Sitnu knjigu pišem…

Da vam reČem, dobro sam, što i vama želim. Muči me kršina od lap topa. Ali… šta!? Kupujem novi 😀 Čekam da mi stigne, za dan, dva, a onda ga na’ebaste ni krivi ni dužni 🙂

Ukratko, nisam se udala, nisam postala normalna, nisam zaljubljena (više, ali jesam manje) i tako…

Život ide dalje, hteli mi to ili ne… 

Bože kakav nonsens.. hteli ili NE??? 🙂

Odoh da radim, jer rad oslobađa 🙂

23 responses to “Sitnu knjigu pišem…

  1. A šta bi sa trudnoćom? 😉
    Lepo je biti zaljubljen, jer ljubav ti daje krila (za šljakenzi, ako ni za šta drugo)!
    ‘ajd da najebemo od novog kompjutera, luda li si!!! A jel’ taj radi i „ono“? Mislim, ti iz novih „generacija“ su sve pametniji i dobiješ SVE U JEDNOM! 😀 😀 🙂

    • @dudaelixir
      Nisam trudna, mada na prvi pogled tako ne izgleda 😀

      Zaljubljena sam i dalje ali sam rešila da malo koristim i mozak … ma pričaću u postu, obećavam 🙂

      E taj novi lap top NAŽALOST ne radi „ono“ bRezobraznice jedna znašššššš :))) Cmok i na tebe! :))

  2. Ohoho… Ma, vidi se da si ni tamo ni ‘vamo… Nit’ pišeš (bili su to pozamašni tekstovi), nit’ ne pišeš (eto te sa dva tri pasusa…) Ok, računaj da sam od oni’ što čačkaju po kontejneri, pa kad odlučiš da ga se rešiš (mislim na lap top), javi…

  3. Jedam dan na fb,ja sam lajk jednom doktoru (dečiji stomatolog) neku pesmu ,ma nemam pojma…i tako uputi on meni zahtev …i počne da se žali kako je nesrećan, kako se sporečkao sa dugodišnjom prijateljicom ,on hoće brak . a ona NE.Onda sam ga ja pitala za decu, on mi je rekao da ima dva odrasla deteta (26.god i 29. godina), da se tri puta ženio a decu su odgajale njihove bake i da nije u kontaktu sa njima.Predložila sam da svoju usamljenost upotpuni i obogati u druženju sa svojim potomcima ,e tu ti se on valjda iznervirao (ima kratak „fitilj“ definitivno),lupi mi blokadu uz reči da ovo nije 20 vek i da oni svi žele slobodu…
    E sada ,poenta ako imaš nekog malenog rođaka da popravlja zubiće, ja bih da odeš i da ga malo prevaspitaš, ako imaš vremena…zamisli da beži od svoje dece.
    ps.
    Test rešavam u julu ,obećano moram ispuniti,pozdrav.
    🙂

  4. Labavice (izvedeno od komplimenta: balavice, što sa baklavama nema nikakve veze a ni s mozgom, ali ima sa stanjem duha u najpozitivnijem mogućem smislu koji mož´ a i ne moraš da zamisliš, no mi veruj na reč) …. mnogo si ti tu demokratije dala, koliko se ja razumem (a i ne razumem se baš previše) na sve strane, pa se to sve raspustilo, radi šta hoće i onda se još i razvodjava i rasplinjuje i rašrafljuje pa čuj – baguje 🙂 🙂 🙂 . Hajde, malo sad čvrstu ruku pokaži, biraj koja ti je uvežbanija te dovodi u red neposlušnu vojsku što ti minira pisanje, tj zabavu za narod u vrele letnje dane 🙂

  5. nije mi jasno da si ušla, zašla, ošla i šta još ima na to -šla u kredu zbog lapa-topića?!?!?
    Ta, tebe bi svaka kompanija trebalo da uzme kao svoje zaštitno lice (čitaj prstiće) i omogući pristup svim novim lapa-tapa igračkicama za dž. Ko bi to bolje testirao i izreklamirao od tebe?!
    Ne znam ko ti radi marketing, al definitivno ne funkcioniše na temperaturama iznad +30C. 🙂

      • prvo, kome ti bre-da-bre kobilo?? 😛
        drugo, hajde da prosimo ondaK za me-eeee, a za protivUuUuUuUUUUslugu će angažujemo neku od letnjih starova.. (aaaa!! vid’ je sad, povukla me za jezik pa ću reknuti još i neki bRezobrazluk kao što je starleta 😀 :)))))

      • prvo, kome ti bre-da-bre kobilo?? 😛
        drugo, hajde da prosimo ondaK za me-eeee, a za protivUuUuUuUUUUslugu će angažujemo neku od letnjih starova.. (aaaa!! vid’ je sad, povukla me za jezik pa ću reknuti još i neki bRezobrazluk kao što je starleta 😀 :)))))

        p.s. ne bih da izvoljevam, al ne bih rozLe, nikako!!! 😀

Оставите одговор

