Naaaaarode moj…

Sa dubokim žaljenjem moram da vas obavestim da sam ove godine odustala od kandidature za predsednika države iz opravdanih razloga – zaljubila sam se ❤

Ja nekako više volim sebe nego ovu napaćenu državu, ali sam ipak razmišljala kako da se nosimo sa istom novom postavom posle izbora.

Najbolje je ne dirati ih. I ne uzimati u usta. Nije higijenski.

Koristiti sedative samo radnim danima, ali umereno. 2 x 1,5 mg bromazepama je taman. Ujutru na šte srca jedan, za jutarnji sex… i jedan pred spavanje, da zaboravite kakav je sex bio tog dana.

TV isključiti/zameniti/prodati/baciti.

Dnevne novine ne kupovati. Doživotno.

Dovoljno je da ujutru iz ptičje perspektive pročitate naslove u busu. Znači, ti stojiš, onaj što sedi – poseduje novine i lista!

Novine čitati ponedeljkom i eventualno četvrtkom,  radi održavanja tonaliteta nervnih vlakana. Ne mogu ni oni svaki dan da se nose sa raznim glupostima, ali je povremeno OK.

DakleM, utorak, sreda, petak i dani vikenda… no stress… Ostala dva kontrolisani stres (opušteno, pod sedativima ste).

Jedite, ako imate šta. Zdravlje na usta ulazi.

Jedite voće i povrće, žitarice, i sve ono što volite… slaninu,  sarme, pršutu, pečenje… nešto od toga će vas sigurno ubiti a nešto očvrsnuti.

Eto npr, moju prijateljicu bi jagode dokusurile. Lepo joj kažem, man’ se jagoda, uzmi čvarke…

Izlažite se suncu. Što više.

Sunce puni baterije, uteruje osmeh, isteruje nervozu, još i ako budete preplanuli… ihaaaa, pa ko vas takve ne bi poželeo!

Za one malo hrabrije savet: možete da se sunčate  i od 12 do 3. Neće vam sunce ništa što nam već nisu uradili Černobil, NASA, NATO, tranzicija, izbori, politika i ostali „anđeli“, pa eto.. preživesmo.

Žene! Nosite borosane! Kada imate udobnu obuću, sigurnije koračate kroz život. Osećaćete se stabilno, samouvereno, neke čak i sexy … 

Muškaci, vi ne nosite ništa. I kad kažem ništa… tako i mislim 😀

Volite se, sami sa sobom, onda međusobno, pa ako zaiskate više, taj krug proširite… na maksimum 4 persone. Organizacija je u ovom slučaju jako bitna, nemojte da vas nisam upozorila!

Očekuje nas još jedna u moru tranzicija, a ako ljubavi nema… gotovi smo. Kada ste zaljubljeni, čak i diktatura vam ne pada teško.

Znači… zaljubite se! Privremeno, pa onda kad prestane taj zanos, ponovo i ponovo… i tako u krug….

Kao oni lovci na tornada. Uvek jurite te leptire u stomaku. Oni su odlični za nervni sistem, pogled na svet, mir na planeti, slogu u kući a naročito su zdravi kada je politika u pitanju. 

Samo kažete… ‘ebe mi se… i odete da se ‘ebete 😀

Ako imate s’ kim.

Ako nemate… borosane na noge lagane,  goli muškarci vas već čekaju u gradu… ma sve sam vam organizovala 🙂

Bože, po neki put se pitam… kako sam ovoliko pametna!!?

Valjda zato što sam zaljubljena ❤ ❤ ❤  

30 responses to “Naaaaarode moj…

  1. E, dakleM, duboko si me razočarala Labilna ženo. Ti da dozvoliš jednom Crnogorcu da te pomeri sa mesta i da te desta(L)bilnizuje, ne mogu da verujem! Nisi ti gledala dovoljno partizanskih filmova, mlada si (ko rosa u podne) da vidiš kako se za domovinu gine! I oni su se zaljubljivali, ali NIKADA DOMOVINU NISU ZABORAVILI!!! Ok, pošteno si priznala, ali, za koga sada da glasamo, dumam li dumam!
    Ja sam se prošlu noć zaljubila, u snu. Idi vidi, pa pogadjaju sebi ko je taj bio! 😀
    Obuvam ortopedske sandale, golaći su na keju, nadam se da su poslušali tvoj savet, pa onda odoh, da ih biram po dužini i debljini… brkova, naravno, ne znam na šta si ti pomislila! 🙂

  2. E, Labilna sada ces da budes stabilna 🙂 Neka ti se samo lepe stvari desavaju od sad pa nadalje i ubuduce i gde god da krenes ( znas ti gde) 😀 i sta god da radis 😛 neka te svuda prati ljubav ( montenegro ) 😀

  3. јао, купила сам једне боросане са тим циљем, али убииише ме жуљевима, усецима итд.. поклонила сам их.

    мушкарци голи чекају? ИХАА, мој идол! Што се ми бринемо?

Оставите одговор

