VIP (very important post) !

Uđem danas na blog, kad ono SAMO 6 poseta! Pa šta vi radite??? Koga to čitate a da nisam ja? Ccccc…

Tako iznervirana nastavim da čitam dalje…

Ova dva „kvazi“ pisca 😀 😀 😀 prave neki performans u ponedeljak.

Jedan od njih bi da mi napravi… nešto 😀

I evo ga to nešto, stiglo u međuvremenu 🙂 Hvala Baćoviću 🙂 Cmmmmmok! 

G-đa @dudaelixir  dobila unuče i time zvanično postala baba. To pravo više niko ne može da joj oduzme. Čestitamo! Opravdano će biti odsutna 😦

Baćović RESERVED by Otkačena…. Maaaa, ko zna… ZNA (a šatro otkačena…)

Ona što drži suncobran opet nas vešto izbegava … Dokle će tako, ostaje da vidimo.. Ali, ako neće breg Muhamedu… FBI će njima. Nije ni taj Niš preko sveta 😛

Lugar izgleda bere pečurke posle ovolike kiše… Mora da se najeo onih „ludara“ pa se pravi… blesav takav!

Beše jedna pesma, nekada davno, „I don’t like monday’s …“

Tek da znate, ova pesma posvećena je Brendi En Spenser, koja je ranila nekoliko osoba i ubila dve, jer nije volela ponedeljak.

Kada su je pitali zašto je to uradila, samo je slegla ramenima i rekla „Čisto iz zabave. Ne volim ponedeljak, ovo mi je osvežilo dan“

Mi nismo Brenda, mi smo BREND 🙂

Znači opušteno… Dođite, nećemo vam ništa… Mi volimo ponedeljak 🙂

Obavezni rekviziti:

Osmeh

Dobro raspoloženje

Durex (za svaki slučaj) 😛 

PS Za sva bliža obaveštenja javite se @Branko Baćević i @Marko-Buki blog, ja ovde dođem kao pi*** poštar… prenesi dalje 🙂

18 responses to “VIP (very important post) !

  1. Nisam zalutala, nego ne postižem, znaš i sama. Otpadam načisto. Sutra izlaze iz porodilišta. Sve ti je jasno.
    Opravdala sam odsustvo!!! Kissindžer jedan veliki od mene, a kada budem vile moju decu sutra, javiću utiske! 😀 😀 😀

  2. @indianoceansailor

    Ja sam uvek za 🙂 Samo ti dođi, ja sam višestruka ličnost, tako da uvek sledi neko okupljanje… Ti jedna vs ja x 3 (bar) 🙂 Znaš kako kažu… dve žene – pijaca, tri žene – vašar 🙂

Оставите одговор

