Evo mene, a evo i Asusa :))

Jeeeeeee…. opet među živima 😀

Kupila sam lap top u-ta-taaaaa 😀 Asus pink, slaže mi se sa gaćama 😀 

Kada neko nešto voli, i to nešto jako i želi… dobije. Sve više sam sigurna u ovu izreku. A ako ne dobije, jer ja ovo sokoćalo nisam dobila, onda uradi ŠTA!?

Podigne kredit! 😀

I time sam dotakla dno života još jedared… Ne znam od čega ću da otplaćujem rate, ali, ako smanjim cigarete za jedan box mesečno… eto rate, eto rate! 😀 

Sada mi je pao kamen sa srca, stvarno. Ne znam da li me razumete, ali potrudiću se da vam objasnim.. ukratko, onako kako samo ja znam.

Trebao mi je. Tačka. ŠKK zašto mi treba? 

Pa da VE malko za’ebavam, da se posprdavamo, da se nadmudrujemo, ćeramo, doćeravamo… maaaaa… sve vam je jasno:) 

Za ove 4 nedelje koliko se nisam oglašavala, ili jesam ali sa teškim naporom, ja sam živce svoje pogubila. Ne zbog lap topa isključivo, nego…

Prve nedelje sam se odmarala od blogerskog sastanka. Meni dosta za ovu godinu 😀 Ma i za sledeću… Smaraju za medalju 😀 😀 😀

Sledeće nedelje sam jurcala sa sinom da kupimo krpice za matursko veče, i to se proslavilo 15-og juna. Fala, fala… znam da mi sada čestitate 🙂 Cmok!

Sledeće nedelje jurcala ko zna za čim ili kim 😀

Videla se sa drugaricom iz Knjaževca posle 2 godine, na njenom proputovanju do Vrbasa, i još jedared, u povratku iz Vrbasa. Druženje nezaboravno… na peronu železničke stanice prvi put, i na autobuskom u povratku. Osećala sam se kao kurava, ona najjeftinija 😀

I da ne zaboravim jednu bitnu stvar…

Moj drug Vlada upoznao me je sa svojom preslatkom devojkom Anom. A oni su se smuvali preko neta 🙂

On je jedno predivno muško stvorenje, šarmantan i jako duhovit, vragolast i voli kukuruz…

Ona je medena, nasmejana, vickasta, pleni svojim šarmom, ne znam da li voli kukuruz, ali nosi protezu (u tim godinama… užas :)) )  

Vole se! VOLE SE! Eeeee…To je ono što je najbitnije!

Doduše, možda su već i raskinuli, ali… voleli su se :))) Pa šta sad :)))  ❤  Šalim se 🙂 Cmok el grande :*

I, za kraj, a opet se vraćamo na početak ove storije…

Ja se ponovih. Lap top ki bombon! Radi za sve pare 🙂 Tehničke mogućnosti dozvoljavaju opseg do 15 sagovornika u isto vreme, bez opretećenja :))) 

Rekoh li vam da je iste boje kao gaće mi?

Nešto ovako…

26 responses to “Evo mene, a evo i Asusa :))

  1. Znači, ČESTITAM, mada sam i manje zabrinuta da ćeš teško zaboraviti ONU ljubav, pošto ćeš morati ići samo u gaćama roze boje i istobojnom brusu sa lapićem pod miškom, cigarom u muštikli, štiklama na nožicama laganim i pravac na autobuski peroN. I tako imaš iskustva u susretima na istom!!! 😀 Eeeee, tamo ako ne navataš nekog PUTNIKA, nikada nećeš, jer, znam i PAMELA je nosila roze i bila uspešna u nafatavanju!!! 😉 i to ti je najbolja varijanta: iskoristiš ga, pa ga smestiš u bus i šut u branik!!!
    Čestitam i na maturantu! 🙂

    (Moj asus crko sinoć, pa smo mu duvali, puvali, izvlačili utikače, molili se svevišnjem da proradi, ali ded je bio celu noć. Jutros, opet zamena utikača u produžnom, i eve ga, šljaka, ljubim ga u njega! 🙂
    Kisindžer i volEm što si ponovo ovde! 🙂

  2. Posto sam ja 16-ti pa ti je Asus preoptereceT,da se ja pozabavim gacicama…Ista boja,sta fali?
    Cestitam ti sinu maTURU,tebi gatjice,a staramajki sto je rodila tako jedno sasavo stvorenje kao sto si ti….Ima ona pesma od Corbe….To se vise ne dogadja,to majka vise neporadja… 🙂

  3. e, uz OVE ćega ti treba još ‘eklani rozLe milje za asusčića, da ga prebaciš preko kamerU dok s njih 15 u isto vreme! 😀

    nego, čestitam, al moraDEla sam prvo da izljubomorišem malčice! 🙂

  4. @shunjalica

    Fala, sestro…. gala fala 🙂 Ijaooo nemam milje, a znaš kako bi mi legao preko tastature 🙂 Kameru nisam još isprobala, a kakve su šanse niti ću 🙂 Ko će bre sestro slatka da se stalno šminka i sređuje kuću 🙂

  5. Pa Labileta neka je srećno maturantu, a i tebi majko maturantova :D.
    Al’ ovaj Asus… Misiim, od tebe sam i ocekivala da ćeš kupiti lap topić isključivo u tonu sa ćamaga :D.
    U zdravlje da ga trošiš, ali nikako samo na njemu da se zaustaviš :lol:. Nek’ se trošenje nastavi sve u 16 :D.
    A za blogerski smarački sastanak, možda si ti bre, ženo, u pravu… Vidim ja da ne mogu da dodjem k sebi još od onomad 😆 .
    Ako nije tajna, koliko je Asus koštao ? Razmišljam o istom aranžmanu (kredit, ovo, ono…) pa zato pitam (posalji sms-om odgovor, ako ti je tako zgodnije).

      • Ima Windows 7… znači ne mora da se instalira operativni sistem, imaš i jeftinijih sa Linux-om ali ja se u to ne razumem. Windows 7 inače košta 5.500 din Eto 🙂 I, mislim da ga ima i za nešto manje para, ali treba da tražiš, a meni je bilo hića 🙂

        • E, super za info. Nesto svakako treba da uradim po pitanju kupovine lap topica. Jedino…ne znam sta cu sa sledecim… 😐 . Kako da kupim lap topic u skladu sa vesom kad isti ne nosim … 🙄 😆 /Da li sam sad malo manje „konzerva woman“ 😆 ?/

  6. Повратни пинг: Hvaljen ASUS! | Labilna

Оставите одговор

