Ako znam gde udaram… eto!

Dok se drugi bave raznim stvarima u životu, rešavaju probleme na lokalnom i globalnom nivou, ja se i dalje bavim sobom. I, po analogiji, ispada da sam ja sama sebi  problem 😀 Problem koji treba rešiti što pre. I za englesko govorno područje as soon as possible.

Toliko egocentrizma ja ne videh skoro, ali … šta je – tu je.

Znate kako kažu: „Prvo počisti u svom dvorištu“… pa kreni dalje. A-ha! Pa ja nemam dvorište, ako gledamo bukvalno. Figurativno, moje dvorište sam u ovoj priči ja. I to ne bilo kakvo dvorište, nego vrt 😀

Nema čega nema… Od orhideje do zumbula, od strelicijuma do lepe Kate, od Nevena do kale… Jedino čega nema, ni bukvalno, ni figurativno su – muškatle. Njih ne volim ni na slici. Zašto? – Zato! 

Neke stvari ne moram da volim, čak i bez razloga. I zalutaću ja ako nastavim o cveću, jer cveće nije tema ovog posta, negoooo… ? Pa ko drugi, nego moje visočanstvo – Ja 😀

Znam, najgora sam! 😀 Volim da vas trujem svojim egocentrizmom, da bih vam prenela pelcer, i u toj svojoj nameri ja ne odustajem 🙂 Ne nadajte se… Jedino rešenje vam je da prestanete da me čitate 😛

 A ako se i to desi, naći ću vas ja … 🙂

Šta još kaže naš prepametni i premudri narod? Kaže da… ko nije za sebe, nije ni za druge. I još…ako nisi dobar sebi, nisi dobar ni drugima.

Sve ovo lepo zvuči kada se pročita, ali… šta mene briga za te druge pored žive mene? Dakle… prvo ja… posle ostali… ništa drugi, treći, peti, n-ti … Ja – pa svi ostali. 

Naravno, za ovakav moj stav prema sebi/meni/visočanstvu 😀  nisam kriva ja, nego ostali. Roditelji, osobe sa kojima sam se zabavljala, bračni drug, deca, familija, prijatelji, poznanici. Znači… mene je uništilo okruženje. Šta mi je činiti? 

Da li da im se na’ebem milosne keve ili da im kažem hvala? Eto dileme, eto dileme… 

Naravno da se šalim. Dileme nema. Hvala! 😀

Hvala vam što ste me napravili ovakvom kakva sam. Što volim i cenim sebe, ugađam sebi dok još mogu, ugađam i drugima kada se steknu uslovi. 

Moguće da se ovo moje stanje zove i drugačije od egocentrizma, ali, kako god se zvalo, meni prija. Čak i ako ima dijagnozu, ne smeta… „mogu podnijet“ što bi rekla moja pokojna prababa Ilinka, „vuci joj na put“  (što bi, opet, rekla moja mama, kada pomenem istu) 😀 

Da se vratimo zamišljenoj koncepciji ovog posta…

Rekoh ja vama da sam bila tamo negde, na planini jednoj našoj… ma uživaNJcija 7 dana, sve me je poslužilo kako treba… I vreme, i usluga, i sadržaj, i odmor i ajd’ da ne tupim više… Isplatilo se.

Odmarala, ni sama ne znam od čega, al’ mi nešto tih dana d00pe zinulo… Il’ da odem… il’  dUmrem.

I tako, u tom traženju gde ću i šta ću… naravno, posvađam se sa svojim „pozajmljenim“ primerkom muškog roda, koji mi, ne znam iz kojih razloga, nije verovao da tamo idem sama. Mislim, reče on posle da se šalio… ali tako se sa mnom ne šali. Možda samo jednom, uz opomenu pred isključenje. Dakle, ova šala se ponovila, kao repriza loše serije. Stavljena tačka na diskusiju i vezu.

Hm… par dana pre odlaska, takođe totalno neplanski, javi se i onaj Crnogorac, ex miamor ❤ … ‘ebo mu ja mater, i pleme, i seme…  i samo mi unese opet neki neizdrž.

Razmenismo neke poruke, zvao me dok sam bila na odmoru par puta, zvala ja njega jedared.. par minuta 500 dindži. O neeeeešššš me više ‘ebati…. ni za žutu banku! 😀

Da se razumemo. Ja nisam stipsa. Silne novce sam potrošila dok smo bili u telefonskom kontaktu. Mogla sam za te pare da odem bilo gde, još 10 dana i da ne razmišljam. Ali imala sam gušt. A gušt je gušt! #neprocenjivo

Kada sam se presabrala, i to ne dinarski, nego emotivno, shvatila sam da u stvari ja nemam nameru da trošim ni živce, ni vreme, a ponajmanje emocije na nekoga, ko je kilometrima daleko. Stavljena još jedna tačka. 

Šta je preostalo? Zna se…. tri tačke…

Tačnije, ne zna se… Jer posle tri tačke nikada se ne zna kraj… Možemo samo da naslućujemo.

Ostaje da vidim gde sam, šta sam, čija li sam, čija li sam 😀 (ovaj deo obavezno otpevati) , šta hoću, sa kim hoću i još jednom… šta U STVARI hoću!?

Eeee ako znam gde udaram…  jadi me snašli  😀

U stvari… ja izgleda volim neizvesnost 🙂 A nisam je nikada volela… nema logike. Ko pa još voli neizvesno!?

Izvesno je jedno.. ostala sam ista.

Možda malo emotivno ugruvana, zbog neostvarene prave ljubavne veze sa Crnogorcem. Malo povređena od strane Zemunca koji, sasvim sam sigurna, i nije mislio to što je rekao, ali… trebao je da zna da se sa tim stvarima ne šali.

I… da ne bude da sam samo ja malo „čuknuta“ sa emocionalne strane, i ja sam povredila nekoga, ko će sigurno da pročita ovaj post, i da se pronađe u njemu… 

Povredila sam ga, jer sam se uplašila njegovih emocija, na koje ja nisam mogla adekvatno da odgovorim. Ili ne onako kako je on očekivao.  Još manje onako kako je on to zaslužio. I ponajmanje jer sam tak’a…. blesava, a on me je čak i takvu prihvatio… i razumeo… 

Zapisano leta Gospodnjeg… 26.08.2012. godine, a da se ne zaboravi, i da mi služi za nauk,  jer javno priznadoh da sam se zajebala u nekim životnim situacijama, gde mozak nije ispoštovao srce… i obrnuto.

PS To što sam se zajebala, ne znači da se predomišljam, da kalkulišem, da se sabiram i oduzimam, jer ja se sa svojim porazima i pogrešnim odlukama mirim i prihvatam ih kao takve. Valjda zato što su moje, pa imam razumevanja 🙂 Ko zna zašto je to dobro… Ostaje još da se dozovem pameti… što pre.

26 responses to “Ako znam gde udaram… eto!

  1. E, lepo ti sebe opisa, ženska! Takva si, kakva si, sebi si najbolja, što je ok (za englesno govorno područje :)))))))!
    A, sestro slatka, nama si još bolja, majke mi. Ja se kod tebe uvek fantastično zabavim, opustim, zamišljam te, jer se ti, tako lepo, „plastično“ opisuješ.
    Jebeš ti te tvoje muške. Uvek se zalepiš za pogrešnog. Ma, opusti se malko, sačekaj da tebe neko pronadje, pa onda napravi listu, testove, razdeli, napravi uži izbor, pa, jebati ga, valjda ćeš uspeti da navataš pravog!
    Dotle, imaš nas i mi imamo tebe! Kissssindžer!!! 🙂

    • @dudaelixir

      Dudo…od čitavog tvog komentara zapaNtila sam ovo „jebati ga“ 😀 😀 😀

      I ono… da je sve plastično 😀 Kao onaj eksploziv C-4 😀 I samo jednog dana…. b0000000mmmmm :)))
      Ma super sam, šta mi pa fali :))) Možda malo pameti, ali … doći će i to… vremenom. Mlada sam… pa nemam još ni 50! 😀

  2. Jao, ista si Sunce …… 🙂 🙂 🙂 Pržiš, žariš, pališ … nemilice, posebno u letnjim mesecima 🙂 . a od zime leto uvek praviše, tako da – vazda ti sezona 🙂 🙂 🙂 . Eeeee, neka se ti voliš tako iskreno i iz sve snage, bar neko može da se hvali da ima večnu i bezrezervnu (a biće i bezuslovnu) ljubav 🙂 .

    Nego, pusti sinhronizaciju, kad treba umećeš ti da slušaš intuiciju, čim prestaneš da budeš tako plašljiva :-).

  3. Labileta, ako ti ne smeta pitanje, otkrij mi/nam sta si u horoskopu ?

    A sto se posta tice, sjajan, zabavan kao i svi do sad. Imas ti snage, kreativnosti, „ludila“ za 10 zivota il’ bar toliko ljudi, ali imas i mnogo toga drugog interesantnog i pozitivnog sto se ne vidi lako iz redova. Mozda se vise moze zakljuciti izmedju redova i nije samo egoizam Vaseg cenjenog visocanstva (ili sam nepopravljivi optimista u dusi) :OK: :D. No, svako od nas nosi svoj veo misterije, a svaki je poseban na svoj nacin :D.

Оставите одговор

