Domaći zadatak… Next goal: 90 posts

Ovaj post ide u etar samo da vidim šta će da se desi… kakva će sreća mene da zaprati … mene GOLGETERKU 😀 Pa da počnemo…

WordPress-u … da ti ja ‘ebem milosnu majku… ne pritiskaj me! Ja pod pritiskom ne umem da napravim ni prženice!

Šta mi bre brojiš ove postove? Taman piše… imate 80 postova – next goal 85… ja napravim 85… evo ga 90… Dokle bre više!? Ko koga ovde zajebava?

Šta sam dobila za 85 postova? Ni 100 grama kafe … WP …Odabij! I odjebi, ko god da si!

I ti i onaj botd …

Ja još nisam saznala šta je RSS dovod, nemojte me  ‘ebavati sa nabijanjem tenzije da dajem golove. Promašiću! Više iz inata.

Ovaj post je posvećen vašoj pohlepi da iz mene izvučete ono najgore. Maaaa, to tek treba da izađe, strpljenja molicu!

Čuj goal!?  Ma da nisu oni permutovali nešto? Cccc… perverznjaci jedni bolesni! E taj film nećete da gledate… NO NO!

Nego da vi rečem, ili mi uklonite onaj SIDE BAR … ili ću da ispijem sve što tamo  zateknem, da porazbijam i AUPM!

Mene bre ne forsira ni onaj koji me plaća, malo onaj koji me ljubi, ali vi… VI.. ma ja uopšte i ne znam ko ste 😦

Što bre lepo ne napravite druženje sa nama, ovozemaljskim net USERIMA i USERKAMA, pa da se družimo kao što je Bog rekao. Uz rakijicu i meze … Muzikica, ovo.. ono…

Napravite majkoviću neku after8 party kada već znate da brojite redno…


Nego, pade mi na pamet… da nije možda 100 neki limit što se tiče pisanija na blogu? Da  znam da usitnim… da napravim 3 u 1 … šta ga znam 😦

Ili ste mi možda spremili sat… ručni, kao jubilarcu WORDPRESSA haaaaaa?

Bože…. gde se gasim!?   Ctrl+ALt+Delete?

Tu tuuuuuu… tu tuuuuuu… tu tuuuuuuu…

12 responses to “Domaći zadatak… Next goal: 90 posts

  1. ….Ovaj post je posvećen vašoj pohlepi da iz mene izvučete ono najgore…
    draga, ne misle oni da iz tebe nesto izvuku…. oni te tako ohrabruju….
    e, zaista – dok ti nisi napisala post, mene je to samo iritiralo, ali nisam razmisljala o tome sta me zaista nervira…. a u stvari me nervira do bola sto se ponasaju kao da sam tamo neka 5-godisnja, pa mi treba ohrabrenje od njih da pisem dalje…. ono, da te lupka po ramenu i kaze ti …. samo napred, mozes ti to…… stvaaaarno je debilno….
    a jesi li primetila recimo velike reklamne panoe sa reklamama koje se bave simbolikom koja ovde nema nikakvog smisla….. prosle godine su bili bilbordi sa milka cokoladom i cvetom runolista …. to u okolini Alpa simboluje izuzetno retku i vrednu biljku ….. kod nas vecina ljudi nema pojma sta je runolist, a nije ni nesto redak… totalno su promasili simboliku, ali se mnogo ne obaziru na to nego se ponasaju toliko arogantno da me muka hvata…. oni ce nas da nauce praaavim vrednostima…. pa tako dobismo i nov obrazovni sistem, novu poresku politiku, novo zakonodavstvo, prave zakone zastite ljudskih prava….. zaista je debilno sto na to pristajemo…. al pojma nesto nemam kako wordpressu objasniti da prestane da se ponasa kao da smo 5-godinsnji debili…..

Оставите одговор

