IzazovNa …

…..prozivka!

Eeeeee… što bi ste vi mene kliknuli, da niste videli  ove izazovne butkice 😀

Kad smo kod izazova, mene  je prvo izazvala Plava Baklava, a potom i Milica, a ko zna, verovatno sam se negde i sama utrpavala 😀 mnogo volim ankete 🙂 Neko je postavio pravila igre, na 11 pitanja sam odgovorila više puta, sada postavljam 4 x 11 jer nisam mogla da odlučim šta bih vas pre pitala 🙂

Pravila su sledeća, možete da odgovarate sporadično, iz koverte u kovertu… iz keca u dvojku… kako god, i neka bude više od 11 odgovora, najbolje svih 44, ali ne insistiram

KreKEćemo…

Pitanja iz koverte A – svakodnevnica :

1. Da radite u Maxiju, na kom odelenju bi bili „svoj na svome“ :a) delikatesi b) mlečni proizvodi c) konzervirana hrana d) hemija e) slatkiši f) voće/povrće

2. Kada bi ste bili u mogućnosti da nešto pozajmite na metar dana, šta bi ste odabrali:

a) Teslin mozak,

b) Tadićevu lepotu,

c) Šešeljevu drskost

d) Srbljanovićkinu „medEcinu“,

e) ništa od navedenog ili dodaj po izboru  ______________

3. Da li se sećate svoje prve igračke? Navedite tačan opis i zemlju porekla.

4. Da ste kojim slučajem psihijatar, pri tom odlično plaćen bez obzira na broj pacijenata,  da li bi ste ZAISTA slušali šta vam pričaju?

5. Kažu da para vrti gde burgija neće. Za koje pare bi ste se slikali goli?

6. Da možete da birate između bogatog a glupog i pametnog a sirotana, šta bi bio vaš izbor?

7. Da dobijete 300.000e na Loto-u, šta bi ste kupili… taksativno?

9. Da kojim slučajem saznate da je sutra smak sveta, apokalipsa, sudnji dan… D Day… šta bi ste želeli kao poslednji obrok?

9. Imate li od koga da pozajmite pare dok ne stigne plata? Imate!? A da li bi ste tom nekom bili žirant za stambeni kredit??? Molim iskren odgovor … hvala

10. Zamislite sledeću situaciju… Nije vam dobro, na ulici ste, napolju 40 u plusu, nemate flašu vode pri sebi… niko vas ne `ebe stručno… a preko puta vas, derište liže sladoled i gleda vas belo. Da li bi ste mu:

a) onaj sladoled olupali o glavu,

b) oteli i okrepili se,

c) oterali ga u 3 lepe (sa naročitim osvrtom na muški deo familije)

d) otkupili sladoled po ceni koštanja i pomazili dete po glavi?

11. Da li se plašite krađe identiteta? Ako ne… napišite vaše puno ime i prezime, tačnu adresu, broj fiksnog telefona, JMBG, broj platne kartice, PIN, LIB i  PUK kod. Sa srećom!

Pitanja iz koverte B- intimna pitanja koja bi trebala da budu svakodnevnica ili svakotrećednevnica:

1. Kada ste poslednji put imali seksualni odnos, sa kim, gde, u koliko sati, koliko je trajao…? (napomena: sa što više detalja, moliću)

2. Da li leti nosite donji veš?

3. Da li koristite Durex, u kojoj boji, kog ukusa i koliko komada potrošite mesečno?

4. Da li ste spremni na iznenađenja u seksu od strane partnera (npr iznenadno pojavljivanje osobe br. 3, ili da sa sobom nosi šlag, toping preliv od čokolade… ili navuče vaše čarape na glavu i plaši vas  u stilu „Ovo je pljačka!“ ili… zahteva da nosite uniformu, ili traži da koristite neka pomoćna sredstva čudnog oblika…)?

5. Kako bi ste reagovali da se nađete u sledećoj situaciji: vaš partner/partnerka izlazi iz tuš kabine i prostre se po pločicama. a) pritrčali bi i pomogli joj da ustane b) od šoka ne bi ste mogli da se mrdnete c) umrli bi ste od smeha (joooooj, ja se još smejem kad se setim 😀 )

6. Da li nekada koristite voće ili povrće u intimnim trenucima? Ako ne, zašto ne??? ZAŠTO NE????  Ja recimo volim da stavim masku od krastavca na lice …

7.  Da li ste probali vibrirajući prsten? Je l’ da da nije zgodan kad se stavi na ruku… je l’ da? Kao da imaš Parkinsona … daleKOBILO 😦

8. Kada bi ste od koleginice dobili za rođendan vibrator, da li bi ste se a) oduševili b) bilo bi vas sramota c) tukli bi je istim po glavi dok ne se ne seti da ste joj isti takav pozajmili na metar dana, dok joj je muž bio na službenom putu u Vancouveru… i da vam ga još nije vratila 

9. Šta je po vama najbolji AFROdizijak: a) badem b) orasi c) Afrikanac?

10. Da li ste verni svom partneru? Ako jeste, onda podpitanje: Zašto??? Ako niste, onda komentar: Sram vas bilo!

11. Ko bre koga ovde ‘ebe, a????

Pitanja iz koverte C – opšta kultura ili opšta nekultura:

1. Koju ste knjigu poslednju pročitali, ko vam je preporučio i koliko ima stranica?

2. Dokle se stiglo u Cernu sa dokazivanjima i da li zaista mislite da će da izazovu veliki prasak malih razmera?

3. Šta je to egzodus?

4. Da li je Žuto more stvarno žuto?

5. Da li ste bili u hiperbaričnoj komori?

6. Da li znate šta je to stent?

7. Koji je glavni grad Kvazilenda? 

8. Koliko je dugačak tunel ispod Lamanša?

9. Šta znači Hakuna matata?

10. Da li ste član neke sekte? Ako niste, koje bi ste voleli da budete i zašto?

11. Pročitali „Kapital“? Ili samo trošilitrošilitrošiliiiiii?

Pitanja iz koverte D – zona sumraka… ti ru ri ruuuu, ti ru ri ruuuuu:

1. Imate li strah od letenja? 

2. Kada ste sami u liftu, da li više očekujete da se zaglavi ili da u isti upadne sexualni manijak?

3. Šta je amigdala?

4. Koga posećujete, psihijatra ili psihologa?

5. Da li ste alkoholičar/ka?

6. Da li ste ikada probali neku psihoaktivnu supstancu, i ako jeste… opišite događaj u celini i celosti…

7. Da li mislite da rad oslobađa?

8. Da li imate tanku ili debelu dlaku? Na glavi naravno!

9. Za koga ćete da glasate?

10. Da li imate osećaj da vas neko proganja?

11. Na jednu stranu stavite pamet, na drugu emocije… šta će kod vas da prevagne? Btw, da li ste radili emocionalni test u skorašnje vreme? Ako niste, pohitajte… 

A sada PROZIVKA!

1. Braunović, Prijatelj iz dijaspore, Mitoman, Gradilište

2. Duda Elixir, Zelena, Tatjanamb, Provincijalac

3. Nada Djurović, Čarolija, Nenad77, Beli očnjak

4. Sarah, Shunjalica, Ludi Naučnik, Marko-Buki

5. Ja mislim žuto, Iza aut linije, Violeta (Crno ili belo), Oblogovan

6. Obične priče, Tamo i Ovde, Kreativna planeta, DBblog, Staklena, Veshtichanstvena

7. svi ostali nepomenuti a SLUČAJNO zaboravljeni , i ove sam vadila iz malog mozga… 

E, ja sada odoh kao i svaki MEDIJUM da malo odmorim oči i mozak, a vi.. izvol’te… pišite. Možete ovde, možete na vašem blogu, možete u komšijinom dvorištu… nebitno. Bitan je krajnji rezultat…a to je ŠTA???

….. ‘di znam… pišite samo…


46 responses to “IzazovNa …

  1. Opet me zeza internet ili wordpress, no da ne dangubim, jer već kljucam po tastaturi. Namrčilo se k’o da će go*na da ljuljnu!
    Koverta A:
    1. na odeljenju slatkiša, normalno
    2. metar dana bih iskoristila da letim kao ‘tica
    3. u moje vreme igračke su se kupovale na pijaci; beše to mala roza lutka, nekih 6, 7 cm
    i jako smo se lepo igrale s njom, sestra i ja; mama nam je davala krpice i uvijale smo
    je u nju.
    4. uglavnom sam dobar slušalac, ali, ako me neko davi, odlutam mislima, tako da bih verovatno i kao psihijatar odlutavala
    5. Ne bih se slikala gola ni u ovoj krizi, mada, da je još gore, možda i bih! 🙂
    6. Izabrala bih bogatog i glupog, normalno, zar to nije san svake žene! 😀 😀 😀
    7. Tristo hiljada na lotou: prvo bih podelila bar stoćaka rodbini i prijateljima, zatim bih
    kupila stančić i lepo ga opremila, zatim jedan mali auto, a ako bi mi ostalo love,
    putovala bih po Evropi, pa onda malo po Amerikama, možda do Novog Zelanda i
    Australije. Malo li je?
    8. Neku tortekanju, znači slatko, slatko i samo slatko!
    9. Nemam od koga pozajmim, a žirant bih bila sigurno samo proverenim osobama. Luda
    ostaje luda! 😕
    10. Ne bih ni jedno od toga, već bih pokušala da mu viknem da mi donese vode!
    11. Ne bojim se kradje identiteta. Koji sam ja faktor da budem nekome interesantna?
    Zovem se Branislava Tarbuk (rodj. Gligorijević), Novi Sad, Marka Miljanova 2. br fiksnog 021/551-966. Zovi me, slobodno da proveriš, a sve ono ostalo imam u lk i zapisano, no, ne vredi ništa, jer su mi kartice na „0“.

    B koverta:
    1. Sramota me je da napišem, jer je bilo jaaaaaako davno! Što bi rekla jedna naša poznata faca: volim sex i rado ga se sećam!
    2. Uvek sam nosila donji veš!
    3. Vidi pod 1.
    4. Mislim da ne bih bila spremna na takva iznenadjenja. Mislim, ni na jedno od tih!
    5. Pritrčala da ga dignem, mada bih se sigurno i smejala, al’ posle.
    6. Ako je intiman trenutak sedenje na wc šolji, može maska od bilo čega! 😀
    7. Nisam imala prilike da ga probam daleKOBILO! Parkinsone, pa-pa!
    8. Dobila vibrator, zaista, od kume iz Amerike, par godina posle razvoda. Bilo je jako
    interesantno. Devojčice male, otvaramo veliku kutiju sa poklonima, a na mojoj kutiji piše Duda, umotano u beli papir. Otvorim ja, kad vibrator. Desa dreknula: jao, što je lepo, a šta je to, mama? A ja, zbunjena, pocrvenela, odgovaram: masažer za lice.
    Eno ga u ladlici, ako hoćeš daću ti ga da ga PRVA isprobaš! Ja nisam, jebem li ga, zašto, pojma nemam! 😀
    9. Afrodizijak Afrikanac? Zajebavaš se, a? Džordž Kluni, možda! 😀
    10. Bila sam verna i nije me sramota!
    11. E, da znaš, da sam se baš TO pitala! 🙂

    C koverta:
    1. Nisam ništa pročitala SMISLENO (sem postova na blogu) već dve godine, jeeeeeste, sramota me je, ali me boli dupe!
    2. Aaaaaaa?
    3. Al se to maže na lebac pa onda NESTANE u stomaku?
    4. Žuto more je stvarno žuto, s tim što malo viče na plavo, kao zelena trava!
    5. Nisam JOŠ!
    6. Znam, ima ih muž moje sestre, kolko hoćeš u zlatari, pa ih prodaje ovima što su
    zakrečeni i čuka im baš ne radi!
    7. Gl. grad se zove Šatrograd!
    8. Kažu ljudi, nikad da stigneš na onu stranu!
    9. Jebem li ga, ako znam!
    10. Bila sam član sekte Žuti leptir u osnovnoj školi, kada smo hteli da sjebemo jednu
    štreberku! 😀
    11. Kapital, hm, šta to beše?

    A sad tiru-riru:
    1. Nemam, jedva čekam neki putić aviJonom!
    2. U liftu, samo čekam da stane i da se otvore vrata na pravom mestu!
    3. Ne nam!
    4. Ni jednog njih dvoje, ali sam zrela za oboje!
    5. Volim da zveknem radžu, ali nisam alkos!
    6. Sem tableta za spavanje, ič!
    7. Ma koji rad? Ako misliš na sexualni, može da oslobodi, ne?
    8. Debelu dlaku, pa je cepam na deset delova, barem!
    9. Za Džordža!
    10. Ko bi mene proganjao? 😀
    11. Emocije, na žalost!

    E, dosta je bilo, odoh u horizontalu! Ćaos! 🙂

    • @Dudaelixir

      ‘načiiiiiii ženo… baš si uvrnuta hahahahaha, baš sam uživala 🙂 Kissindžer veliki ko kuća :***
      Vibrator očekujem, nešto mi se lice opustilo oviJeh dana 🙂

  2. Hvala što me nisi prozvala, jer bi zaista umorilo ovo iscrpno Ispotivanje. Ako si voljna, raspoložena da jedan dan ideš samnom i Markom na kafu javi se mejlom 😀 -Evo ti izazova od mene 😆

  3. PA DA KRENEMO VAKO :mrgreen:

    U A koverti imaš dve devetke, ne znam da li to tako treba, al aj 😆

    A1: POD C
    A2. TESILN MOZAK, PRIJALA BI MI STRUJA ZA DŽ 😀
    A3:AKO SE RAČUNAJU I ZVEČKE,ONDA ONA SIGURNO
    A4:NE, SVIMA TRODON,BENSEDIN I BROMAZEPAN U PAKETU I ČEKA SE KRAJ RADNOG VREMENA :mrgreen:
    A5: MOJE TELO OSTAJE MISTERIJA VEĆINI, DOK SAMO ODREĐENE OSOBE MOGU DA GA EKSPLATIŠU ZA DŽ 😆
    A6:NE TREBA MI NI JEDAN 😀
    A7:TAKSATIVNO NEKRETNINE
    A8:ŠOPSKU SALATU, PRŽENU PAPRIKU SA JAJIMA :mrgreen:
    A9: MALA USLUGA ZA VELIKU DUGOROČNU USLUGU,PA NE VERUJEM 😉
    A 9:(drugi deo): odgovor pod C
    A11: JBMG XXX-000-XXX-XX -XX LK. 6745311/22-PUTA 5 AL SE OTVORIH SAD 😀

    KOVERTU B SAM IZGUBIO PA ĆEMO TO DA PRESKOČIMO 😆

    IDEMO ODMAH NA D KOVERTU:

    D1: NEMAM-PROVERENO.
    D2:PA VALJDA DA SE ZAGLAVI,OVO DRUGO BI MOGAO DA DOBIJE SAMO PREKO PIIIIIP 😀
    D3:NEMAMO POJMA-NAMIGNULA??
    D4:NIJEDNOG
    D5:NISAM ALKOHOLIČAR.PIJEM SAMO SOKIĆE OD KUKURUZA,JEČMA I ŠLJIVE 😀
    D6:MOGUĆE DA JESAM, NE SEĆAM SE LUDORIJA IZ MLADOSTI
    D7:VIŠE MI SE ČINI DA DANAS RAD POROBLJAVA
    D8:NISAM MERIO, VIDI TI PA MI JAVI 😉
    D9:ZA ONOG KOJI MI PONUDI NAJVIŠE
    D10:NE
    D11: TREBALO BI PAMET DA PREVAGNE, AL’ SVE ZAVISI OD SITUACIJE.

    ETO LABILO OD MENE 22 ODGOVORA NADAM SE DA TI SE SVIĐA 😉

  4. Auuuu @Labilnaaa… kuj bre sve ovo da pročita?! 😯 😀 😀

    Evo:

    1. Opet si skinula sliku s neta 😀
    2. Lele, lele, izazivaš ti i muško i žeMsko! 😛
    3. Mene si našla? A? :mrgreen:
    4. Ne padam ja na žeMske noge… 🙄
    5. Ne razumem pitanje, ne zaboravi da sam plavuša… 🙂
    6. Nekad a, nekad b, nekad, c, nekad d, nekad ništa od navedenog sve zavisi od …
    7. … ovo volim, a ono ne volim… 😉
    8. Ili jeste ili nije 😀
    9. Ihaaaaa… 😀
    10. Opet ne znam na koje pitanje odgovaram… 8)
    11. Ima još, ali neću da se ofiram 😀 😀 😛

    Uputstvo:
    Izvaditi pitanje iz koverte (ili A ili B ili C ili D), pročitati ga, a onda odabrati odgovor. Jedan odgovor može biti upotrebljen više puta… i nemoguće je ne pronači odgovor među napisanim. 🙂

    Eto, ja ti pisala, a ti sad vrši procenu kol’ko ‘oćeš. 😀

  5. Nisam stigla da procitam sve tvoje pisanije :), ali hocu. Ponesto sam uhvatila. Da te hvalim necu, znas i sama ko si. Ali cu ti reci jednu stvar: Ispunila si mi dan osmehom i cinjenicom da pises bas onako kako ja mislim…iako ja ne pisem tako! Ali polako ti si vec i oskara zaradila 100-tim postom , imam vremena 🙂

    “Hoću tašnu sa 165 pregrada, jer više ne mogu da se snađem u ovoj maloj. Šta god stavim u nju, misteriozno nestane. Pojavi se tek onda kad mi više ne treba. Kad se samo setim…onih 20 dinara u metalu sam tražila… mesecima!“

    • @mirjana2910

      😀 Sad si ti mene nasmejala ovim citatom ahhahahaah Više se ne sećam iz kog posta je ovo 🙂 E hvala ti baš, meni je jako drago ako uspem bar nekoga da nasmejem tu i tamo. Ne treba ništa da platiš, ne brini, tek posle drugog Oskara naplaćujem po osmehu 😛

  6. A, bre zeno… 😀 Pa i ti me prozove i to sa 44 pitanja, a ja tek sad videh… Pa @ Plava pa jos Baklava je mala beba za tebe sa 11 pitanja i to lakih. Ti ovde cackas mecku pa ne znas sta je dosta :lol:. Odgovoricu samo jos da smislim diplomatiju tamo di ce mi zatreba… 😆

  7. Koverta A:
    1. Da radite u Maxiju, na kom odelenju bi bili “svoj na svome” :a) delikatesi b) mlečni proizvodi c) konzervirana hrana d) hemija e) slatkiši f) voće/povrće
    * Nista od toga, osim da mora da se radi, zaradi i leba jede. Stvorena sam za vise ciljeve i polozaje :D.

    2. Kada bi ste bili u mogućnosti da nešto pozajmite na metar dana, šta bi ste odabrali:
    e) Recimo, da upoznam i uzivo slusam Barbru Streisand.

    3. Da li se sećate svoje prve igračke? Navedite tačan opis i zemlju porekla.
    * Ne znam da li je bila prva igracka, ali medju prvima. Lutka, mislim da sam je nazvala Juliska. Pojma nemam koje joj je poreklo.

    4. Da ste kojim slučajem psihijatar, pri tom odlično plaćen bez obzira na broj pacijenata, da li bi ste ZAISTA slušali šta vam pričaju?
    * Sigurno bih, bar u prvo vreme dok ne pohvatam kako stoje stvari u radu sa ljudima u ovoj oblasti i koga zaista treba slusati.

    5. Kažu da para vrti gde burgija neće. Za koje pare bi ste se slikali goli?
    * Ako je u pitanju „majstor“ od zanata i po mom ukusu (a znam da ih ima) mozda ne bih ni naplatila pocetne fotografije. Neki aktovi koje sam gledala tako su suptilno uradjeni da bi mi bila cast da budem deo kolekcije.

    6. Da možete da birate između bogatog a glupog i pametnog a sirotana, šta bi bio vaš izbor?
    * „Dzaba bilo konja vranih, po livadi razigranih….“

    7. Da dobijete 300.000e na Loto-u, šta bi ste kupili… taksativno?
    * Prvo bih razmisljala o kupovini stana, a posle o ostalom.

    9. Da kojim slučajem saznate da je sutra smak sveta, apokalipsa, sudnji dan… D Day… šta bi ste želeli kao poslednji obrok?
    * Da li bi mi znacio taj poslednji obrok…. ?

    9. Imate li od koga da pozajmite pare dok ne stigne plata? Imate!? A da li bi ste tom nekom bili žirant za stambeni kredit??? Molim iskren odgovor … hvala
    * Imam, ali to jako, jako retko radim. Izbegavam, za sad dobro, dugovanja i pozajmice. Za kredit pitas jer ti treba zirant 😆 ?

    10. Zamislite sledeću situaciju… Nije vam dobro, na ulici ste, napolju 40 u plusu, nemate flašu vode pri sebi… niko vas ne `ebe stručno… a preko puta vas, derište liže sladoled i gleda vas belo. Da li bi ste mu:
    * Ili bih se zanesvestila koliko sam duga i siroka ili bih dobauljala do prve prodavnice i kupila vodu.

    11. Da li se plašite krađe identiteta? Ako ne… napišite vaše puno ime i prezime, tačnu adresu, broj fiksnog telefona, JMBG, broj platne kartice, PIN, LIB i PUK kod. Sa srećom!
    * Ne plasim se, ali verujem da se takve stvari desavaju i pokusavam biti oprezna.

    Kraj 1. dela.

  8. Koverta B:

    1. Kada ste poslednji put imali seksualni odnos, sa kim, gde, u koliko sati, koliko je trajao…? (napomena: sa što više detalja, moliću)
    Pravi konzumenti ljubavi ne pricaju o svojim poduhvatima, vec savesno rade svoj „teski“ pos’o. Ako mnogo trtljaju … nesto je tu uletelo u chabar :D.

    2. Da li leti nosite donji veš?
    Za sad me pamet dobro sluzi i ne zaboravljam pomenuti. Higijenski je, lepo stoji i izgleda (ako ima na ceme/kome, naravno), a kad zatreba lako ga je ukloniti :D.

    3. Da li koristite Durex, u kojoj boji, kog ukusa i koliko komada potrošite mesečno?
    Imam notes u koji zapisujem razne stvari, ali se ne setih (kako li mi to promace…), da vodim Durex statistiku :D.

    4. Da li ste spremni na iznenađenja u seksu od strane partnera (npr iznenadno pojavljivanje osobe br. 3, ili da sa sobom nosi šlag, toping preliv od čokolade… ili navuče vaše čarape na glavu i plaši vas u stilu “Ovo je pljačka!” ili… zahteva da nosite uniformu, ili traži da koristite neka pomoćna sredstva čudnog oblika…)?

    Ipak, uvek ima sta da nas iznenadi :D.

    5. Kako bi ste reagovali da se nađete u sledećoj situaciji: vaš partner/partnerka izlazi iz tuš kabine i prostre se po pločicama. a) pritrčali bi i pomogli joj da ustane b) od šoka ne bi ste mogli da se mrdnete c) umrli bi ste od smeha (joooooj, ja se još smejem kad se setim )
    * Pritrcala bih da pomognem, a ako je potrebno primenila vestacko disanje, masazu srca i … sve sto treba da se… oporavi :D.

    6. Da li nekada koristite voće ili povrće u intimnim trenucima? Ako ne, zašto ne??? ZAŠTO NE???? Ja recimo volim da stavim masku od krastavca na lice …
    * Znaci postoji neko intimus vocus i povrcus ?!? Mojoj neobavestenosti kraja nema, straaaasno… 😀

    7. Da li ste probali vibrirajući prsten? Je l’ da da nije zgodan kad se stavi na ruku… je l’ da? Kao da imaš Parkinsona … daleKOBILO
    * Nosim prstenje al’ moje ne vibrira :think:. Mora da su mi prodali neke laznjake umesto vibrirajuceg Parke :D.

    8. Kada bi ste od koleginice dobili za rođendan vibrator, da li bi ste se a) oduševili b) bilo bi vas sramota c) tukli bi je istim po glavi dok ne se ne seti da ste joj isti takav pozajmili na metar dana, dok joj je muž bio na službenom putu u Vancouveru… i da vam ga još nije vratila
    * A za to vibrator sluzi ??? Za odusevljenje, rumenilo na licu i makljanje… 😯 ? Pa ja sam totalno neinformisana… 😀

    9. Šta je po vama najbolji AFROdizijak: a) badem b) orasi c) Afrikanac?
    Onaj koji me potrefi u zicu i izbaci iz cipela :D.

    10. Da li ste verni svom partneru? Ako jeste, onda podpitanje: Zašto??? Ako niste, onda komentar: Sram vas bilo!
    * Pored toliko „seksa“ bez organa od strane onih kojima se to moze 😀 ? Pa …. ide nekako 😀

    11. Ko bre koga ovde ‘ebe, a????
    * Mislim da je odgovor jasan. Krenulo te je :D.

  9. Draga Labilna, na tvoja pitanja odgovoriti, je neverovatan izazov. Ali da počnemo sa pametovanjem.
    Koverta A:
    1. Mrzim Maxi. Ali, eto, kad bih kojim slučajem zaglavila kao njihov zaposleni, odabrala bih da radim na odeljenju sa slatkišima. Kutije nisu teške, složiš robu, polepiš cene i nestaneš i vidokruga ljudi.
    2. Ja bih se obratila Rokfeleru da uđem u posed njegovog novca na mesec dana. Sve bih mu potrošila, i to na zemlje trećeg reda.
    3. Prva moja igračka, hm, nisam ih imala mnogo, i za čudo se ne sećam koja je bila prva. A još manje se sećam od kud je potekla. Ali najviše se sećam nekog servisa za kafu koji sam dobila od omiljene mi strine.
    4. Dugo se već osećam kao terapeut raznim ljudima, pa verujem, kad bih napokon krenula da dobijam novac za te ušne usluge, da bih napokon prestala da slušam.
    5. Nemam problem sa golotinjom, posle porođaja mi je svejedno ko će me i u kom izdanju videti. Hahahahaha, ali za četverosoban stan i kuću na moru bih. Imaš li neke veze, da mi omogućiš ovu poslovnu transakciju?
    6. Pametan, a sirotan. Previše sam slušala bajke kao klinka. A sad mi više nema pomoći. Takvom sam se predala. Gotova sam.
    7. Kupila bih stan ili kuću. Treba mi psiholog, opterećena sam gnežđenjem.
    8. Jagnjetina ispod sača.
    9. Nemam nikoga ko bi mi mogao posuditi novce, biti žirant, dobročinitelj, a ni ja ne želim nikome da budem žirant. Braća su braća, ali kese nisu sestre.
    10. 🙂 Od sladoleda uvek više ožednim, verovatno bih mu olupala sladoled o glavu. Da ne budem još žednija.
    11. Pla-pla-plašim se.

    Koverta B:
    1. Muž, ja, spavaća soba, 22.00, dete spava, mene ne boli glava, mužu se ne spava, pre dve nedelje. Dve nedelje sam bila na putu, da se neko ne zabrine za moj seksualni život.
    2. Leti, zimi bez gaća nikako ne mogu. 🙂
    3. Koristimo durex, ali ne preterano, volimo prirodno ponašanje.
    4. Ne volim iznenađenja tog tipa. Perverzna sam samo verbalno i u svojoj mašti. Ne želim da me iz mraka zaskoči niko i nikad.
    5. Ja bih se snašla da pomognem i da se smejem u istom momentu. Ipak sam kreativna.
    6. Krastavci, banane, pa čak i lubenica. Redovno stavljam voćne maske na lice.
    7. Ne.
    8. A?
    9. Afrikanac, definitivno.
    10. Verna, jer sam takvog mentalnog sklopa, j***m li ga.
    11. Lud zbunjenog, od kad je čoveka na Zemlji.
    Koverta C:
    1-11. Glupa sam.
    Koverta D:
    1. Ne.
    2. Od lifta očekujem da me preveze gore ili dole.
    3. Deo mozga.
    4. Samo prijatelje smaram problemima.
    5. Ne.
    6. Jesam i neću da ti kažem ni šta, a ni kako je bila. Čisto da te ne povuče želja. Ipak si ti Labilna. 🙂
    7. Rad da oslobađa, svi bi bili presrećni da rade. Tako da ne, rad ne oslobađa. Samo ljubav u velikim količinama, prema svemu što čoveka čini srećnim i nasmejanim. E to oslobađa. Onaj ko kaže da rad oslobađa, sere i valja demagogiju.
    8. Tanka dlaka. Žali bože.
    9. Ni sama ne znam kome skotu da puknem kvaku. Imaš li neku pametnu na tu temu?
    10. Političari, kenjatori, smarači, krvopije, srećom svi imamo mogućnost ignore-a, pa ga koristim u velikim količinama.
    11. Emotivac sam od rođenja, čak i po horoskopu, ali naučila sam da koristim i mozak.
    Hvala na iscrpnom propitivanju.

    • @Otkačena planeta

      Hvala i tebi na odgovorima. Jesi me namučila… užas jedan 🙂 Morala sam da se vraćam na pitanja da bih razumela odgovor.

      Evo da ti odgovorim na postavljena pitanja:

      Nemam vezu, nažalost ne mogu da ti obezbedim takvu transakciju, ali mogu da ti nađem nekoga da te fotografiše, za dž… i da ti ne plati ništa 😀 Mislim, mogu i ja da te fotkam ako nemaš ništa protiv 😉 Banke ti uzeti neću, evo imam svedoke blogere 🙂

      Što se tiče glasanja, danas sam videla bilbord za DSS…. Kada je Koštunica vaskrs’o? Meni to liči sada na prst sudbine… Znači za njega… valjda 🙂

      • Ni kod babe nema dzabe.
        Ako je za Kostunicu, onda ce tako i biti. Hahahahaha.
        A sto se tice tvoje namucenosti, sta mislis kako je nama koji smo trebali odgovoriti na 44 pitanja. Aman. 🙂
        Odgovarala sam bar sat vremena. Gore dole. Do ludila.

  10. @Otkačena

    Pročita li ti uputstvo? Evo sada ću da ti pokažem kako se to radi … smotana jedna otkačena planeto 😛

    9/A. Da kojim slučajem saznate da je sutra smak sveta, apokalipsa, sudnji dan… D Day… šta bi ste želeli kao poslednji obrok?

    Naručila bih (Big Mek + veliki pomfrit + kečar + veliki šejk od čokolade) x 5 . Pojela i molila Boga da sudnji dan što pre dođe 🙂

    9/A. Imate li od koga da pozajmite pare dok ne stigne plata? Imate!? A da li bi ste tom nekom bili žirant za stambeni kredit??? Molim iskren odgovor … hvala

    Imam, Bogu hvala. Ne bih bila nikome žirant ni za bicikl 🙂 E baš sam đubre :))

    5/B Kako bi ste reagovali da se nađete u sledećoj situaciji: vaš partner/partnerka izlazi iz tuš kabine i prostre se po pločicama. a) pritrčali bi i pomogli joj da ustane b) od šoka ne bi ste mogli da se mrdnete c) umrli bi ste od smeha (joooooj, ja se još smejem kad se setim )

    Ma još se smejem kad se setim, a ustao je sam, jer od mene vajde bilo nije 🙂

    8/B Kada bi ste od koleginice dobili za rođendan vibrator, da li bi ste se a) oduševili b) bilo bi vas sramota c) tukli bi je istim po glavi dok ne se ne seti da ste joj isti takav pozajmili na metar dana, dok joj je muž bio na službenom putu u Vancouveru… i da vam ga još nije vratila

    Eeeeee kad se samo setim, nisam znala gde je udaram, po glavi, po grbači… Beštija nijedna 🙂

    2/C Dokle se stiglo u Cernu sa dokazivanjima i da li zaista mislite da će da izazovu veliki prasak malih razmera?

    Nešto sam načula da su se zajebali u proračunima u vezi brzine neutrina, a što se praska tiče, ma neka se praše 🙂

    6/C. Da li znate šta je to stent?

    Čuj da li znam. Posedujem (lažem 🙂 )

    7/C. Koji je glavni grad Kvazilenda?

    Beograd, lepo ti ime kaže 🙂

    10/C Da li ste član neke sekte? Ako niste, koje bi ste voleli da budete i zašto?

    Nisam a bila bih Hare Krišne, imaju lepe haljinice i stalno nešto pevaju… vesela družina. Kad se samo setim Vesne Trivalić … Hare hareeee Hare Krišnaaaa.. Krišna Krišna Hare Hareeee

    1/D. Imate li strah od letenja?

    Strahovit.
    5/D. Da li ste alkoholičar/ka?

    Na žalost vašu… nisam 🙂

    11/D. Na jednu stranu stavite pamet, na drugu emocije… šta će kod vas da prevagne? Btw, da li ste radili emocionalni test u skorašnje vreme? Ako niste, pohitajte…

    Ako se to zove pamet onda pamet. E baš sam glupa 😦 Emocionalni test? Nisam i ne požuruj me!

  11. Evo ja ću B kovertu, mrzi me sve 😛
    1. Kada ste poslednji put imali seksualni odnos, sa kim, gde, u koliko sati, koliko je trajao…? (napomena: sa što više detalja, moliću)- Pre dvadesetak dana..sa njim, ovde, ponoć…trajao je..trajaooo 😀
    2. Da li leti nosite donji veš?- Da bre!
    3. Da li koristite Durex, u kojoj boji, kog ukusa i koliko komada potrošite mesečno?-Jock durex! .)
    4. Da li ste spremni na iznenađenja u seksu od strane partnera (npr iznenadno pojavljivanje osobe br. 3, ili da sa sobom nosi šlag, toping preliv od čokolade… ili navuče vaše čarape na glavu i plaši vas u stilu “Ovo je pljačka!” ili… zahteva da nosite uniformu, ili traži da koristite neka pomoćna sredstva čudnog oblika…)?-Ma sve može! 😉
    5. Kako bi ste reagovali da se nađete u sledećoj situaciji: vaš partner/partnerka izlazi iz tuš kabine i prostre se po pločicama. a) pritrčali bi i pomogli joj da ustane b) od šoka ne bi ste mogli da se mrdnete c) umrli bi ste od smeha (joooooj, ja se još smejem kad se setim )- Prvo da pomognem, ako nije ništa, upiš od smeja:D
    6. Da li nekada koristite voće ili povrće u intimnim trenucima? Ako ne, zašto ne??? ZAŠTO NE???? Ja recimo volim da stavim masku od krastavca na lice …Ne, koristim veštačko voće! 😉
    7. Da li ste probali vibrirajući prsten? Je l’ da da nije zgodan kad se stavi na ruku… je l’ da? Kao da imaš Parkinsona … daleKOBILO -Ju nisam ala sam staromodna, kuku!
    8. Kada bi ste od koleginice dobili za rođendan vibrator, da li bi ste se a) oduševili b) bilo bi vas sramota c) tukli bi je istim po glavi dok ne se ne seti da ste joj isti takav pozajmili na metar dana, dok joj je muž bio na službenom putu u Vancouveru… i da vam ga još nije vratila –Dobila od drugarica, kupile smo jedna drugoj u krug. Mož’ se đoramo 😀
    9. Šta je po vama najbolji AFROdizijak: a) badem b) orasi c) Afrikanac?-Afro frizura kikikiki
    10. Da li ste verni svom partneru? Ako jeste, onda podpitanje: Zašto??? Ako niste, onda komentar: Sram vas bilo!-Sram me bilo! 😀
    11. Ko bre koga ovde ‘ebe, a????-Dobro ti pitanje, ne znam odgovor 😀

  12. Koverta C:

    1. Koju ste knjigu poslednju pročitali, ko vam je preporučio i koliko ima stranica?
    * Mislim da je to bila knjiga: „Cujte Srbi, cuvajte se sebe !“ (politicki testamen Dr Arcibalda Rajsa, 126 str); pre toga „Frojdov zivot snova“ (159 str); trenutno citam takodje jednu knjigu vezanu za Frojda, drugu iz oblasti arhitekture, trecu o svetu macaka i cetvrtu iz domena beletristike. Ne sve odjednom, naravno, ali za svaku pokusavam naci pravo mesto i vreme. Niti jedna nije kupljena po preporuci vec prema licnom interesovanju i osecaju da bi mogla biti ok. U svakoj ima interesantnih podataka, ali u razlicitim kolicinama. Knjigu – „Cujte Srbi…“, preporucujem. Kao da je pisana za danasnje vreme.

    2. Dokle se stiglo u Cernu sa dokazivanjima i da li zaista mislite da će da izazovu veliki prasak malih razmera?
    * Nisam dovoljno upucena u problematiku.

    3. Šta je to egzodus?
    * Ako se ne varam – nasilna migracija, mada sam pronasla podatke da se termin upotrebljava i u slucaju kada se ne radi o prisilnom isterivanju iz neke zajednice.

    4) Da li je Žuto more stvarno žuto?
    * Mislim da doneti pesak i mulj (rekama, pescanim olujama) boje vodu u tzv. zlatno zutu.

    5. Da li ste bili u hiperbaričnoj komori?
    * Ne.

    6. Da li znate šta je to stent?
    * Recimo, medicinska aparatura koja se kosristi kod problema sa krvnim sudovima, urinarnih problema (kateter), problema sa prostatom…, a moze da posluzi i da se omoguci bolji pristup nekom delu tela (u smislu otvora) pri operaciji.

    7. Koji je glavni grad Kvazilenda?
    * /

    8. Koliko je dugačak tunel ispod Lamanša?
    * Oko 50-ak km, ako se ne varam.

    9. Šta znači Hakuna matata?
    * Nesto kao – nema brige, nema problema.

    10. Da li ste član neke sekte? Ako niste, koje bi ste voleli da budete i zašto?
    * Ne, niti sam zainteresovana za takvo nesto.

    11. Pročitali “Kapital”? Ili samo trošilitrošilitrošiliiiiii?
    Ako i jesam, to je moglo da bude samo u srednjoj skoli, kao nesto obavezno, ali se ne secam, zaista. Sto se trosenja tice – nije da ne trosim, ali se trudim da to bude u stilu – protegni se koliko ti je jorgan dugacak :D.

      • 😆 Veruj da zbog tog arbajta na sve strane ne citam koliko bih htela, a ovo je napredak jer do pre par godina nista od toga nisam stizala, a obozavala sam citanje do nivoa, recimo, srednje skole. Citala sam nocu, pored prozora, samo uz svetlo ulicnih svetiljki. Onda je dosao faks, druge knjige i … prestadoh do skoro. Al’ pocela sam da se vracam staroj ljubavi :D.

Оставите одговор

