Lepo kažu naše babe…triiiiiiiiput meri…

Ili… Kako ne treba da izgleda jedan mail …

Kao što vam je već poznato, odustadoh od kandidature zato što sam se ŠTA!?! Zaljubila ❤ ❤ ❤  

Bolje biti 4 dana zaljubljena, nego 4 godine predsednica bez ljubavi.

Zaljubila sam se u nekoga, nešto, ništa…  nemam pojma u šta, ‘ebo me vrbopuc! 

Naljuti Crnogorac mene jer se nije oglašavao cela dva dana i neki sat preko…. Naravno, uzmem ja tastaturu u ruke i sročim mail koje je trebao nekako ovako da glasi…  

*************

Viđu ‘vamo…  

Čisto da znaš, teško se zaljubim, ali se lako odljubim. To je valjda ona obrnuta proporcija. I mislim da sam na dobrom putu da ovo zaljubljivanje stavim ad acta. 

Možda to i nije bilo zaljubljivanje, nego trenutna slabost, emotivna nestabilnost, jebemliganekikurac… 

Ne volim kada muškarci, misleći da su zauzeli neke „pozicije“ u muško-ženskom odnosu, kakvom god…misle da sada mogu da se ponašaju, najblaže rečeno, opušteno. 

Ja hoću pažnju, svakodnevnu.

Kao biljka.

Ništa na pola, ništa smandrljano…

Ili puni tretman, ili tretmana bez. 

Hoću da se čujemo svaki dan. Bar jednom. Na kratko. Amin!

Ne znam zašto mi se čini da sam trenutno na nekom „testiranju“, iako ne bi bilo prvo do sada. 

Jebali te usrani i glupi testovi! 

Ja ni u kakav odnos ne ulazim na poene, nego iskreno. A ti samo računaj… + ovde… – tamo… .gurni ih u doope! 

Viđu Crnogorac, da ti ja nešto reČem  …

Kakvo bre nejavljanje 48 h?

Znas li ti koliko je 48 h x 60 min x 60 sec?

Mnogo.

Šta si se onda koji Qrac petljao … ti sa mnom i ja sa tobom? 

Kakva testiranja, pičke materine, stavljanje na „slatke muke“ i slične budalaštine? 

Nemam ja 30 godina pa  da ti se dokazujem. Aman…

Testiraš me koliko mi je stalo do tebe, jer te još nisam nazvala? A ti se ne javljaš, da vidiš koliko dugo ja mogu da izdržim na „mukama“? 

Hmmm… ako misliš da me te stvari pale, wrong answer! Ne da me ne pale, nego mi direktno idu na pičkin živac. 

Ti to kao misliš… ŠTA!? 

Odlažemo kontakt da bi smo pojačali nedostajanje? Nešto tipa.. odloženi orgazam? 

Ma viđu… ništa bre ne odlažem.

Kad hoću orgazam, hoću ga odmah!

Kad mi se jedu kolači.. neću ih sutra, hoću sada!

Kad mi se spava, ne spava mi se prekosutra nego ovog časa. 

Hoću sve, sada i bez odlaganja. 

Vidim da ću tebe da odložim ad akta. 48 h da se ne čujemo!?  48 h ??? Džada bre! 

Razmišljala sam šta bi eventualno moglo da opravda ovoliki period nejavljanja.

Pa samo, daleKOBILO, da si umrEo, eto… samo to.  Za sve ostalo nemam opravdanje. 

Ko me pa terao da se petljam sa tobom? Niko, što je najgore! Sama! Ja budaleeee…. 

************


Jaoooooo, pa ubiće me ova ljubav načisto! 

Lepo kažu naše babe, triput meri – jednom seci. 

A ja vazda prvo sečem, pa posle krpim. PU!

E uzeću se ja u pamet… mudro ćutim i mail držim u draftu. Zatrebaće svakako jednog dana 🙂 Samo menjam ovo Crnogorac u Bosanac, Srbijanac, Portorikanac, Novozelanđanin, Slovenac, Pakistanac, Rus…

Ijaoooooo… pola 3!

Ajd’ odoh da spavam, da sutra budem pribrana, staložena, mudra, nasmejana i pametna. Drž’te fige! Cmok, cmok! ❤

*************

PS Pisala ja sve ovo pre dve noći, juče se čuli, danas se čuli, razmenili sms, ćaskali preko msn… oj-ha! Znači tretmanisana sam! 🙂 Dobro da ne poslah onaj mail, ne bi me oprali ni Dunav, ni Sava ni Majna 😀 

43 responses to “Lepo kažu naše babe…triiiiiiiiput meri…

  1. Juuuuu, pa ja preskočila ono da ti je mail ostao u draftu i da ga ne posla! E, jesam opičena! Mada, ja mislim da bih mu poslal mail, da drugi put ne dočeka DVA DANA, 60 MINUTA I 60 SEKUNDI, nego sofort da se javi čim progleda i da si mu ti prva i poslednja misao u danu! Jes’ čula? 😕

    • @dudaelixir

      Rumenka… ooooooooobrati pažnju bre! 🙂 Sve sam mu rekla, mada zna on to odlično, i u glavi smo jedno drugom… leleeeeeee što je lepo 🙂 Toplo preporučujem svima 🙂

      • Ma stvarno? Toplo nam preporucujes? Sto? Ne znas sta ces sa mailom pa nekome da uvalis? Cuvaj ti to za sebe draga moja,trebace ti….al ne za Portorikanca,Kineza i sta ti ja znam,nego za ovog tvog Crnogorca. Brzo ce opet neka predizborna cutnja…

        PS. Stvarno si Kobilna,al te volim…

  2. I da znaš, zbog tvog odustajanja od preCednikovanja, ja sam sada u nedoumici: ZA KOGA MOG GLASATI, jebem ti izbor, ala si nas zavila u crno, ti ZALJUBLJENA ŽENO! Kao da preCednica ne može da bude zaljubljena! Ih, naaaaaarodna izdajico! 😉

  3. Pazi ‘vamo Dudo… Danas je Sveti Đorđe… pa vidi tamo na tom spisku ima li neki Đorđe.. .ili Đorđević… tako je najpoštenije. Ako nema… onda dopiši Sveti Georgije, i zaokruži 🙂 Dodaj i aždahu … ako umeš da crtaš… Ili nacrtaj srce i upiši Labilna+Danilo 🙂 hahahahaah Isti đavo 🙂

  4. Auu, presekoh se dok nisam stigla do P.S. 🙂 PrEtisak mi skocio 🙂 Elem, dobro je sto imas stabilnu kocnicu 🙂 Sv.Djordje ubiva azdahu, a ti umalo Danila 😀 P.S. babe su uvek u pravu 😉

    • @Milica

      Poslao mi je sms u kome me obaveštava da produžava službeni put za 2 dana. Isti primila nisam. Obzirom da već imam problem sa prispećem njegovih poruka koje su duže, pa primim prvu a nikada ne primim drugu, sasvim je moguće da se desilo to što se desilo. Mislim, mogla bih da sumnjam ali.. zašto? 🙂 Jednostavno ne želim da mislim u tom smeru 🙂

  5. Sve zbog TEBE, DA ZNAŠ, nisam išla da tražim ni Djordja a ni da crtam aždaju. Išla sam dvaput, bio red kao da dele besplatne akcije, tako da glasala nisam, ni pored milion poruka i poziva na mobilni telefon. Baš sam TEŠKO UCVELJENA zbog toga. Ne znam ko bi mogao da nas izvadi iz septičke jame (one tvoje na sliKi), koji čudotvorac od ponudjenih? E, baš da vidim!!!

    • @dudaelixir

      Vidi, bolje da sam te poslala kod jednog Djordja iz Titela, to je tu blizu, a znaš kakav je dasa…. do yaya 🙂 Jedan od mojih najdražih sagovornika IKADA 🙂 Eto nisam se setila… baš sam pogana 😀

  6. Pa, ja IZGLEDAM kao malo starije pile, reci mu koju lepu reč! (šalim se, joooooj, ne mogu ni da zamislim nekog pored sebe, jer, rekoh ti jedanput, prošlo me teranje), daaaaavno! 🙂

  7. Za sad jednu jedinu Crnogoricu poznajem, a da deluje kao covek na mestu koji voli i poštuje i svoju ženu i ženski rod uopšte. Kažem deluje jer dok sa nekim ne počnemo da jedemo leba svaki dan, delimo postelju, skupa se budimo i ležemo duži period… – ne verujem u dovoljno dobru procenu. Želim i nadam se da je tvoja Crnogiorica drugi fini čovjek iz tih krajeva za kojega ću čuti za života svojega :D.

Оставите одговор

