odmora, opsetih se ja da je krajnje vreme da zbijem redove i usredsredim se na sebe iz fundamenta.  Znam, reći ćete da mi opet neki Qrac fali 🙂 Klasika…

 


Ući ću u istoriju kao žena kojoj je vazda neki Qrac falio 😀 

I jednog dana, kada hoćete nekome plastično da objasnite da nije normalan, svoj, da ne zna šta hoće, želi, ume, može… vi samo kažete „E, vala, svaki li ti Qrac fali… ko Labilnoj!“

I nema dalje. Ni pitanja, ni podpitanja ko/šta/kako/gde? Kao kad kažete Bog, Svemir,  Galaksija… Sunce…Labilna…  Sve je jasno!

Šta sam ono u stvari ‘tela da vam kažem… Da! 

Ne fali meni Qrac… No No! Sram vas i stid bilo!

 Nešto mi nedostaju emocije. Obilato. I to onaj rad… tamo-vamo… ti meni, ja tebi… Ne tražim da bude preko toga, mada, kakva sam alava… ne bi me čudilo 🙂 

Znači, usredsrediti se na sređivanje emotivne strane moje višestruke ličnosti.

Hm… Da li to podrazumeva da imam više emotivnih veza? Za svaku moju „podružnicu“ u glavi? 

Za početak, mislim da je dovoljna samo jedna. Pa ako se „primi“ da slavimo … kao onomad sa Crnogorcem miamor ❤  🙂

E vala smo ga isprozivali… i ‘vako i ‘nako. Grešan da zna… naljutio bi se opako, znate već kakvi su Crnogorci, sujetnisujetnisuuuuujetni.. zlo!

DakleM… Ja bih sada to isto ali na području Beogradskog pašaluka. Nemoguća misija? Možda… ALi ja sam optimista 🙂

Naleteće nešto, natrčaće neki… da ‘ebe oca očinjega, jer ja sam spremna! Kao zapeta puška! Samo da opalim…. Ili on mene 😀  

Do tada ću i dalje da prodajem maglu na netu.

Kao što znamo, net je jedna velika i cvetna bašta. Nešto kao Raj…

Cvrkuću ptice,  lete leptirići, šareni baloni, pčele se slade nektarom, neka ptica vam se i posere  na glavu, šta sad – priteralo je… Ali, sve u svemu idila.  

Ima svega. Od lepih, zgodnih, pametnih, mudrih i premudrih (kao npr. Ja), do sitne boranije  (Phaseolus vulgaris L.).

Ja sam u toj bašti jedan od retkih cvetova. Nešto kao magnolija međ’ hrizantemama. Ističem se, TO ‘oću da vam kažem!

U stvari, kad bolje razmislim… ja sam tamo k’o go kurac među orhidejama 😀 

Dok druge žene, u onom Tamnom Vilajetu, pokušavaju sebe da predstave u najboljem svetlu, ja se grrrRRRrrrdna mažem govnima!

Ajde što se mažem, nego još i gađam slučajne prolaznike…moje sagovornike. Dobro… ne baš sve, ali… ne dam na sebe, pa se malo grudvamo 🙂

A kao što znate, na netu svi polaze od pretpostavke da suprotna strana laže, izmišlja, zaobilazi istinu, jebava ale… 

I tako, ove, što se prave fine (a možda i jesu), drugi vide kao droplje par exellence, a mene ovakvu abnormalnu  doživljavaju kao iskrenu nesrećnicu koja je tamo zalutala, pa ne zna šta treba da piše, pa bulaznibulaznibulazni 🙂

E pa da ne bi bilo zabune, paz’te ‘vamo omladinci od 40+ …

One vam možda prodaju muda za bubrege, ali ja prodajem maglu! U raznim pakovanjima. Svakom po onoliko koliko može da ponese i podnese. Ne prodajem, poklanjam! …Količinu birate sami.

Pre toga, sledite uputstvo za upotrebu:

Istu ne nanositi na meke delove duše, može da priraste za srce, da poremeti cirkulaciju, ošteti neurone, izazove osip po celom telu, šuljeve, opstipaciju ili dijareju, privremeno ili trajno ludilo, u retkim slučajevima čak i anafilaktički šok…zavisi od unete količine magle. Pre upotrebe konsultovati se sa lekarom ili farmaceutom. Mada može i sa ženom, devojkom… 

Znači… bolje uzmite muda, dajte te bubrege, šta ste se stisli?  Ili bar jedan… Magla definitivno nije zdrava!

 

PS Ne prodajem maglu samo ja. Konkurencija je žestoka. Ali roba ide! A u međuvremenu tražim emocije. Ko zna… možda me usere 🙂 

Idemoooooooo…..

12 responses to “Prodavačica magle…

  1. kako mislish usere? aaaaa, mi korisnici (juzeri)???? mala, mala….cvrc emocija! cvrc bolji zivot! cvrc dovodjenje dushe u red! (eto, pokkila sam te koliko sam mogla, sad ti vidi shta cesh s tolikom srecom!)

  2. Sestro, prodavačice magle, jaaaaaa da ti reknem: dok sam tražila, ništa našla nisam, pa reših da prestanem! I, evo, trinaestak godina NIKO, ni mene našao, JOK! DakleM, tražila, ne tražila, qrca nema, pa nema! Emocija, takodje.
    Znam ja, kada sam bila u tvojim godinama, baš me priteralo, onako, emotivno, ali, brzo sam ja to razrešila, digla ruke (umesto nogu) i batalila. Sex, sećam ga sa u tragovima, ili, kako bi ti rekla, kao kroz maglu. 😉
    Šta nam fali, pitam se? Ili previše biramo, ili su svi muškarci opiždjeni pa ne vide KAK’IH žeMskih ima!
    Eto, to bi bio moj monolog! I savet, no, kako hoćeš.
    PS: Htedoh ti reći, mani ih se, usredsredi se na neke druge emocije, heklaj, štrikaj, chatuj, samo ne misli na NJIH! 🙂

  3. Nisam za odustajanje dokle god ima snage u njedrima i zmijskim nam tijelima, al’ mislim da Duda ne zbori blentavo… 😀 Mnooooogo nekog iscasenja ima u musko-zenskim odnosima (za ostale nisam kompetentna) u poslednjih ne par godina, vec mozda i decenija, a Duda je to jako dobro, na neciju zalost il/ srecu, zakljucila :D.

    • @tatjanamb

      Ženo ti kad zaređaš sa komentarima, napraviš mi totalni zbun 🙂 Ovo je treći … za zadnjih 5 minuta 🙂 Ma DUda me odgovara od muškog roda… prebiću je kao mačku! Ja njoj lepo objašnjavam da je u muškarcima spas… ona meni nudi da heklam! 😀 E jbm ti šašavu ženu 🙂 Moraću da je prevaspitam 🙂 Mante me hekleraja i tapiserija… hoću muško! Sa sve emocijama 😀

Оставите одговор

