Imam teranje…


Danas je 29. februar i  nešto me tera da napišem kratak post o bilo čemu.

Zašto!? Zato što ću sledeću priliku imati tek za 4 godine. A do tada, ko živ, ko  šašav.

Imam teranje, a nemam ideju!?! I šta ćemo sada? 

E dok smo živi i relativno zdravi, da vas pitam po nešto…

1. Kako ste?

2. Da li ste zaljubljeni?

3. Zdravi?

4. Gde bi ste živeli, kada bi ste imali priliku da promenite mesto boravka?

5. Šta vas čini srećnim?

6. Da se ponovo rodite, da li bi ste nešto promenili (školu, zanimanje, partnera, državu, stavove)?

7. Da imate mogućnost teleportovanja, dok čitate ovo pitanje, na kom mestu bi ste voleli da se zateknete, baš sada.. ? I naravno sa kim? 😀 

8. Na Qrcu vas nosam 🙂 Koga vi nosite na Qrcu? Figurativno! (ono… ide ti na isti)

9. Koja želja vam je ostala neostvarena?

10. Kada bi ste imali mogućnost da budete prvi čovek koji je zakoračio na Mars, šta bi ste prvo rekli?

Ko hoće neka odgovori, ko neće… .neka uplati 5 e na neki žiro račun u humanitarne svrhe. 

20 responses to “Imam teranje…

  1. Evo i odgovora g-dje @dudaelixir

    Mene teranje obilazi već godinama, al’, evo “vita jela, zelen bor, šaljem tebi odgovor”:
    1. Baš danas, ili uopšte?
    2. “Šta to beše ljubav?”
    3. Da li je ma’nitost bolest?
    4. Živela bih negde gde bih imala veću penziju I živela kao sav normalan svet!
    5. Moja porodica (malo otrcano ali istinito) a I to što me još nije napao Alchajmer!
    6. Uf, ne mogu u ovom nelabilnom stanju da normalno razmišljam. Al’ sigurno bih. Jednom ću ti odgovoriti, kada prodje strka!
    7. U vasioni, sa nekim ko se ne boji kao ja, da me drži za ruku u onom beskonačnom prostoru, pa bih vam svima mahala, uzalud, jer, ne biste me videli, naravno!
    8. Joj, malo ovde ima mesta da ti kažem koga nosim na Qrcu! Ima ih, ali izbegavam!
    9. Da skočim padobranom, tandem skok!
    10. Kako će mi ovde slati peMziju, jer, ostajem!

    /Ko hoće neka odgovori, ko neće… .neka uplati 5 e na neki žiro račun u humanitarne svrhe./

    Duda: odgovorila sam ti, jer, da me treseš nedelju dana, ne bi istresla pet evra iz mene I mojih tašni! 😀

  2. Повратни пинг: Kao fol anketa | U potrazi za samom sobom…

  3. 1. Uvek OK čak i kad ne izgledam tako
    2. Zaljubljen i izgubljen
    3. Mislim da jesam mada odavno nisam bio kod lekara da potvrdim tu činjenicu
    4. Nije mi bitno gde živim nego kako
    5. Porodica
    6. Ne
    7. U najboljem zabavnom parku na svetu gde god bio. Normalno sa svojom porodicom
    8. Političari
    9. Da napišem roman koji će postati svetski bestseler i koji će postaviti neke nove standarde. Uh ala sam skroman.
    10. Sigurno je da bih ostao bez teksta

  4. Da li bi ako postojala neka mogućnost promenila svoj život?Mislim, ponovo se rodiš,svesna si mogućih uzroka i posledica, ili bi na isti način sve proživela?
    🙂

  5. Na pitanje kako sam , odgovoricu ti da sam raskinuo vezu od 4 godina pre 3 dana, tako da sam u nekom inertnom stanju… tako da trenutno nisam kompetentan za ostala pitanja da odgovorim 🙂

    • @Marko-Buki blog

      Čekaj bre, ti si odgovorio samo na pitanje br. 8 (na Qrcu te nosam, prim.prev.) u prošlom vremenu i to bukvalno. AJde onda odgovori kad se sabereš, za sat, dva, kad te prođe to stanje… Možeš i sutra, nije o glavu… 😀

  6. Ma ja mislim da je kod tebe vazda teranje, cak i kad mazdises carape po Maxiju :lol:.

    Ne mogu sad da ti odgovaram, a ako mi posaljes (moze i po golubu pismonosi) 10e, 5 cu odmah da dam u humanitarne svrhe, a 5 ostavljam sebi za trud koji ulazem u citanje i komentarisanje teme :lol:. Kisi, kisi … <3, 😀

  7. Mislim da je ovom vicu ovde mesto, zbog poente, evo: (a za dugme lajk, to treba da naučim kako da turim, uostalom, ja to objavljujem i na FB pa nekad lajkuju tamo):

    Pita mali zemljotres velikog zemljotresa:
    – “Boga ti, šta se desi kada ti udariš?”
    Odgovara veliki:
    – “Ma joj, belaj, pogine 100.000 ljudi kad udarim blizu grada! A ti?”
    Kaže mali:
    – “Ma ništa, malo zaljuljam lustere, i to je to.”
    Opet pita mali:
    – “A šta se desi kada ti udariš ispod vode?”
    Odgovara veliki:
    – “Još gore, cunami se stvori visok preko 50m. Pogine 500.000 ljudi. A ti?”
    Krivo malom, al odgovara:
    – “Ma ništa, zaljuljam koji manji brodić i to je to.”
    Krivo malom zemljotresu što je ovaj bolji od njega u svemu, pa ga pita:
    – “A koliko si ti po onom Richteru?”
    Odgovara veliki:
    – “Osam!”
    Kaže mu mali:
    – “Na qrcu te nosam!”

Оставите одговор

