Moj horoskop za danas… Venera u Qrcu

Ukratko… bolje da se probudila nisam. Pu, pu, daleKOBILO ! Pardon.. bolje da iz kreveta ustala nisam. 

Uđem u busić, neki krš doduše, gde nije radio onaj aparat za BusPlus kartice, ja sva srećna… uštedela 60 dindži… mogu da kupim Boga oca 🙂 

Eto kako je čovek proklet… sve na mufte nam je nekako u fazonu „al’ sam ih zajeb’o“, a realno… niđe veze. Ali sam taj feeling da će kontrolori pre Pančevačkog mosta da uđu i izađu, bez da kazne bilo koga, već mi je bila dobra vest za početak ovog dana.

Tako i beše… ušli, izašli i gotovo. Heeeee, ma nisam samo ja bila srećna, vidim svi ozareni dobacuju u glas… „Ne radeeee aparatiiii“ 🙂 Prtz!  Nasmejah se, nisam mogla da odolim 🙂 

Odvozah još podosta do Hajata, izlazim, prelazim ulicu, tamo neka gužvica, neki pokvaren bus odvoze neki veliki kamioni, i neke mašine stoje, mali milion ljudi na stanici..

Okrenem se naviše, vidim stiže tramvaj. Jeeee… stižem na vreme na posao.

I dok pratim ja tako dešavanja i saobraćaj sa moje desne strane, sa leve me čeka iznenađenje! Organi jbt! Pa ja sam ti njima uletela u naručje, nehatom 😦 

Pokrijem oči rukama, a već mi zlo, znam šta me čeka 😦

AJd’ šta sad… pička mi materina ćorava! Pogledam malo bolje, a ono DEJA VU… 

Prošle godine, dan posle dočeka srpske Nove godine, ista situacija, isti panduri, isto mesto…Znači ISTO JBT!

Prilaze tada oni meni, a ja raširila ručice, skockana, nasmejana, u nekom kaputu sa krznom ovde/onde/ludilo…. i još kažem „Je l’ ste vi to krenuli da mi čestitate Novu godinicu?“ – i namontiram širok osmeh, oko glave… nešto ovako…

Božeeeee, kad se samo setim hahahaha, a oni… kao da sam im izjavila saučešće 😀  

Još se sećam koliko sam im se uvlačila u dupe, rekla da neću više nikada maaaaaaaaajke mi, da kasnim (a ne smem da kasnim), da imam malu platu, bezobraznu decu koja samo traže… PA NEEEEMOJTEEE MOLIM VAS! 

ahahhahahahaa AOOOOOO ..  al’ džaba, napisaše zapisnik .

Džudžila ja tu sa njima dok su ga ispisali, nailazi tramvaj .. i ja rekoh „Ja u ovaj tramvaj MORAM da uđem, imate sve moje podatke, ja vam više ne trebam“. 

– „Sačekajte“, kaže ovaj što je pisao zapisnik „da vam dam uplatnicu“. A ja kao da sam kupila klavir, plakar, trosed.. nešto mnogo veliko, kažem „Pošaljite mi na kućnu adresu“ i odem.

Moram da priznam da mi do sada nije stiglo ništa, ali neko to tamo sigurno negde beleži.. 

Znači, jutros situacija ista, šta da kukam i molim, slinim i balavim, smejem se a plakala bih…

Nisam više htela da se blamiram, još uvek se sećam prošlogodišnjeg debakla, prećutno dam LK, on mi PRVO uruči uplatnicu na 5 ‘iljadarki… Da sam se setila pa da uradim ovo:

Znači: uštedela sam 60 dinara 😀 … 5.000 tek treba da platim, al’ se mislim nešto, ako mogu u zatvor, ne bi bilo loše… par dana, šta fali, to još nisam probala… biće materijala za postić neki 😀 

Tako nadrkana dođem na posao (kasnim naravno 10 min, taman koliko je trajalo ovo sa organima) a od ulaska u zgradu ide priča: „Direktor je danas besan, pravi dramu što se kasni, izlazi, dolazi i odlazi kad ko hoće… juuuuuu “  

Naravno, koga vidim kod direktora na jutarnjem brifingu nego moju veličinu 🙂

Da l’ da ga pitam da mi refundira ovih 5.000 .. nisam pametna, možda pomisli da ga zajebavam… Čitav dan sam bila na tihoj vatri… I, ne pozva me 😀 

A juče me je šef uhvatio kako duvanim u kancelariji, što je takođe prekršaj koji vuče povredu radne discipline. Znači, najebaću….

SVI ĆETE NAJEBATI 😀 

I evo dok ovo pišem, sada mi je sve smešno 🙂

Naravno, ispričala sam koleginicama ovaj deja vu. One me lepo posavetovaše: „Kada te budu pozvali, a ti lepo reci da te taj tip startuje već 2 godine, i da ne zna drugačije da ti priđe, nego službeno, imaš i zapisnike kao dokaz da te proganja 😀 „

Ideja o kojoj vredi razmisliti 😀

20 responses to “Moj horoskop za danas… Venera u Qrcu

  1. E Labileta, slatko se nasmejah u ove sitne sate :lol:. Nije mi osmeh tako lep i sirok kao na onoj fotki iznad (sad mozes postenu sliku da stavis na blog, a ne one cvetice :D), al’ je od srca :D.

    Sestro slatka, imala sam i ja muka oko kazne (isto sam zurila na posao) samo sto ne znadoh za foru „sluzbenog proganjanja tj. startovanja“ 😆 pa sam mislila da ce slog da me strefi koliko mi nije bilo smesno… 😀 Mislim da jos cuvam potvrdu o placanju (a prodjose od tada mnoga leta i zime…) jer je malo falilo 2x da mi je naplate (ne racunajuci lagariju koju su napravili u startu, al’ vlast je vlast…), pa su me zvali telefonom, pretili bajbukom… A ja posteno platila njihovu neposteno napisanu kaznu i za malo da na.ebem grdna… 😯

    • @dudaelixir

      Da daaaaa 🙂 Nije više mogao da izdrži bez mene, pa me je startovao kada sam se najmanje nadala 😦
      Vidi Dudo, što se uštede tiče, u tom trenutku sam totalno bila nespremna za taj materijalni momenat, znajući da kasnim. Pa imam i ja neke prioritete…ponekad… majku mu 😀 Prvo pos’o, posle ljubavisanje 🙂

  2. E, drugo moja, trebala si da počneš naglas da plačeš, kao moja drugarica, kada je pretrčavala ulicu gde nije bila životinja, pa je skembali panduri, a ona udarila u takvu dreku, da su se ovi samo zgledali, a odmahivala rukom i otišla! E, jebeš ga, treba se takav roditi!
    Ma, dobro, proći će i to, preživećeš, boli jako, al’ brzo prodje! 🙂

    • @dudaelixir

      Nešto razmišljam… pošto još uvek ne znam gde ću na odmor, možda bi bilo najbolje da se ja sama prijavim da odležim tu kaznu. Kad onako realno sagledamo situaciju… imala bih plaćenu hranu, smeštaj, obaveznu radnu aktivnost… pa to mu izađe na all inclusive. Vratim se posle okopavanja krompira sva zategnuta, preplanula ….i sa jednim iskustvom više. Pa ako mi se dopadne, a ja se pretplatim na prelaženje ulica beogradskih, posebno ovih bulevara… tu su mi veće šanse da me uhvate 😀

Оставите одговор

