Tvoj miris…

Ovo je pokušaj da napišem nešto po malo romantično 😀 

Došao si niotkuda… neplanirano…neočekivano…

Pogledi su nam se sreli jedne zimske noći, kada je prvi sneg vejao nad Beogradom. Stotine pahulja topile su se na mom licu, i hladile vrele obraze, rumene od osećaja neprijatnosti što mi se dešava nešto davno zaboravljeno…

Oči su mi zasijale posle dužeg vremena. Počela sam da drhtim, isprepadana tom novom spoznajom.

Ti si taj…

Toplina u tvojim očima zagrejala mi je celo telo…utrobu… dušu… 

Da… ti ćeš biti moj izbor…

Moja svetlost… moj putokaz… moja zvezda vodilja na putu kroz besane noći…

Gledao si me kao niko do tada…

Pa pička mu materina, nisi izašao iz zatvora… ni iz vojske!

Mislim… ne vredi, ne ide mi ova romantika… 

Nego da vam pričam nešto drugo 🙂

Svakako znate da je bolje biti kvalitetno sam, nego nekvalitetno sa nekim. I.. po meni je to najbolja solucija… IKADA! 

Znate i da je bolje provesti par dana, sati, minuta sa nekom osobom sa kojom ste na istim moždanim talasima, nego biti na hiljadu mesta sa nekim šupkom, koji vam ne prija, i čije vas priče uopšte ne zanimaju.

Život jeste kratak, ali ga ne treba proćerdati na razna proseravanja sa osobom  koju ne kapirate.

Kada iz gomile nedojebanog muškog čopora uspete da sretnete nekoga ko ima šlifa da dobije isto što i nedojebani, ali da se pri tom trudi da vas osvoji na sve druge načine… e onda to treba da se ceni. I nagradi. Strpljen, spašen… jasno.

E sad kad napisah ovo „nagradi“ … nekako ispada da je osvojio bingo, iako sam sasvim sigurna da se zove drugačije i počinje na slovo P.

Nije fora samo uvaliti nekoj patku, fora je navesti ženu da ona sama misli kako je tu istu patku „osvojila“ kao nagradu za sve ono njeno femkanje, glumatanje, foliranje, besomučno treptanje, šminkanje i doterivanje.

I tako, dobih patku. Plišanu 😀 Jok bre… pravu! 

Nego nije u tome poenta. Pliš ko pliš… patka ko patka… 

Dobila sam svu pažnju, posvećenost, nežnost, strpljenje, šaputanje, maženje, golicanje, dahtanje, začikivanje… i patka pride  😀  

Dušo… ti koji ovo sigurno nikada nećeš da pročitaš… Samo da ti kažem… Još mirišem na tebe, na tvoj parfem, na tvoje misli, na tvoju kožu…

Pa… (opet) pička mu materina! Koristi after shave! Ubi me ovaj tvoj parfem, života mi !

Jeste lep, ali… uguših se, oprala sam se u 9 voda kiselih… Sve mislim da si mi za petama, a lepo znam da sam te poslala kući, još pre par sati. 

E, TO sam htela u stvari da vam pričam… To kako sam se poslužila i uredno vratila na mesto … neoštećeno 🙂 Neoštećeno i u jednom komadu, pa da mogu i sledeći put lepo da pozajmim 🙂 

28 responses to “Tvoj miris…

  1. Obzirom da g-đa DudaElixir ne može da komentariše na mom blogu iz nepoznatih tehničkih razloga (ja sam nešto čačkala, pa upropastila) prenosim njen komentar upućen na moj mail, u celini i celosti:

    „Ovo objavi na tvom poslednjem ROMANTIČNOM postu, kao moj komentar!

    Od sve romantike, naviše mi se dopada ona CRNA!!!

    Plavu baš I ne volim, a o rozLa ili crvenoj, da I ne pričam!

    Tako rade lepo vaspitane žeMske: pozajme I vrate, sa kamatom! ;)“

  2. Eh moja Labilna, sve se ti meni nesto motas oko romantike, pa kao picka materina, pa psujes do neba, a ovamo sva se zacrvenela ( vidim te bre preko slova, da znas ))))
    I ako bas pitas….ide ti romantika, bar po mom skromnom misljenju,cuj skromnost i ja, ala lazeeem )))))
    A sto se „primerka“ tice, znam da mu to samo tepas, pa sva si se istopila od miline BRE ))))))

  3. Kad sam procitala da me na tvom blogu ceka romantika, pomislih, sta se desi ovoj zeni 😯 ? Da li je zamenise i drugu nam na blog poturise 😀 ?

    Je l’ ti to opet o onom ozenjenom sto ga na’vata na nekom sajtu i sto ti ga njegova zena toplo preporucuje … il’ o nekom drugom 😀 ?

Оставите одговор

