Došla Cica na kolica :) ili… Ja nisam Mica Ubica! Yok Yok! :)

Ja apsolutno ne mogu da funkcionišem kada nema sunca. Jednostavno sam tako skrojena… Punim baterije isključivo na solarni pogon.

I šta ja da radim do maja? Kojom mukom sada da vas mučim? 

Čime da vas tovarim?

Znam! 🙂

Svi se žale na pobesnele šalterske službenice, na papirologiju, na redove, nervozu, drskost i nevaspitanost onih koji vas opslužuju.

Ma je l’ te? Sve vas to nervira? AhaM.

Pita li se neko ŠTA mene i KOLIKO mene nešto nervira!?!?!?! 😀

Realno, malo toga, ali…ima situacija kada me stranke zaista slude i izlude 🙂 Stranke = VI 😉

Klasičan primerak srpske stranke izgleda ovako:

(Grlatim glasom, da vas čuju i u susednoj zgradi, za svaki slučaj!)

„Dobar dan, ja doneo zahtev! (1. nisi ga MENI doneo) Ne idem odavde dok mi se to ne završi tačka! (2. zabole me doope, ja idem čim mi istekne radno vreme)Vi živite od naših davanja, u obavezi ste da me poljubite u dupe! (3. a da ga duvaš ti malo, m?)“ 

Ma haaaaaaj’te… molim Vas..

Kao prvo, u Srbiji danas, ovolickoj kolika je, malo je onih koji redovno izmiruju obaveze. Prema tome… ne lupetajte!

Osim grešnih penzionera, 99% obveznika nešto nije platilo i debelo kasni sa rokovima.

DakleM … VI tamo… koji stojite u redovima… Da se smirite malo! 😀

Ne možete na račun penzionera da se pozivate da ste redovne platiše i da izmirujete dug prema državi, gradu, opštini… yok yok!

Nego da vas ja naučim nešto, kako bi ste olakšali i nama i Vama druženje na šalterima, po raznim ofisima, pisarnicama, hodnicima, čekaonicama…

Kao PRVO i OSNOVNO … predajte zahtev na VREME 😀

Kao DRUGO… predajte SVE papire UREDNO… da ne bude posle FTP1 🙂 Onda možda i postanem Mica Ubica iz nehata 😛

Kao TREĆE … i MI koji radimo sa strankama, imamo pravo na pauzu, nego šta! 🙂 I naš stomak zavija kada je gladan, a JA kada sam gladna.. padne mi mrak na oči, vodite računa!  🙂

Kao ČETVRTO… niste jedini na svetu, pa da vaš zahtev ima prioritet. Postoje ZAKONSKI rokovi.

Kao PETO… ako se ti rokovi ne ispoštuju… URGIRAJTE, ne stvarajte nervozu bez preke potrebe.

Kao ŠESTO… ponašajte se kulturno i ne pičkarajte, jebete užu i dalju rodbinu, i redove na sa’rani…. MNOGO NAS JE.. umorićete se, pa ćete ZABORAVITI šta!?! Slovo T! … e to… šta ste ono ‘teli….I tu nastaje blokada VAŠEG mozga i  NAŠE percepcije.

Kao SEDMO … poštovanje pre i posle svega. Vi nas… a onda i mi Vas 🙂

Kao OSAM… na Qrcu vas nosam 😀 😀 😀 

Kao DEVETO… je l’ bre ja da vas učim??? Vas prevejane šalterske presretače, na majku i oca psovače, na državu ‘ebače?

Kao DESETO… napravite prvo koncept kod kuće ŠTA hoćete, GDE ste pošli, ZAŠTO ste pošli, KOJA vam je NAMERA, i ponesite DUREX za svaki slučaj.

Možda nekoga stvarno iz’ebete, ali možda i budete ‘ebeni… 😀

PS  Ja obožavam stranke. BIG kissindžer za sve moje bivše, sadašnje i buduće stranke 🙂 ❤ :***

*** 1, 2 i 3  moj unutrašnji glas razuma 😀

27 responses to “Došla Cica na kolica :) ili… Ja nisam Mica Ubica! Yok Yok! :)

  1. Vidiš, i ja teško preživljavam bez sunčanih dana. Od novembra do maja sve aktivnosti su mi gotovo prepolovljene. Zato sam sad počeo da upražnjavam sungazing terapiju. Ako te zanima mogu da ti pojasnim o čemu se radi…

    • @Bojan

      Ma živa nisam, šta da ti pričam, sve kontaš 🙂 Poznat mi je ovaj izraz, da nije to ono što upražnjava Marina Perazić?? Ako je to.. neeeeemoj molim te 🙂 Ako nije, onda napiši o čemu se radi 🙂 Unapred zahvalna 🙂

      • Ne znam tačno šta Marina Perazić upražnjava. Može biti da je isto to…
        Stvar je u sledećem. Jedanput dnevno gledaš u sunce. Startuješ od deset sekundi prvog dana i svaki dan povećavaš vreme za po deset sekundi. Kad stigneš do 45 minuta onda se vraćaš unazad i smanuješ vreme za po jedan minut. Ako nema sunca možeš i da preskočiš dan i nastaviš tamo gde si stala. Pošto odgledaš koliko treba, onda zatvoriš oči i neko vreme tako meditiraš.
        UV zračenje ne bi smelo da prelazi vrednost 2. To ti u zimskim danima nikad skoro i ne prelazi. Leti treba paziti i gledati u sunce ujutru rano ili pri zalasku. UV vrednost se može videti u svakoj vremenskoj prognozi.
        Ja sam upravo prešao 4 minuta i mogu ti reći da nije loše. Fino se osećam čak i da je u pitanju placebo efekat.

        • @Bojan

          Da gledam u sunce? Ma oči će da mi ispadnu bre 😦 Ja kako ugledam sunce tako se namestim da me greje. Zatvorim oči i uživKam. Sada će proleće, biće bolje… a na leto… ihaHA! Svoj na svome 🙂

  2. Je si l’ to ti, Mico…? Pa sto ne rece sestro slatka, oci da mi otvoris za neke stvari… 😆 A odakle to jedes burek ? Arsenal za utoljavanje gladi kao da lezi na granitnim plocicama, a ove verovatno na podu :D. Mislis da ces burekom i jogurtom da nadoknadis manjak sunceve energije, smanjiš višak čekača u redovima i poboljšaš kulturu sa obe strane granice :D? E, pa tesko. Možes samo da nadoknadis manjak šlaufa oko struka, nedostatak podvaljka, manjak tapacirunga u zadnjem delu i td… 😆 Kulturnom čoveku međ’ nekulturnima nije lako, ja da ti kažem sestro slatka… 🙄 Evo ti na prezent intervju što si ga napravila pred pauzu 😉 😀

    • @tatjanamb

      Nisam ja Mica… ja sam Mara, ona što se razume u .. znaš već ŠTA 😀 Ma Mica je zakon 🙂 Prava šalterska službenica, koja je tamo radi sebe i za svoj račun, jašta 🙂 Što kaže moja koleginica, kad me smara neka stranka… „Što bre lepo ne kažeš, nisam ja ovde zbog vas, nego zbog sebe“ 🙂

          • Znam da mi neces verovati kad me ne znas, al’ ja sam ona kulturna stranka koja ne prodje baš uvek dobro zbog toga :D. Vodim računa da svakome pridjem korektno i s poštovanjem, čime god da se bavi, ali sam skratila fitilj reakcije na bezobrazluk jer za svoje kulturno ponašanje hoću da dobijem sličan tretman. Ni više ni manje :D. A i meni po živcima znaju da skaču oni drski, nevaspitani, samoživi likovi, s koje god strane da su 🙄

  3. I evo ga JopeT komentar g-đe @dudaelixir, već znate .. u celini i celosti 🙂

    Labilna I sugestivna ženo, Mico ne ubico, upišala sam se od smeha, čitajući tvoj post. Baš mi je osvežio ovo sumorno veče.
    A što se tiče „šalteruša“, imam pretežno lepo iskustvo sa svima, no, ako preključe jednu nisam rasčupala u banKi, verovatno ni neću.Nisu radili četiri dana za „praznik“, a potom, neopisive gužve. Jedva dočekah svoj red, a ona će: morate malo sačekati da završim ovaj posao. Nagnem se da vidim šta radi a ona HEFTA IZVODE, da tijebemsvepospisku! Pitam je da li je to baš neophodno I neodložno jer mi treba samo izvod, ona odgovara da jeste I da ne može posao DA TRPI! Sunac ti kalaisan! Pa strašno, ne verujem ni očima ni ušima I potrudiću se da JOJ OSTAVIM „DOBAR UTISAK“ u bankinom KNJIZI UTISAKA. Čula sam posle u drugoj I mojoj omiljenoj expozituri, da je opasna laktaroška, da devojka koja radi pored nje na šalteru, svaki dan otplače partiju. To je MOBING na random mestu, definitivno, a I prema klijentima!
    Beskrupulozna idiotkinja!

    • @dudaelixir

      A i ti baš si morala da se naginješ da vidiš šta radi ? Sram da te iz’ede! Pa radi žena svoj posao… malo hefta, malo mobinguje… Imaj razumevanja.. i strpljenja 🙂 Strpljen – spašen 😀

  4. @tatjanamb

    Ma i ja sam, samo meni taj fitilj nikako da dogori 🙂
    Bila mi skoro stranka.. Došla prvi dan, predala zahtev i rekla da joj je prilično hitno. Dolazi sutradan i kaže.. „Poslala me Branka da podignem papir“ A beeeee sestro, ko ti je ta Branka? Kaže „Moja šefovica“ 🙂 Pa kakve JA imam veze sa dotičnom? Ajde ti lepo nazad u firmu, pa kad ti ja javim da dođeš, dođi, pre toga da platiš sve što ti pošaljemo… kakva crna Branka, niđe veze, nikad čula za nju 😦 Ova grešnica zvala je po 5 puta dnevno da pita da li je gotovo. Pa ne mogu da verujem! I svaki put završavam razgovor tipa „Čim bude potpisano, JAVIĆU Vam“… ne vredi :S Branka joj sela na grbaču i ne skida se.
    Zakonski rok da odgovorimo na podneti zahtev je 30 dana. Papir je dobila za 4, 5 dana… x 5 puta dnevno telefon… x 2 puta dolaženje …idi bre.. pa ja kao da radim za Branku lično 😀

  5. A da Ti nisi ona fina teta što se pojavila kada sam pitala kome mogu da se požalim?
    Lepo sam joj objasnila o čemu se radi, ona je odmah pozvala telefonom dotičnog radnika na koga se žalba odnosila, opomenula ga da ne ponovi grešku. Onda se obratila meni i objasnila mi da je taj dan na koji sam se žalila bio neki haos i da je moguće da je pogrešio jer je bio preumoran i da bi ona za sada sve ostavila na opomeni i još mi rekla da joj se uvek obratim ako imam neki problem. Sjajna!
    A i ja sam bila fina, moram priznati. Lepo sam se izvinila što je ometam u poslu i nisam vikala i smeškala sam se 😀
    Elem, želim Ti sve neke fine k’o ja čak i kada se žale 😉

  6. Evo ja nosim kondome u torbi, ali ovaj moj šalterski službenik neće sex. Ma šta sex, ni do predigre nismo stigli. 😦 Totalni ignor! Kad dođem do šaltera a ono piše PAUZA, i svaki sledeći put – PAUZA…Možda misli, (i verovatno je u pravu) da nema većeg jebavanja od nejebavanja. Pih, a nismo se pošteno ni za vrat dovatili. 😉
    A kondomima istekao rok (ako to nije znak, onda ne znam šta je). Kupujem nove i prelazim na drugi šalter…Ajd’ živela ti meni LaBiLnA!! 🙂 😉

    • @Mariza

      Nema ti druge, tip je očigledno drugog seksualnog opredeljenja 😦 Znači, kondom(i) uvek u tašni! Nikad se ne zna ko će koga… na šalteru, pored šaltera, u kancelariji, u čekaonici … 🙂 Promeni šalter, filijalu, opštinu… 😀

  7. Eh LaBiLnA, otkud znaš da je drugog opredeljenja? Možda podjednako za’ebava i muške klijente, što bi značilo da je bisexualan? Ili sam možda ja baksuz pa uvek naiđem u nezgodno vreme kad nije na radnom mestu ( izašao poslom, privatano, kakogod…) Hoću da kažem da nije zgodno generalizovati… mada i ja to radim, ali samo kad imam nameru da provociram. 😉 Ne ‘ebavaj me i ti, plizz. 😉 :))

    A što se promene šaltera, filijale i opštine tiče…zašto stati na tome? U obzir dolaze i promena zemlje, kontinenta… 😉 😛

  8. Повратни пинг: Top 10 posts made by me… ever! :D | Labilna

Оставите одговор

