Kad ja uzmem računaljku u ruke…

Da li ću ja IKADA da se dozovem pameti? Da li…?

Teško… Budala je valjda lično opredeljenje…nema veze sa genetikom 😦

Zadnjih 10 dana bolje da sam prespavala kao mečka. Unapred sam znala da svaki potez koji napravim, povlači za sobom i određeni rizik. Znala sam! Ali sam isto tako pretpostavljala da je rizik minimalan, šteta nadoknadiva, znači.. za toliko mogu da se prostrem. 

Međutim, desi se da situacija izmakne kontroli…

Evo zašto mi pritisak čitave nedelje ne spada ispod  150/90 a puls ispod 100, 

Slučaj PRVI:

– Kontaktiram osobu sa kojom sam provela najlepše dane svoje mladosti, očekujući da razmenimo par rečenica o tome šta se sve izdešavalo u međuvremenu (međuvreme = period od 20 godina). Videli se, pričali, evocirali uspomene, javiše se i emocije… E jbt! Pa nisam to htela!

Slučaj DRUGI:

– Osobi sa kojom sam u poslednje vreme, debelo zamerim na par sms-ova, dignem nos, i što je najgore… ostavim ga, a uopšte mi nije bila namera 😀 😀 😀 Više kao… branim svoje stavove, ne dam na sebe… sve u cilju da naglasim šta mi smeta…tvrdim pazar… Pita me: „Da li je MOGUĆE da me  zbog toga ostavljaš?“  – Da! Naravno!!

Pa ko me je vukao za jezik??? KO?

Slučaj TREĆI:

– Jedna osoba sa kojom kontaktiram virtuelno par meseci, a zadnjih desetak dana povremeno i telefonski:

1. ili se primila na moje glupavo pisanije

2. ili glumi da se primila na moje glupavo pisanije

3. ili je glup

4. ili sam glupa, što mislim da je glup

5, 6, 7…. ima još ali im je zajednički imenitelj GLUPOST, da ne nabrajam.

Zavrzlama slučaja PRVOG:

– Probudila duhove prošlosti. Čeka me ozbiljan razgovor. Pa ko je tražio ozbiljan razgovor??? Samo sam htela da te pitam šta ima novo? O starom nisam ‘tela bre da pričam… 

(I sada, pitate se vi… zašto sam čačkala mečku!? E da ga jebem NE ZNAM! Pročitala na twitteru onaj haštag #gde_su_sta_rade i pao mi čovek na pamet, spontano )

Zavrzlama slučaja DRUGOG:

– I pored svega bilo je pokušaja da se pomirimo. A meni ponos nešto ne da, takva sam… kurčevita 😀

Zavrzlama slučaja TREĆEG:

– Dok čekam da me nazove, moram da odlučim: da li da budem gruba, ili glupa, ili oboje… Samo, što je najgore, muškarci izgleda vole kada se žene opiru. Misle da je to deo igre zavođenja, šta li…

Znam kako to da rešim! Tražiću mu pare :))) I avionsku kartu 🙂 Pa, i nad mangupom ima mangup 🙂

 LM, bilo kako bilo… u narednih 10-ak dana rešiće se sve ovo…nadam se.

Šta je ostalo? Pa da! Da izvedemo računicu…

Dobila sam:

1 odlaganje + 1 Qrac (figurativno) + 1 telefonski razgovor (u najavi) + visok pritisak (permanentno).

Liči li meni ovo na babe i žabe? Ako neko zna rešenje ove formule, neka ćuti. Bolje mu je!

PS Bolje bi bilo da sam dobila jedan Qrac permanentno, uz jedan telefonski razgovor i jedno odlaganje visokog pritiska recimo… tako nekako… 


21 responses to “Kad ja uzmem računaljku u ruke…

  1. A malo ti bilo da budeš član jedne biblioteke, no si morala u komšijsku da svratiš, da prelistaš malo literaturu? 🙂 Nego se pitams ve vreme da l´ se hvališ il´ se žališ i štos e sekiraš kad po formuli ti sleduje rezultat u svim varijantama: jedan se oteg´o – drugi se proteg´o :-). No ti škole neke da organizuješ za narod što no postavku da zapiše ne ume :-).

    • @Plava Baklava

      A svega mi malo, neka sam prokleta 🙂 Šta ću, volim da čitam, volim da prelistavam … da se obrazujem 😀 More… žalim se… ali na pritisak. Ovo ostalo ću da rešim očas posla, a pritisak mi ostade grrrrrrrdna 😦

      • E neka, neće se baci viška. Malo za zimnicu, za crne dane, a ako baš puno pretekne viči, možda priteknu neki dobrovoljci da pripomognu 🙂 🙂 :-). Pusti pritisak, šta si se uvatilůa za njega, ko da ništa drugo na svetu ne postoji. Nego ispravna ti taktika: čim navališ – razbežaće se, tako da- komanduj juriš generale, ako si rešila da raščistiš bojno polje za nove soldate :-).

    • @Nenad77

      Pa gde si ti Nenade!? Nit’ pisma, nit’ razglednice… Pusti ti digitron, nego kako si i zašto ne pišeš? Nešto te nisam viđala, rekla bih od Nove godine 😦 Evo iz ovih stopa idem na tvoj blog da vidim šta se dešavalo 🙂

  2. Stavi ti na papir razloge zbog kojih se NE bi pomirila, kao i razloge ZA pomirenje, pa ćeš videti. Mada, moja je računica: nadji novog, pa da dobijaš permanentno Qrac, koji bi ti regulisao i pritisa, pod hitno!
    Pozdravljam te bolna, slinava i šuntava! 🙂

  3. Shvatili smo da si popularna i da se za te otimaju oni iz proslosti, sadasnjosti, a Boga mi i iz buducnosti… :D: Femme Fatale …. 😉 😀 A to je, valjda i bila poenta da shvatimo… 😀

    • @tatjanamb

      E tako ti je to kad čačkaš mečku pod prečku. Nikad ne znaš šta može da se desi 😦 Ja mislila proći će sve normalno, kad … malo sutra…. Eto zašto ja imam pritisak. A opet.. bolje da ga imam nego da ga nemam uopšte 😀
      Nego sve hoću da te pitam… Ti li si ova sa ovom jakom četvorkom? Joj, ako jesi, što bih ja sa tobom popila kafu 😀 Ali da imaš dubok dekolte, da ujedno odmaram i oči dok mi Duda ne pozajmi njene, obećala je 😀

      • 😆 Ako mislis na one naocare za sunce medj’ tamo nekim tzv. cetvorkama, moglo bi da bude da je to sto mislis :D. A to za odmaranje ociju, kazu da to vazi za decake :D. Mislim da bih, u najmanju ruku bila cudna da pocnem da zevam u zenski dekolte :lol:. I kakav dekolte te spopao dok jos ne otopli, treba da mi se smrznu i smanje za koji broj (sto bas i ne mora :D). A za kafu, pa mozda i moze dogovor da padne iako jos nisam nacisto sta ces to od Dude da pozajmljujes u celoj ovoj kombinaciji sa racunaljkom i ostalim :D.

Оставите одговор

