Ako da… da.

Oduvek sam govorila „Ne znam šta hoću, ali odlično znam šta neću“ i to mi je nekako bilo logično.

Iz ove perspektive kad pogledam, čim znam šta neću, udarim kontru… i onda, po analogiji stvari, dobijem šta u stvari hoću.

Ali neeeee…  

Ja izgleda ne znam više ni šta neću. 

Ovih dana me spopalo neko totalno blesavo stanje, nit’ se teram, nit’ se vodim… 

Sve se nešto nećkam, sve tražim konflikte, sve mi prvo deluje super, a posle pola sata besmisleno… Hoću, pa neću… pa opet hoću…pa neeeeećuuuu !

Htela bih da mi svi titraju, peze, šlihtaju se nemilice,  eto u takvom sam mudu što bi rekli Englezi…a onda mi sve dođe nekako isprazno 😦

Da vam plastično pojasnim 🙂

To vam je kao kada ste u radnji sa milion drangulija, pa ne znate koju ćete pre da odaberete. Hoćete i svilene bombone, i ćeten alvu, pa onda žele bombone, pa čokoladne  …

… a onda vam se odjednom (ooo kakvog li zaokreta) prijede kikiriki ili jebeni suncokret…  

Pardon….  ovaj…

I onda kupite to što ste „hteli“, odnesete kući i uhvati vas muka, jer vam se jede ono prvo … E do moga! Ko će nazad u prodavnicu… Ćuti i jedi 100KO! Sama si to tražila! 😀

Ne mogu da se prepoznam, kao da gledam neku ženu koju je uhvatilo „privremeno ludilo“ (čuj privremeno !?! 😀 )

I naravno, vi sada nemate pojma o čemu vam ja pišem, a ja odlično znam pa mi dođe glupo, ali navikli ste vi na svakojake nebuloze s’ moje strane, pa čitajte do kraja 😀

Ukratko. Nerviraju me neki servilni stavovi. Mislim…nije ni bitno šta, samo čemu bre čepljenje? Ma da nije on….

Šalim se, nismo dotle došli, odlično se poznajemo… 🙂

Hoćeš ovako.. može… Hoćeš onako.. .može i tako… Gde da te vodim? Reci šta ti smeta? Šta da ti donesem? Reci šta želiš?  

Ma idi bre u pičku lepu materinu!

Naprosto me izaziva da mu tražim te jebene Maldive iz BESA 😀

I već imam u glavi šta bih mu rekla: „Jebe se meni za sve to… Hoću BRE na Maldive. Ali SAMA 🙂 “  I sliku ŠLJUS na sto! Haaaa!?… 

Znam ja da izigravam besnu glistu, teška jesam kao crna zemlja, ali ne vuci me BRE za jezik??? 

Što kaže jedna moja koleginica… kada sam je pitala da li je romantična, kaže: „O daaaaa, jako…  Ali moja romantika sa njegovom nema dodirnih  tačaka… On bi da mi spremi večeru a ja bih da me vodi u  Pariz“ 😀

E tako i ja… Biće da me je neko prokleo!

Moraću da odem kod neke babe koja baca olovo, pa da vidim ko mi muti bistru vodu 😀 

Prokleta sam! Ukleta! Omađijana! AaaaaaaaaaaaAAA

Ili sam ja ipak našla pa zašla?

Nego, da ja IPAK tražim te Maldive, pa ako da… DA ? 😀 

Mala nedoumica….

Šta ako ipak da? Kako da mu se revanširam? Da ga vodim u Banju Junaković, na ceo dan? Al’ on da plati gorivo ? Ja ću da napravim sendviče… šta fali… Mislim da bi to bilo pošteno 😀 

PS Sliku onih cvećki sam maznula sa http://www.vangoghgallery.com (kakvo skrnavljenje, a?? ) 🙂 Vratiću im je sutra ili malo sutra, a ONOG ko uređuje objavu postova molim da mi ne stavlja kao „naslovnu sliku“ pečeni suncokret, nego Maldive ili sendvič. Hvala!

30 responses to “Ako da… da.

    • @oblogovan

      U privatnoj kolekciji imam samo ljuske od suncokreta 😦 Ma ne zezaj me, vidiš da sam navela sajt … valjda tačno :S Ako me tuže, od mene se leba najesti neće… a ni suncokreta 🙂

  1. Ma, udri pravo u čelepenku: prvo, šatro Banja, pa onda malo po malo Maldivi! Pravi se da si smerna i štedljiva, a pošto je on navalio da ti ispuni SVAKU ŽELJU, odradiće to, sigurna sam. Sad bar može na 15 rata a za džeparac neka skuplja. 🙂
    Ništa ti ni ja nisam bolje! Samo čekam kada ću se probuditi u „nekoj tamo sobi“, sa rukama uvezanim u ludačku košulju! Mene ni Maldivi ne bi izvukli iz ovog sranja, psihičkog. Ali, kako je rekla Zelena, one dve retrogradne planete na M, danas bi trebalo da izadju iz tog jebenog položaja, pa će nam svima svanuti!

    • @dudaelixir

      Živo me zanima kako bi reagovao 🙂 Da mogu da budem ozbiljna 5 minuta rekla bih mu umilnim ženskim glasom, uz adekvatnu dramsku pauzu… „paaaa… imam jednu neostvarenu želju … a ti baš ako insistiraš „… i onda onaj rad odozgo sa slikom 🙂

      A što se tiče tih planeta, ako je Zelena rekla da će nam svanuti, svanuće nam. Ja tu ništa ne bih dodala 🙂

  2. @ Labilna, necu komentarisati tekst, koji mi se, uzgred, dopao, nego, deder sestro slatka, kazi ti meni koji si horoskopski znak ? Al’ iskreno, nemoj da me foliras k’o ovog sto ‘oces na Maldive da te vodi, a’l da se on sam seti, a ti ces njega (kao) u banju (nadam se da neces prvo da ga razbolis pa spakujes) i tako to :D?

    • @Provincijalac

      Ma nije mi on ponudio Maldive … nažalost 😀 😀 😀 Nego moram nekako da mu dam do znanja šta ja u stvari volim… A to su svakako barake i daske 😀 I po neka palmica 😉

  3. Koverta D, tema „izazovNA@, a moram ovde da odgovaram kad si temu zatvorila za komentare, a ja obecala da cu da ti se naodgovaram… 😆

    1. Imate li strah od letenja?
    * Nisam bas fan letenja, ali nemam fobiju od istog.

    2. Kada ste sami u liftu, da li više očekujete da se zaglavi ili da u isti upadne sexualni manijak?
    * Pre cu pomisliti na prvo :lol:.

    3. Šta je amigdala?
    * Pa sto me opsova, sestro slatka :lol:… Ne znam sta je, a ne mogu sad da budem mali istrazivac.

    4. Koga posećujete, psihijatra ili psihologa?
    * Mislim da skoro svakom kad-tad zatrebaju u zivotu, a sto bi moj, sad vec pokojni striko rekao: „Vise je ludaka na slobodi nego u ludnicama (izvinjavam se zbog upotrebljene terminologije)“ (bio je neuropsihijatar i radio na jednoj klinici u Srbiji). U prevodu, oni kojima zaista treba pomoc – retko i tesko to shvate dok vrag ne odnese salu.

    5. Da li ste alkoholičar/ka?
    * I da hocu, tekso da bih uspela jer bi mi zeludac objasnio da to tako ne moze.

    6. Da li ste ikada probali neku psihoaktivnu supstancu, i ako jeste… opišite događaj u celini i celosti…
    * Ne, Bogu mi.

    7. Da li mislite da rad oslobađa?
    * Zavisi cega. Moze da oslobodi od nepotrebnih razmisljanja, gubljenja vremena, dosadnog sveta koji ne zna sta ce sa sobom… ali moze i da oslobodi od slobodnog vremena, druzenja, potragama za necim boljim…

    8. Da li imate tanku ili debelu dlaku? Na glavi naravno!
    * Valjda deblju.

    9. Za koga ćete da glasate?
    * To mi je i dalje velika nedoumica. Sto god da uradim – svakodnevna „patnja“ sleduje.

    10. Da li imate osećaj da vas neko proganja?
    * Ne i trudim se da ne razmisljam tako ukoliko zaista ne postoji zdran osnov za takav stav. Bio je jedan koji me je zaista proganjao, ali je to iza mene.

    Evo, sve sam ti odgovorila :OK:. Radni zadatak savesno ispunjen :D. Ocekujem uzvracanje istom merom ako ti se obratim u necem sto je tvoj fah, samo da znas :D.

Оставите одговор

