Pazi ‘vamo!!!

Današnji dan bolje da sam prespavala. Bolje…

Prvo dobijem jedan sumanuti mail od strane jednog blogera, čije ime neću da pominjem 😀 ( @Nenad77 ) sledeće sadržine… (parafraziraću) …

„Marko i ja smo se dogovorili za četvrtak, 04.04. posle 17 h na NBgd, pusti SMS da bi mogli u petak da se čujemo“.

Vot d fak ap???? 

Juče je bio 04.04.2012.g. Danas je četvrtak, a sutra treba @Nenadu77  da javim… ne znam ni sama šta 😀

I gde ja u stvari treba da budem danas, ili gde sam trebala da budem juče, pa da javim Nenadu sutra??? 🙂

Eeeee, poštovani auditorijume… pa ovo je tek početak zone sumraka 🙂

Ustanovimo da je danas četvrtak, 04.04. ( 🙂 ) i nalazimo se na ušću dveju reka, u restoranu… „Je l’ „Ušće“ Nenade?“ … –  „Jeste.“

Istabanam ja dobar deo puta, dođem do restorana „Ušće“… smelo okrenem Nenada IAKO nije petak 😀  i Nenad mi kaže: „Evo ustaje Marko… ne vidimo te…“

„A bre Nenade, ja sam ova vitka plavuša sa pozamašnim poprsjem u miniću.. .ne pravi se blesav, vidim ti bale odavde“

„Ček’ LaBiLnA…a gde si tačno ti??? “ 

„Ispred restorana, na šetalištu, gledaj prema Savi“, odgovorih ja sa dušom u nosu, pri tom jako razočarana što ne primećuje moju malenkost  veličinu .

„Ček… ček… LaBiLnA.. ovde piše „Salt & Pepper“…  „So i biber“ “ 

Šta je bre ovo !?!  SMILE.. Candid camera????  Nevera! 

Šta ću, okrenem se, istabanam još jedno 18 km po slobodnoj proceni i nađem se sa dva neeeeeviđena smora 😀  

Prvi je Nenad77, drugi Marko… a onaj Buki se nije ni pojavio. 

Elem… odćutasmo tako skoro 4, 5 sati… Ne znamo o čemu da pričamo. Nikakvih polaznih tačaka za početak razgovora ne nađosmo, a nije da se nismo trudili… svako na svoj način.

Marko je recimo ganjao neke sojke po restoranu (od skoro je postao „slobodan na tržištu“)… a Nenad se smejao, brat bratu jedno 3-4 h, pošto me je prethodno izradio kao vola.

Eto kakvi su Obrenovčani, da zajebu nas domestikose na keca!

Pitate se sigurno šta sam ja radila tih par sati…

Smorila se ne-vi-đe-no!

Muvala kelnera.

Skidala lak sa noktiju slobodoručno.

Pila vodu sa ledom.

Gledala u Nenada i razmišljala čime da ga tresnem i gde se gasi taj histerični smeško 🙂 

Marka takoreći nisam ni videla…

Lažem!

Jesam! S’ leđa… za drugim stolom …sa neke dve cice.

Ili su ono ipak bile trandže??? 

Sve u svemu, ako vas ova dva ANONIMUSA IKADA pozovu da se družite, izmislite BILO ŠTA! Bilo šta… verujte mi na reč 😀 😀 😀 

I tako… 

PS Samo da dodam, ja se provedoh super 🙂 Smejala sam se za sve pare. Momci su skroz OK. Veseli, komunikativni, druželjubivi … 🙂 Žao mi je samo što nisam imala više vremena za druženje, morala sam na „bal vampira“ 😦 

Ovom prilikom ih pozdravljam i zahvaljujem na druženju, pozitivnim vibratorima vibracijama i smehu 🙂

Marko-Buki, Nenade77  … ja odradila domaći zadatak. Sada ste vi na redu.

Pucajteeeee… ja i dalje držim banku 😛

26 responses to “Pazi ‘vamo!!!

  1. hahahahahaha bre Labilna nasmeja me do suza … ti si genije jebes mi sve 🙂 jos ne mogu da prestanem da se smejem 🙂 lepo si me promovisala kao slobodnog na trzistu … hehe osecam se tako precious 🙂 izvini sto sam te preduhitrio sa clankom, kad procitah ovaj tvoj , moj deluje … pa ok,nego da se vratim ja onim cicama 🙂

    • @Marko-Buki blog

      ‘načiiiiiiiii da bih pročitala ovo tvoje pisanije, trebalo mi je cca 47 minuta i pri tom nisam komentarisala jer bi trebalo još toliko. Ulažem prigovor, hoću posebnu propusnicu 🙂

      Ma nisu bre cice, trandže… veruj mi 😀

          • hahaha jesi li videla kako one svalerke gledale oko nas … naravno da su svalerke cim su stalno popravljale karmin 🙂 hehe mi pusteni sa 4 godisnjeg lanca sve primetimo 🙂 Obrenovcanin nam je podigao volume za 10 decibela sigurno 🙂

    • @dudaelixir

      Tebe smo baš pominjali. E što te ogovaraju ova dvojica, pričaću ti sve sestro slatka 🙂 Opleli po tebi … zlo. Pokvarenjaci, eto… 😀
      Ma nije NS preko sveta, a nije ni Bgd, samo NIKAKO nemoj Nenadu da dozvoliš da te navodi… završićeš ili u Đakovici ili u ludnici 🙂

  2. Labilna si ti žemska, pa ćeš me ti navoditi. Ja baš volEm da me „plavuše“ navode, jer sam i sama baš tak’a.
    A to što su „opleli“ o meni, hm, znaš kako se kaže: za dobrim konjem, prašina se diže. U ovom slučaju, reč je o kobili, naravno! 😉
    Nismo preko sveta, al’ kao da jesmo. Jedino ako organizujemo neku exkurziju u Bg, mi, novosadski blogeri, pa da se tako sretnemo. Il’ vi nešto organizujte pa dodjite, mi bismo vas čekali, tj. ja, a možda još neko! 🙂

    • @Provincijalac

      Gledali smo se ispod oka. Sve vreme… Ma trebao si to da vidiš. Nije se znalo kome je neprijatnije što se ispalio i došao 😦 Eh, da sam ikako mogla taj dan da prespavam… Momci su ZLO! 😀

Оставите одговор

