100-ti put postim! … Ili … Ovo je moja pozornica…

L   A   B   I   L   N   A !!!

(U pozadini se čuju fanfare… I stižem ja… vitka, lepa, zategnuta, napucana, preplanula blogerka 😀  )

(Drhtavim glasom i suznim pogledom, obraća se prvo članovima familije…)

Dragi mama i tata…

Zahvalna sam vam na utrošenom genetskom materijalu, ljubavi, živcima i parama. Nije se isplatilo, ali je koštalo Boga oca. Nisam vas puno ni izluđivala. Uvek ste mi govorili… ako vidiš da nešto ne ide… udari kontru, možda te krene…

To što sada šetate ulicom i ne znate gde je levo.. neka vas ne brine. Velike su šanse da pogodite pravac ako udarite kontru. Aj laaaaaav juuu ❤

Dragi brate… smeškaj se slobodno, od sutra ponovo ne moramo da pričamo 😉 Ohohoooo snajka…. opet si uvećala sise? Ili su meni u strahu velike oči?

Pa hvala i vama što postojite, ti brate zato što imamo iste roditelje pa imam respekt prema „plodu njihove ljubavi“ a ti snajka… što mi nabijaš kompleks OPET. Ali ako će to da usreći mog brata… samo teraj…. do 7-mice 😀

Deco… moja deco… Sine, kćeri… (padoše prve suze i par trepavica) Jesam vam lepo rekla da ću postati popularna?  (dva smorena tinejdžera prekrivaju oči i lice, poniru u dubinu fotelje a sve radi teže identifikacije od strane članova FB zajednice i  komšiluka)

(Napucana blogerka strelja pogledom nedužan muški primerak u publici)…

Hej! Ti tamo! Ti u prvom redu… Da ti!  Ti što me gledaš ispod oka i smeje ti se brk koji nemaš…  Sada sam ti zahvalna što si me je dovukao ovde… ili se kaže ovdje? o’đe? 😀 😛 🙂 Kako je drugima, ne želim da znam! Ja se osećam kao svoja na tvome svome 😀

I ne pravi se da si u velikom poslu, znam šta radiš…polomi Qrcu IRC-u rebra 😀  Hoću da dobijem primerak toga što radiš 🙂 Sa posvetom 😀 Kako god… aj lav ju tu ❤  :*

(Napucana blogerka traži u publici još jednu poznatu njušku, dok joj se, od zagrejane atmosfere, odlepljuju veštačke kineske trepavice, kategorije šitina, tipa najgora)

Ej! Kilosteru! M-hm! Tebi se obraćam! Tebi iz srca Šumadije 🙂 Tebi koji imaš onaj bariton do yaya 🙂 Hvala ti na podršci u svim mojim fiks idejama. Falaaaa ti ko bratu rođenom (sa kojim btw ne razgovaram, osim oficijelno na svadbama i sa’ranama) 😛 KaĆe promocija tvoje knjige? Očekujem pozivnicu (dotični pokazuje srednji prst, blogerka pretpostavlja da isti znači „dobićeš jednu“) Aj lav ju tu :*

I na kraju… (sada NJV Blogerka već više ne zna šta priča… šminka se razlila, silikonske bretele razvukle se kao žvaka, štikle propadaju kroz binu… sintetička haljina počinje da se puši…)   zahvalna sam (pa uzvikne glasom kastrata) VAMA (šok i nevera u publici!)… 

Hvala vam što ste uzeli učešće u ovoj predstavi zajedno sa mnom. Doduše više kao deo scenografije (luster, stolica, reflektor, kabl…) I volonterski naravno, jer para nema! Umetnost pre svega! Kako god, sve vas ❤  i :*** Gad bles ju :*

Nadam se da nikoga nisam povredila, uvredila, ili ne daj Bože rastužila.

Ako sam bilo kome nanela duševni nemir, duboko se izvinjavam, zaista mi nije bila namera.

Okajaću grehe kod popa ispod mantije, nikakav problem 🙂 Samo da mi da mikrofon, ima da pevam kao Šemsa 😀 Ili još bolje…  Seve 😀 ahhaahahhahaa 😀  Pa ovo je zaslužilo EL GRANDE LOL  😀 (e sad sam samu sebe O-DU-ŠE-VI-LA)

(U publici gromoglasan aplauz…  Histerija… Napucana blogerka hvata zalet, trči ka publici…. iiiiii opaaaaaa… padaaaa… evo jeeee… evo nogeee…. drž’ rukuuu… ode glavaaa … leleeeee )

Zavesa se spušta…Iz Gradske čistoće dolaze dva crna mangupa, metlom pokupiše ostatke dobitnice OsKARA i  ubaciše u kontejner. Ovaj drugi garagan, čini mi se i da je pljunuo u isti 😀 E najebaću mu se milosne majke Romulijane 😀

T h e    E n d

DakleM…Dragi moji… Eve ga  100-ti postić ! 🙂 

Znala sam da nisam baš normalna, ali ovoliko… pa prijatno sam se iznenadila 🙂

U prošlom postu sam vas kritikovala i nadam se da ste kritike prihvatili i da poklone uveliko pakujete 🙂 

Slobodno komentarišite i hvalite me. Ne štedite se, vas to ništa ne košta, a meni puno znači 😀 

Tovarila sam vas svim i svačim, priznajem 🙂 Izdržali ste junački. I što je najbitnije, niko se nije naljutio. Valjda ste shvatili poentu mog gostovanja ovde. 

Jedan osmeh više na planeti Zemlji… malo li je? Eeee TO je poenta!

Za ovih 100 puta, bilo bi dobro da sam vas nasmejala bar 5. A jesam,  pa mi nešto toplo oko srca 🙂

Dobri ste vi… i neću puno da vas hvalim, i ovo je previše 😛

Učestvovali ste aktivno, za malo pa napravismo chat na nekim postovima. 

Niste me puno ni kritikovali, valjda ste shvatili da kritika ne prolazi 😛

Ono što me posebno raduje je da su skoro svi postovi direktno iz moje glave i mog  života. 

Muzičke klipove sam postavljala isključivo sa povodom (manje lepim), ali sam na taj način želela da odam počast nekim osobama koje sam poznavala.

I tako… u prevodu…

Jebavam se sa vama bez kinte 100-ti put! Sram vas bilo!

A sada pokloniiiiiiiii….. Ostavite ih tu desno i idite… može i bez pozdrava 😉

Ćeraćemo se mi još….

To be continued…


35 responses to “100-ti put postim! … Ili … Ovo je moja pozornica…

  1. Š’o bi rekla moja baba: Jebo te otac kako si šašava! Nasmejala si me do suza, već samom startu. Ček da pročitam do kraja!

    PRVA TI ČESTITAM 100. POST I DODELU OSKARA sa sve trumpetama, alvama, salvama, bubnjevima, šampanjcem, vatrometom etc…. odoh da čitam dalje!!! 😀

  2. DakleM, pročitah do kraja, jedva, od suza ne mogoh baš najbistrije, ali srž sam shvatila. 🙂
    Ono ispod mantije me naročito zaintrigiralo, pa kad to obaviš, javi kako je izgledalo to „okajavanje“! 😀 😀 😀
    Evo hvalim te, hvalim te, hvalim te. Kasno sam te otkrila, da ne kažem skoro, ali, da je to bilo ranije, sigurno bih zapadala redje u depre!
    Poklon sam ti ostavila, tu…. negde, ali, onaj poziv za djumbanje i dalje važi. Ako te nanese neka košava sa Dunava u Novi Sad, javljaj sestro da se ismejemo uživaka!
    Dočekali mi s’ tobom i 200. post, alal nam vera! 😀

    • @Provincijalac

      Je l` ti to meni reče maločas u prevodu da sam metuzalem? 😦 Paaa ne kudi me, ne karaj me… pohvali me majkoviću 🙂 A da… piše i „Bravo“ sorry 🙂 Kissindžer i tebi :*

  3. @ Labilna, e jesi poseban lik, stvarno :lol:. Nasmejala si me kao ni sa jednim tekstom do sada :D. Cestitam stotku, pa sto ti rece – ceracemo se jos, al’ je bitno da se ne rasceramo, oceramo i ostalo, vec da smo tu, zlu ne trebalo :D.

  4. Koja si ti bre carica 🙂 stvarno kako mi je ovo tvoje remek delo promaklo..:) ne mozes da mi prebacujes da nisam procitao sad … hehe Cestitam ti sad vec na 100 i nekom postu i razvaljuj ga sele 🙂

  5. Повратни пинг: 200. put se jebavam sa vama… pa dokle više!? | Labilna

Оставите одговор

