Ljubavne papuče :)

Eh šta ti je ljubav…  Dođe iznenada, zadrži se kratko i nestane… kao da nikada nije ni postojala. I to je valjda tako. Ništa ne traje večno … osim možda papuča. 

Moja mila, draga, ljubljena, voljena, obožavana, pozitivna, nasmejana i po malo šuntava (ovom prilikom nazvaćemo je) Konsuela, ovih dana prolazi kroz jedan vrlo težak period. A zašto…

Zato što je emotivnaemotivnaemotivnaaaaaa … Užas  jedan 😦 Vezuje se za svaku mušku personu, iz samo njoj znanih razloga. Šit! (Konsuela, porfavor, te kjero mućo, ali.. meni to liči na šit)

Ovog puta ostavio je dečko, i ona to mora da odboluje. Ozbiljna boljka, zarazna jbt!

Sa njom boluje i njeno okruženje, teši je, titra joj jajca, ide Qrcu niz dlaku, sve u cilju lakšeg prevazilaženja nastale situacije. I, koliko primećujemo… krenulo je na bolje, Konsuela se oporavlja… sporo ali uspešno 🙂

LM, danas, ispijajući kafu, zabavljala nas je pričom o papučama…

A kako je sve krenulo…

Tako očajna, ostavljena, razočarana, zarozana i uplakana, naša Konsuela… (ne bi li zaboravila na ljubavne jade) bacila se na sređivanje gajbe.

I, ne lezi vraže.. naleti na papuče koje je dotični muški primerak koristio…

Naravno… priseti se zarozana Konsuela u svom tom bolu  i našeg komentara, kako bi trebala da pobaca sve njegove stvari, jerbo je lepo otišao i neka  jede govna mu je srećan put i daleka lepa kuća.

Opseti se i kako je on te papuče svojatao, u smislu „Evo ih MOJE papuče 🙂 … “ i naravno, počne da se smeje …

Muške papuče… broj 43…

Odgovaraju svakom muškarcu. Nekome su taman, nekome malo veće, nekome malo manje…

Niti se oni kojima papuče klapću bune, niti oni kojima su malo tesne… Vrše posao, noge ne zebu … šta ćeš više?

Često su predstavljane kao tatine…   

Nosili su ih svi njeni frajeri, isključivo na putu od tuš kabine do kreveta, i svaki je mislio da su to NJEGOVE papuče 😀

Eeeee paaaa… tek da znate… NISU!

To su ljubavne papuče 😀

Nosili su ih…  i Mika, i Žika, i Pera i Laza… a Boga mi i još po neki, spisak se još uvek dopunjuje.

Osvetnici Konsueli pade na pamet da fotografiše dotični primerak papuča i postavi na FB, već zamišljajući komentare … 

Osoba A: Evo ih MOJE papuče!

Osoba B: Ne neeeee, to su MOJE papuče!

Osoba C: Šta će moje papuče na tvom zidu?

Osoba XYZ: Mojeeeeeeeeeeee suuuuu!

Evo šta nam je Konsuela rekla u poverenju… 

„Kada napunim 70 godina i definitivno stavim tačku na svoj ljubavni život, ja ću, kao  fudbaleri kada okače svoje kopačke o klin, da okačim papuče“ 🙂 

Da je sećaju na sve lepe i neke manje lepe trenutke, jer sve je to život… 

E, da, da ne zaboravim…

Još uvek je ljuta na dotičnog „korisnika“ ljubavnih papuča, pa je u jednom trenutku rekla: „Sreća njihova što sam im četkice za zube redovno menjala… sledeći put ću dobro da razmislim… “ 😀

PS Drage devojke, otvorilo se novo pitanje i za vas… Da li vam vaš partner ponudi nekada „mamine“ papuče i četkicu za zube? Ovu misteriju upravo rešava moja druga prijateljica, ovom prilikom nazvaćemo je Ariel… zna ona zašto! 🙂

 

Zahvaljujem se Konsueli što mi je dala ideju za post, a kada bude u malo boljem raspoloženju, biće moj gost na blogu 🙂

14 responses to “Ljubavne papuče :)

  1. A od gospođe TAŠTE @Dudaelixir komentar:

    „Ne bih im ja menjala četkice za zube. Sirota ona da je tako levate! A što se tiče iskustva sa četkicom za zube od njegove keve, nema ŠANSONE da bih nasela na takvu „nepristojnu ponudu“! „

  2. Imam i ja jedne muške papuče u kući, a nemam muških stanara… Originalno od bivšeg momka bivše podstanarke 😉 Ali stvarno!
    Ovo obrnuto, ne znam. Uvek sam kupovala sve što mi treba i za tu „drugu kuću“ u kojoj povremeno prespavam 🙂 A nisam neka radoznalica, pa da pitam čija je ovo četkica za zube ili čije su ovo papuče…

Оставите одговор

