Jebeš budale, nego da nastavimo gde smo stali… :)

Bože, bože…. šta sve ja vama pišem, i kakve blamove doživljavam… evo stidim se unapred 🙂

Žena mojih godina…  trebala bi da je uveliko u klimaksu, što i jesam … Ali…

Jedno veliko ALI….

Taj klimaks mi izgleda udario – ne tamo gde treba, nego direkt’ u glavu, pa ne znam gde je levo 🙂 

Odmah da napomenem, ovaj post ću da brišem brzo, da mi ne pročitaju ukućani 🙂 Ko pročitao, pročitao 😛  A evo i zašto…

Mislila sam da sam trudna 😀 hahaahahahha Bože me sačuvaj i sakloni… idiJotkinja 🙂

Kasni mi ciklus izvesno vreme i ja šta ću, znam šta sam radila, kada sam radila, sa kim sam radila (manje bitno GDE sam radila 😛 🙂 … Znam i to da nema trika da sam trudna, ali jbg… crv sumnje uvek postoji. 

LM, šta ću, na poslu me koleginice ložile, kad god me vide kažu trudna si! E mrš!

Odoh u laboratoriju sa svojom Milicom.

Pre nego što smo ušle.. rekoh joj – Da vidiš sad kad me izmarširaju… „ae bre begaj… ti trudna??? Klimaks tetka, klimaks!“  

Uđem unutra, lepo zatražim da mi se uradi test na trudnoću beta neštoneštonešto… Pita me onaj tamo „Hoćete da vam pošaljemo rezultate na mail…“  – Naravno!  

I iste sekunde počnem da preturam po glavi… Koji mail da mu dam.. ni jedan nije „prikladan“ . USeRkA, LaBiLnA, KloSHaRkA, NeuRoZna, OpaYDaRa… awww…

Ozbiljna žena, radi test na trudnoću… a mail kao da je maznula od ćerke 😀  Jedva isčupah iz malog mozga jedan „pristojan“ … e taj mu i dadoh. 

Izvadiše oni meni krv,  idem sa mojom Milicom ka kolima  i kažem:  „Samo da mi se ova vena ne rascveta, jbt, ne znam  šta bih rekla mojima“

– Pa reci lepo: „Malo sam se fiksala“… bolje to nego „Malo sam trudna“, lakše će da podnesu 🙂 

Živa istina 😀

Elem, stigoše rezultati… Ja sa strahom pokušavam da protumačim dobijene vrednosti…  Ispade da nisam bremenita!  Jeeeeeee!

U ponedeljak dolazim na posao, obaveštavam ostale koleginice, koje su pratile moju „lažnu trudnoću“  😀 kad će jedna…

– „Ti si STVARNO išla da daješ krv?“

– Da.

Poče devojka da se smeje… ne može Bog otac da je zaustavi.

„Stvaaarno  si išla? Pa ŠTA si im rekla? Da hoćeš da uradiš … KAKAV  test?“

– Na trudnoću.

„Daaaaaj (pri tom joj suze udarile na oči) pa da li si TI normalna??? REEECI da me zajebavaš?“

– Šta ti je bre idiJotkinjo, naravno da sam išla.

„Pa ŠTA si im rekla? Šta su ONI tebi rekli? Kako te nisu IZBACILI napolje? ZAŠTO te nisu tukli? Zar te nisu pitali … zar U TIM  godinama još uvek radite takve stvari!? – nemoguće!“

– Bože D. , baš si budala.

Ova i dalje ne može da se zaustavi, crkava od smeha, pa stavlja ruku preko usta, briše suze, pa se izvinjava što se smeje, pa se izvinjava što se izvinjava… užas i horor 😀 😀 😀 

E ova današnja omladina… ZLO! 😀 

DakleM… Trudna nisam 🙂

Bogu hvala, inače ko zna ko bi podizao to dete. Majka bi mi presvisla od muke, deca bi me se odrekla, a ja sam nesposobna da se sama brinem i o sebi  😦 

Potencijalni otac deteta uredno je obavešten da napokon može mirno da spava 🙂 Nema usitnjavanja imovine 😀 

Crnogorac nije obavešten, jer smo u to doba samo kuckali, znači nijesam „zanijela“ sa njim ni pod tačkom razno.

Nažalost! Što ne znači da neću,  ako se ikada sretnemo 🙂 

E da sam imala sam poseban tretman kao trudnjača od strane koleginica – jesam! Pametna je ona Georgina…

Ja da mogu bila bih trudna ceo život. Pa makar i lažno 😀

26 responses to “Jebeš budale, nego da nastavimo gde smo stali… :)

  1. DakleM, skoromajko, da si se tako zaNIJEla da si skoro zatrudnjela, ne mogu da verujem, sem ako antivirus nije puko! 😀 😀 😀
    Ti si stvaaaaarno ošinuta i do koske zaljubljena, čim ti ne pade na pamet klimaks. Meni počeo u 49. jebeš ga i još nije prošao, samo da znaš. No, to ne znači da ne možeš zaNIJEti

    • @dudaelixir

      Vidi, logično je bilo, em smo pazili, em godine, em nisam imala nikakve simptome, osim što sam se malKo ubucila, nego me ove đubretare na poslu izludeše skroz 😀

      I, jebeš takav klimax, kad moraš svaki put da pustiš krv da bi bila spokojna 😀

  2. E hvala ti, nasmeja me dobro, a naročito ono za današnju omladinu… ali reci pravo, da li si u njenim godinama mislila da ćeš „ono“ da radiš i 2012?

    I, svaka tebi čast kad ne dade da ti predizborna kampanja utiče na libido 🙂

Оставите одговор

