Главобоља …

Вратих се на ФБ. Е до мога!

Чим сам почела да прихватам пријатеље, схватила сам у ствари зашто сам побегла са Фејса 🙂

Знате сви да сам ја себи центар света, а да сте ви звезде које обасјавају овај мој простор и ту бих се задржала 🙂 Мени сте довољни на блогу. Ни превише, ни премало. Таман.

Гледајући шта радите на ФБ ја ВЕ не могу испратим ваљано !!!  И увек ми некако остане утисак да сам недо*ебана. Мајке ми :))

Значиииии….престаните да ме ‘ебуцкате са сличицама, песмицама, крилатицама, рекламицама… 🙂

Ја сам неко ко воли да се дружи, да попије кафицу, да се смеје, шали, дрпа испод стола 🙂 🙂 🙂  и да ћаска.

Мислила сам да ћу да вас на’ватам на чету, али јок… Плашите се чета, као да ће да вас убије струја…

Еееее… Теслини следбеници… па неће! Кад мене није убила до сада, неће ни вас, проверено :Р

Али шта може да вас убије у појам…и нека на томе и остане…

 

Као што рекох, нашла сам нову друштвену мрежу. И чим се ја тако мало тамо осилим, наравно… запатим неке психопате 🙂 Овај је за сада други на ранг листи. Први је још увек на Крстарици, од њега се кријем као Ђаво од белог лука 🙂 

Јела ја тамо г**** немилице, избацивали ме са сајта, блокирали ми налог, слали мејлове упозорења 🙂 Што ме више избацују, ја имам све већу жељу да се вратим 🙂 БајДвеј нисам истерала своје, тек да се зна, прихватила сам правила сајта на крају 😦

И тако, ја ево тамо месечак дана, можда и јаче… кад синоћ (куку мене) на мој неки статус где помињем неке патке (гумене наравно 😉 ) јави ми се тип, и навуче ме на свој профил. А тамо… ЗЛО!

Слике… па не бих рекла садо-мазо, мада личе… али неке везане жене, тотално сабласно… а на једној од сличица пише, парафразираћу – Мој хоби је силовање девојака из Новог Сада и осталих градова…

Мислим… још увек ме боли глава, мајке ми!

Нисам се ја уплашила њега, не може ми ништа преко монитора, али .. Ђаво не спава. Или.. налетеће нека шунтава девојчица, насешће на причу… на’ебаће.

На основу врло кратке преписке могла сам да констатујем да је дотични врло речит, писмен, ни мало не делује наивно и невино… 

Шта сам урадила? Шта друго.. пријавила истом сајту, само, какве користи од тога!? 

Профил је у преподневним часовима и даље био активан.

Па вас питам…. како се  у оваквим случајевима реагује?

Коме треба да се пожалимо?

Где да пријавимо  и на крају крајева КОГА за овакву врсту узнемиравања?

Администратору сајта сам рекла да је његова дужност да случај пријави полицији (обзиром да се зна са које ИП адресе дотични пише), само нешто баш и нисам сигурна да ли сам у праву 😦

Ако неко зна начин како се осећати безбедно на интернету, нека сада каже… или нека заувек ћути, јер за некога може да буде касно.

Можда претерујем… а можда и не…. 

11 responses to “Главобоља …

  1. Vidim da ti je ovo dobar nauk da se ne SIGRAŠ više sa svojim živcima a bogami i životom.
    Preduzela si sve što je trebalo, a ostalo je na administratoru, koliko se ja razumem.
    Tako ti i treba kada želiš da menjaš OVAKO DOBRO I FINO DRUŠTVO KAKVO JE NA BLOGOVIMA! 🙂
    Batali sve ono, to je, ženo, za klince, ozbiljno ti kažem. Mene niko nije uspeo da navuče, mada su me mnogi zvali.
    ŽIVEO BLOG I BLOGO SVET!

    • @dudaelixir

      Ne menjam ja blogere ni za šta na svetu 🙂 Nisam blesava. Nego eto, ima svega na netu, pa čisto da se zna… Dudo, tamo bude zabavno, jako… 🙂 Nemam vremena da napravim neki copy/paste, ali ispadne uvek neka dobra pričica, šaljiva, vickasta… Kao i na četu, samo…naći pravog sagovornika je danas postao težak pos’o :))

    • @oblogovan

      Ma volim ja tako da ćaskam sa ljudima 🙂 Šta ću… 😀 Nije ovaj virtuelni svet veliki kao što mislimo. Jedni te isti ljudi se vrte od četa, preko fejsa do bloga i ostalih društvenih mreža… Sretala sam četere na Neogenu, Neogence na Flirtic-u i Twoo, četere na blogu, Flirtic-ovce na drugim sajtovima…. ma opšte ludilo :)) I, već se prepoznajemo po stilu pisanja, nema potrebe da postavljamo fotke 🙂

  2. Zaista je svet mali. Eto, nisam znao da si i na Krsti, a ispada da delimo tamo zajedničku sudbu, s tim što sam ja njima državni neprijatelj numero uno. Da nisi mnogo zvocala? Mora da se ‘znamo’ 🙂

    • @ironijexl

      Moguće Ironije, ja sam harala Krstaricom svojevremeno, ali nikada na javnom kanalu, tamo ne bih mogla da se snađem 🙂 I, pričali smo sigurno… ja mislim da sam sa svima pričala bar po 5 puta 😀

      • Ne znam šta je javni kanal. Ja sam svima javno pa u brk, zato me i staviše na čelo crne liste. Ako je moguće potopiti Krstaricu ja sam bio najbliže 🙂 U zadnji čas mi zaribala ha ubica 🙂

          • Pa i ja sam bila na Krstarici, uglavnom fina :D. Ako budete raspolozeni sapnite mi svoje nickove sa Krste ili nesto po ceme vas mogu naci, jer mi je tamo nalog i dalje dostupan, samo jako retko odem na tu stranu. Je l’ moguce da je ovaj virtuelni svet tako mali… 😐

Оставите одговор

