Uputstvo za upotrebu touch screen telefona u vreme globalnog otopljavanja planete

Zaiskalo žensko čeljade da čita neku knjigu, dok traje neplanirani raspust. Naravno, pošto me je  ispalila kako će sama da ide, ili da mi bar pravi društvo, ja, kao i svaka luda majka…žao joj deteta da se muči i smrzava, odem, šta ću… i onako prolazim kroz centar grada.. 

LM, moje dete postaje sve besnije (bešnje?), neće da čita knjige po Vuku, nego zapela da čita na engleskom, kao da je pravio navijač Mančestera.

– Ajd’  dobro… pošalji mi sms-om naziv knjige i ime autora.

Stiže poruka sledeće sadržine:

„Twilight – Stephenie Meyer, NA ENGLESKOM. Ako nema, onda ništa, NEĆU NA SRPSKOM!“

Uđoh u knjižaru i prodavačica će ljubazno:  „Dobar dan, izvolite…“

Ja, naravno, otpozdravljam i vadim mobilni. „Treba mi … „pa odem na konverzacije, pa otvorim poruku…“ OVO“:

Gleda me devojče i smeška se, ali onako… sa nevericom… 

„To nemamo. A da vi niste otvorili pogrešan sms?“

Pogledam poruku kad tamo:

„Nemam struju…“

Ha!?  

Daklem… uputstvo sledi:

Tač skrin telefone NE KORISTITI dok nosite vunene rukavice. Nikako! 

Srećom, pa je ova poruka bila krajnje bezazlena. Kako bi me tek gledala da je pisalo nešto, što sigurno neću da vam citiram, a bilo je ijuuuuuu  😀

I još par uputstava koja nemaju veze za mobilnim:

NIKADA ne koristite deminutive kada ste sa muškarcem. Čak i kada mu kažete budalo… koristite hiperbolu.

I to me sada podseti na bivšu koleginicu… Božeeee, „dušice, ljubavice, pilice, milice… mangupčiću, dečkiću…“ Mislim stvarno!

Pa kako kažeš za Qrac sunce ti blesavo… Qrčić? Ma idi bre ….. sad mi je jasno zašto si babadevojka!

Zaključak: Deminutivi ih vređaju u bilo kom kontekstu. I utiču na potenciju zasigurno. Eto!

I još jedno uputstvo, a možda i najkorisnije:

Kada lažete, ne lažite malo… lažite za medalju. Sve drugo NE PROLAZI.

Znači… ako kasnite na sastanak, obavezno pomenite staricu koja je polomila kuk, te ste bili prinuđeni da sačekate hitnu pomoć, bračni par koji se šibao u sred busa pa ste morali da svedočite, ma’nitog konja koji se oteo kontroli ludom žitelju romskog naselja, pa tako kaskao ispred autobusa, dok su za njim trčali svi ukućani, njih 23-je i psovali mu ludu majku cigaNJsku…(afte kurafte, prim.prev.)

Vanzemaljce nije poželjno pominjati, isuviše su eksploatisani, ali zato vampire… u bilo kom kontekstu, obavezno.

PS Btw, ove rukavice za touch screen ZAISTA postoje. Cena prava sitnica 1400 din. Kuda li ide ova planeta koja se globalno zagreva? Kuda?

11 responses to “Uputstvo za upotrebu touch screen telefona u vreme globalnog otopljavanja planete

  1. – A što nisi prvo otvorila poruku, pa onda ušla u knjižaru? Više bi ličila na damu.
    – Budala nije deminutiv => budalčina nije neophodnost već obest!
    – Imao moj brat u odeljenju jednog majstora za ta opravdavanja (tj laganja u cilju opravdavanja) zašto je zakasnio. Stao mu autobus ispred ulaza u gradu, pa ovaj čekao da autobus prođe. I još koješta čega ne mogu ni da se setim, jer bilo je baš davno.
    – A planeta ide ravno u „Topalovića Vurunu“.

Оставите одговор

