Za sada bez dobrog naslova… tek onako btw…

Kako najbolje potrošiti gotovinski kredit? Pitanje totalno glupo. Dileme nema –  na sebe. Na svoje dupe. Na hedonizam. Onaj najgori, najsuroviji, najprimitivniji, neprskani he-do-ni-zam! Bez griže savesti 😀

Mislim… možda me to kajanje sustigne kasnije, ali, o tome ću misliti sutra… ili malo sutra… ili 05. u mesecu, kad mi stigne prva rata na naplatu 😀

Upravo sam na jednom simpatičnom mestu, koje, btw, neću da reklamiram, jer mi nisu dali popust, osim ovog redovnog pod opcijom „last minute“ 🙂

I sve to nije bitno gde, šta, kako….Bitno je da odmaram za sve pare, i to moje 🙂

Bila mi je potrebna osama. Daleko od dece, familije, prijateljica, kolega, grada, prevoza, paklenih vrućina… jednom rečju svega.

Ako niste uspeli da uštedite tokom godine pare za sebe (a većina nas nije), banke su nam izašle u susret (čitaj=deru kožu s’ leđa) da bismo sebi ispunili po neku željicu. Moja skromna želja je bila… bilo gde 3, 4, 5 dana… ali sama. Potpuno.

E što mi prija moje društvo, ne mogu da vam opišem 🙂

Budimo se kad hoćemo, spavamo kad hoćemo, slušamo šta hoćemo, gledamo šta u’vatimo na tv-u i baškarimo se onako baš, baš.

Ono što hoću da vam kažem je… 

Uvek mislite malo i na sebe. Uvek sebi priuštite po nešto, što će tog trenutka da vas usreći, nasmeje, uveseli, opusti, razmazi… Nije strašno biti hedonista 🙂 

Ako već neko drugi ne može da vam priušti tako nešto, možete sami, pa kredit – kredit! 🙂 Mala je to cena za gušt. Jeste da ću da grcam  zarad par dana odmora, ali šta sad…

Jedan je život, treba lepo da se potroši. I imam jednu sebe u tom životu…

Ne kažem da će meni ovaj odmor nešto puno da znači, jer ja zapravo nisam ni imala od čega da se umorim da bih sada odmarala, ali… jednostavno hoću da ne čujem ništa osim tišine. 

Koliko god mislili da su nam neke stvari u životu preče (krečenje, farbanje stolarije, kupovina novog komada nameštaja, milion nekih sitnica), ništa nije preče od nas samih. 

Moja deca su razumela zašto ja idem, lepo sam im objasnila i eto me tu gde sam, ne nedostaje ništa njima, meni još manje 🙂 

Jeste da me malo čudno gledaju ovi za doručkom i večerom, ali to je već njihov problem 🙂 Ja sa tim nemam ništa. 

Ono što sam htela da vam kažem usput je…

Gledam ja po malo šta ti parovi i porodice rade dok klopaju, kada su na bazenu, ovde, onde…  Primetih samo jedno… Ili su mnogo umorni jedni od drugih da im se ne priča, ili (nažalost) više nemaju o čemu da progovore.

Možda tek par njih koji su malo mlađi pa i razmene po koju. I pitam se ŠTA  je to sa NAMA? 

GDE smo zalutali, kada smo se izgubili, kada smo izgubili interesovanje? Da li je moguće da se reči potroše? 

Izgleda da jeste… 

27 responses to “Za sada bez dobrog naslova… tek onako btw…

  1. Izvini Labilna, da li tebi na čelu piše RASPUŠTENA? Ako piše, šta se čudiš što te ljudi gledaju? Ti mu dodješ kao kuga, AIDS, lepra i zato si sama, jebote patak! Ništa bolje nisi ni zaslužila, a to što te deca razumeju, aha, malo sutra. Nikada nas deca neće razumeti za života, tek kad otegnemo papke, onda će im neke stvari biti jasne.
    Sori draga, ovako trenutno mislim i osećam. Eno, na mom blogu o omiljenoj temi: RASPUŠTENICE!!!

  2. Meni se pak veoma dopada i postupak i razmišljanje u vezi svega navedenog i ja u potpunosti verujem da deca mogu da to razumeju. I mislim da ovo pokazuje pravu tebe 🙂
    Uživaj i, btw brčkaj se malo i za nas koji plivamo po asfaltu ovih dana 🙂

  3. Pa ne istroše se reči, nego interesovanja… Onda izbaciš belu zastavu i čekaš da ti valjda kruna padne sa glave… I u tom čekanju pizdiš na sve i svašta… i obično si u tom popizditisu ti na začelju kolone 😉 Kao ti si OK, a ceo svet je šit 😉 I dok tako kulerski čekaš… blentavo tupoglavo buljiš u ispraznicu 😉

    • @Branko Baćović

      Branko, to su sve mladi ljudi. Ja ne mogu da verujem. Nema nežnosti, nema šaputanja, nema pogleda, nema SMEHA!? Da neki nisu sa decom, ne bi usta otvorili …. užasnuta sam. Dođe mi da im uzmem onu dečicu preslatku na sat, dva i da ih šetam, a oni neka se posvete jedno drugom. Ajde, ovi sa decom još i imaju zajedničku temu… decu. A ovi ostali? Jedino su neki Makedonci totalno blesavi, dva mlada para, e oni se baš lepo zabavljaju, ali njih ne računam, to su stranci 😀 Mada ima i nekih Italijana i Rusa… oni ćuuuuuute, ne progovaraju sa partnerkama. Da nisu špijuni? 😀

  4. Uzivaj na odmoru gde god da si (ti bar mozes da nam se javis sa lap topica, ja ni to necu da mognem, bicu van zemlje dembelije), a to za nekomunikaciju si lepo primetila. Al’ sta da se radi. Tako je – kako je, pri ceme i iz takvih situacija ima resenja, samo se valja potruditi, kao i oko svega ostalog.

  5. Uživaj za sve pare. 😀 Potpuno sam zaboravila kako je to biti sam sa sobom i pri tom uživati u samoći, ali sam sigurna da bi mi neizmerno prijalo. Da me niko ništa ne pita i ništa ne traži od mene, da radim šta ja hoću, kad hoću i da ćutim malo. 😀

  6. Bila sam besna, priznajem, ali me prošlo. Možda sam malo preterala, no, ja volim da budem drugačija od ostalih, da ih iritiram do ludila. Dodje mi ponekad, da zavrnem suknju u gaće da vidim kako bi reagovali. Ma, niko me ne bi ni opomenuo, takav smo mi narod.
    A što se raspuštanja tiče, više mi se dopada izraz „slobodna“, ma kako to zvučalo krelcima.
    Uživaj i za mene, jer, nema meni produženog vikenda do sahrane, čini mi se. Taj će mi biti najproduženiji! (sori, volim crnjake, to mi je od škorpije u podznaku).
    Nema tebi vajde od karanja, što se mene tiče!!! Jest da imam muda, al’ nemam visuljak!!! 😀 😀 😀

  7. @ironijexl

    Jao Ironije… stvarno! Srećni, vidim i ja… ali vratiću se ja, m-hm…. gotovi ste! Ironije brate, čale si … keve mi. Jedini ti si dušu otvorio :)) I shvatio značenje pravog dragulja 😀

Оставите одговор

