Metamorfoza …Nije sve u leptirićima… ima nešto i u zmajevima…

Lepo znate koliko sam bila zaljubljena u Crnogorca, miamor ❤  😀 I još uvek sam po malo, priznajem, ali, proći će … vreme leči sve 🙂 

To je bila jedna lepa emotivno-virtuelno-telefonska priča. Platonska ljubav… Ljubav u vreme kolere 🙂 Btw, skupa ko Sv.Petra kajgana 🙂

Oboje smo bili inficirani, imali iste simptome bolesti, tražili lek jedan u drugom.. maaaaa… ljubav brate, šta da vi reČem 🙂

Ali, kada razum prevlada, infekciju lokalizujemo, počnemo da delujemo sistematski, antibiotski, anti-idiJotski… i situacija dobije realne okvire, pa ukapiraš da su iluzije samo iluzije, da je daljina nepremostiva, da su neke stvari ipak nemoguće i tako…

Podvučeš crtu i kažeš… eeeeee sad’  je dosta, ček da spustim dupe na zemlju.

Ova priča dobila je svoj The End… Jbg 😦

Kažu: „Kada Bog zatvori vrata, otvori prozor…“

Prozor = window

Window = net = vozdigla se baba iz pepela, otresla prašinu i trunje iz opanaka i krenula da hara cyber prostorom k’o manita :))

Pronašla sam novu društvenu mrežu, pa zlostavljam* nedužni narod …  🙂

Poverujem ja tako nekada da sam duhovita, pa bulaznim, spopadam ljude, davim i kinjim svakojakim pitanjima. A ono što mi se posebno dopalo je mogućnost objavljivanja statusa, nešto slično twitteru, 140 slovnih mesta pa piši šta ti je volja 🙂 

E sada, ja tačno ne znam šta treba da se piše u tim statusima, ali po sopstvenom nahođenju napišem ono što mi u tom trenutku izazove neku asocijaciju 🙂 

Tako sam,  na temu postavljenog statusa donela sledeće zaključke:

– „Dame i leti nose čarape“. Kako vam zvuči ova notorna laž? Ne nose one to zato što su dame, nego da im se ne ojedu butkice, znam po sebi 😀

A što ima posetioca sve u fazonu Speedo model 2012/2013 … pa onako razgaćeni izlaze iz mora, bazena, đakuzija…teretana… jahti…

Kad na njima vidim svu tu keramiku… italijansku i špansku, prvo što mi padne na pamet je da renoviram kupatilo… ili kuJnu :)) Ili da kupim Dormeo jastuk, kad ugledam one sa pivskim stomačićem 🙂 Majke mi!

Svratim ja tako i do ženskih statusa, čisto da napravim poređenje… gde sam ja u celoj toj „igraonici“.

A one… Prenemažu se, drže nivo, sve mi se čini da imaju osmišljen „nastup“ 🙂

Kao dan je jasno da se hvale i samo čekaju da ih neko oženi/kresne/upiše na fakultet 🙂 Te romantične izreke, stihovi, misli velikana, upozorenja i apostrofiranja finoće kao pravila ponašanja, jer Bože moj… ozbiljan sajtić 😀 

Eh što volim što nisam fina… Ove njanje… Fina, fina.. pa Severina 🙂 Opaaaaa…. Ne u status, neeeeeeeeeee …. E jbg………….ODE :S

I tako, ja bez blama i sasvim rasterećeno pišem ono što me se tiče i ne tiče, ne moram da pazim na finoću, možda samo malo da me ne bi blokirali moderatori… i ode noć 🙂

Bogu hvala te se nisam usrećila sa lepotom, ali… Bog me je pogledao pa mi je uzeo pamet :))

Neki su se naljutili na mene, a neki još nisu 🙂

Kome smetaju moji statusi, neka ih pocepa :)) Ili neka obriše…. da ne lajem 😀

Razmišljam kako ću da ih maltretiram večeras, nemam ništa drugo u planu :)) 

I za kraj,  moj omiljeni status:

– Razmišljam da se udam. Danas. Sutra ne, sutra imam druge gluposti u najavi 🙂

PS Lap top šljaka za sve pare 🙂 Što se mene tiče, on se već isplatio :)) Eto koliko ga rabim, milosti nemam 🙂 Pa nije on kupio mene! 🙂 

Odoh da puštam zmajeve, pa se čitamo 🙂

* zlostavljam = zabavljam (ili ja mislim da ih zabavljam)

22 responses to “Metamorfoza …Nije sve u leptirićima… ima nešto i u zmajevima…

  1. :)))))) “Bogu hvala te se nisam usrećila sa lepotom, ali… Bog me je pogledao pa mi je uzeo pamet “… Kako si ti pozitivno lud stvor, svaka čast… Na “Mašincu“ u NS krajem osamdesetih, na skaju jednog separea pisalo je legendarno – “nisam lepa, al’ sam glupa“… Asocijacija, ništa drugo…
    Btw, kada pročitam ovo “sa pivskim stomačićem“, razmišljam nešto… Taj deminutiv nam mnogo znači, samo da znaš… 😛

      • Pa znas da nije bilo u evricima, zamolila sam te da mi pripomognes u svajcarcima u zamenu za reklamiranje kroz post :D. Ova Evropska nesto copa li copa, zato i nisu bili evrici vec svajjjjjcarrrrrciiii :D. I lepo si me dopingovala :OK:. Kupih i laptopic i onaj ves sto sam, grdna, bez njega isla, a i na letovanje cu da odem od te pomoci :lol:. Ljubim ruke gospodjice draga i drugi put cu da bidnem tvoj licni PR, ako zatreba :D.

  2. Ti JESI strašno duhovita, znaš da sam te sto puta pitala odakle izvlačiš sav taj humor???
    Sigurno ne iz prazne glave, lujko nijedna! 😀 😀 😀
    A o lepoti smo već čuli od drugih, tako da, ništa ti ne verujem. Verujem samo u to da ćeš zajebavati masu za sve asusove pare!

    Ljub, ljub, cmok! ;:D

  3. Opet ona u svom fazonu kako drugacije , jedna recenica za crno gorca , 3 recenica za laptop, i ostalo za novu drustvenu mrezu, ako nemaju chat bez dalje od nje 🙂

  4. Bogu hvala te se nisam usrećila sa lepotom, ali… Bog me je pogledao pa mi je uzeo pamet :))
    Vidish, godinama nit’ lekari nit’ neimari nit’ ja samoj sebi ne uspeh da postavim dijagnozu, i onda dodjesh Ti (Labilna) da je sasvim chvrsto postavish sebi, a bogme i meni. E, pa, hvala ti sestro, sad znam shta (nam) je.
    P.s. Shta te briga shta drugi kazu-ja te obozavam!

Оставите одговор

