Ko ti drm’o kavez prijatelju…. ili Kako sačuvati nevinost … na blogu :)

Shvatam ja da nismo svi isti, da ne razmišljamo svi na isti način, ne donosimo odluke jednoglasno. I dobro je da je tako.

Ne moramo da se slažemo i da aminujemo mnoge stvari, ali definitivno moramo da koristimo ono elementarno domaće vaspitanje pri obraćanju drugom, da poštujemo tuđe mišljenje i stavove,  iako se ne slažemo sa istim.

Znam da negativan komentar nije omiljen, ali je poželjan, zbog razvijanja diskusije, sučeljavanja mišljenja, branjenja stavova.

Ali ne razumem kada je  još i  uvredljiv… i ne samo uvredljiv, nego i nekulturan. 

Mislim, mogu ja da odgovorim  u stilu „Ma jedi bre govna budalo…“ ali kuda onda to vodi? Da drmam kavez nekom kompleksašu? Iju! Taman posla. U tim slučajevima kažu najbolje je ignorisati delo.  

Koja je to mračna sila? Ko upravlja tim nagonom, tom silom nečastivom? Tim umom?

Čiji to bolesni mozak ima takvu potrebu?

Ili je moj mozak bolesniji, pa ja to ne mogu da shvatim?

Ili je njegov po prirodi stvari radoznao, a moj mozak to nije prepoznao?

Ili sam ja nadrkana pa nisam prepoznala kap pozitivnog u moru negativnog?

Ili uopšte i nije bilo negativno? Možda je bilo pozitivno, u smislu,  da mi se daje savet, a ja tako mutava nisam uspela da akceptiram nečiju dobru volju da mi otvori oči?

Možda taj neko sebe smatra „prosvetiteljem“ moje ličnosti, a ja kakva sam kurobecasta i neopismenjena, nadrndana i na svoju ruku… onda je logično što to ne kontam.

Možeš da budeš Iluminator 100x i da šljaštiš kao Las Vegas… džaba!

Neopismeni me … ja eto, opredelila se za Tamni Vilajet svog mozga. I ne mrdam odatle, ni makac.

Shvatam ja da nekada treba tu negativnu energiju izbaciti iz sebe, ali… ne kod mene 😀

Ne na mom blogu 🙂

Naročito NE ako je uperena ka meni 🙂

Imam to diskreciono pravo da ne odobrim svaki komentar. I to pravo ću od danas da koristim obilato 🙂 I ne samo od danas.. idem i u rikverc 🙂

To mu dođe kao ono, kad današnje „vesele devojke“ reše da se udaju, pa odu da se malo  „zakrpe“.. da uđu nevine u brak 🙂

Eto, i ja hoću da moj blog bude nevin. Makar i neprirodnim putem. Brišem negativne komentare, ostavljam pozitivne, ahaM! 🙂

Mislila sam da nikada neću biti primorana da se bavim tom prljavom „rabotom“ ali eto, ne mogu da čitam nečije budalaštine i idiJotarije sve i da mi platiš… ne vredi, nemam želudac za to 😦

PS Naravno, ovo pisanije ne odnosi se na društvance sa wordpress-a 🙂 Ovde sam imala jedan takav komentar, i neka ga, neka stoji… ‘leba ne traži 🙂

10 responses to “Ko ti drm’o kavez prijatelju…. ili Kako sačuvati nevinost … na blogu :)

    • @oblogovan

      Ma nije da nas muče, ali valjda ne razumemo zašto neko, pri tom totalni anonimus koji nema svoj blog, ide tako i „zaserava“ po tuđem prostoru. E to mi nikada neće biti jasno!

  1. Glasam za nevinost, na blogu, jašta!
    I ja sam imala par puta komentare političke prirode i verske, tako da nisam želela da ih objavim, a dotična osoba je to ukapirala i više nije nastavljala u tom smeru, a nije se ni uvredila, već je i dalje kod mene, redovna!
    Tako da, naravno, podržavam i to je naše pravo, da NE OBJAVIMO uvredljive komentare. Na svom blogu, može mi se, baš kako hoću!
    Živela NEVINOST BLOGA! 🙂

    • @dudaelixir

      Tačno tako 🙂 Htela sam da obrišem komentar čim sam napisala ovaj post ali bih onda morala da brišem i komentare nekih drugih osoba a vezane su za dotičnoG. Ali eto, za u buduće, čisto da se zna 🙂

  2. E sad cu uz inat da ti napisem neku negaciju, mozda i dvojnu negaciju uta ta :))
    kako sam krenuo da citam ovaj tvoj clanak mislim se u jbt sta se desilo Labilna ce postati Rigidna wow neeee samo to ne 🙂 onda cu morati da joj se posvetim knjigu latinicom i to stampanim slovima , a to nikako ne bih voleo da se desi…(jer ja moram samo da potpisem naliv perom i krasnopisom sa onim kic fontovima 🙂 cirilica pod must) Ali kako su poceli da se pojavljuju smajliji , vidim da se to meni draga Baba iz pretghodnog clanka samo zajebava sa spamovima… al ajde neka i ona pobesni jedanput kao i ja u jednom od prethodnih clanaka…

    p.s gdjice sa dzakom telefona , Laki je malo nervozan 🙂

Оставите одговор

