Da obnovimo gradivo… pa pravo u oglasno ili F odelenje…

Da vidimo šta ste do sada naučili…  Da sam žensko, da imam 48 godina, da sam zaposlena, da sam posećivala kardiologe, psihijatre, zubare, hirurge i ortopede, da volim chat, da živim u stambenom objektu od čvrste građe, da volim šalu, da volim da upoznajem ljude, što telefonski ,  što u realu, da ne verujem u slova, da idealno ne postoji, da sam ateista, da sam egocentrična, da sam pismena kol’ko tol’ko…

Da sam apolitična, da odem po nekad i na pijacu, da imam decu, žive roditelje, da imam promenljiv broj skalarki u akvarijumu, da kradem u Maxi-ju :D, da volim kikiriki, sunce, smeh…

Ono što još ne znate je na šta ja ličim.

E ovako…

Ja sam visoka dovoljno… Ni tamo.. ni ‘vamo…

Mogu na štikle, mogu i bez njih.

Obrazovana sam.. kol’ko… tol’ko…. meni dovoljno.

Kosa mi je bela, mada se relativno uspešno farbam u crnu.

Šminku koristim obilato 😀 Senke ne, ali puder besomučno nabacujem lopatom na sebe 🙂

Imam koji kg viška, nepravilno raspoređen… Bilo bi dobro da slaninu sa dupeta nekom mantrom prebacim u sise, pa da navučem tu jebeno sanjanu čvrstu 3-ku.

Cipelke br. 39,5… mada stanem i u 40 al’  u 39 nikako. Ni-ka-ko!

Nokti slabi, listaju se, biće da je zbog manjka vitamina.

Konzumiram duvan obilato. To je jedini vitamin („D“) koji unosim u svoje mlado i zanosno telo 🙂 Pa valjda sam zato mlada i zanosna… sa teletom. Mis’im.. tako nekako.

Oči boje duge …. JOK… smedje! Pogled teleći. Zbog prethodne rečenice.

Koža… hmm, sad se setih one reklame… Pore, bore i ostale anomalije kože lica 😀  E taj rad 🙂

Strije, celulit, narandžina kora… mixovano, zavisi od predela teleta 🙂

Rep nemam. Konjski nisam odavno pravila, dobro se setih…

Kad smo već kod repa… uši klempave. Sada je valjda jasnije zašto rep ne nosim.

I što je najgore, VI, drage kolege i koleZinice mislite da se ja zajebavam … O neeeeeeeeeee…. nikako

I onda se pitam zašto nemam „dečka“. Pa nemam ni dedu a ne dečka. Mačka. Tačka.

Aliiiiii… to me neće sprečiti da pošaljem oglas sledeće sadržine:

„Moderna, atraktivna, zgodna žena, u najboljim godinama, fakultetski obrazovana, govori 3 svetska i 5 lokalnih jezika, poštena, vredna, odana, svetski putnik, elokventna, sadržajna, stambeno obezbeđena, poseduje vozačku dozvolu svih kategorija kao i položen kurs za taktičko-tehničko navođenje interplanetarnih konzola na mlečne puteve širom naše Galaksije, bavi se umetnošću na svim nivoima od akvarela i grafike do ulja na platnu, veze goblene, kukiča, izrađuje tapiserije i pirotske ćilime po narudžbini, bavi se jogom, ritmičkom gimnastikom KAO i hodanjem na žici u trikou žonglirajući kuglama u TRI boje… TRAŽI  nekog grešnika koji je spreman da sluša ove budalaštine, ili BAR da se PRAVI da sluša… Telefon poznat redakciji wordpress-a “ 😀

Fotografija s’ početka ovog posta u prilogu!

PS  Ja sad odoh na roditeljski da se dičim svojim ženskim čedom, a vi čitajte… kad nemate pametnija posla 😀

CmmmmmmmmmmmOK!

29 responses to “Da obnovimo gradivo… pa pravo u oglasno ili F odelenje…

    • @zelena vrata

      Koji broj nosiš!? Reci ako te nije sramota.
      Ja sam počela konstituciju ljudi da posmatram kroz broj cipela 😀 Do 43… 44… nemoj da bi se neki prijavio na oglas! Od 45 pa do 52 možemo da pričamo, a možda i nešto više 🙂

  1. E, meni svidja opis ove gospoje! Da sam muškog roda, ja bih ti se javila na oglas. Jeeeedino što bi smi smetalo (sem manjka u sisama, ha, ha, ha, zezam se, naravno) to je ono džadženje ko Turac. Ostalo odličan 5+!
    Aj, nek ti je sa srećom! 🙂

  2. Zaboravila sam da ti ponudim trampu: menjam svoju četvorku, za tvoju dvojku, da se ti malo patiš sa žuljanjem, stezanjem i teretom uopšte. Ne falim se, da znaš, muka je to, mame mi! Ajde, ako hoćeš, probaj na dve, tri nedelje! 😉

  3. Ijuuu, sestro slatka :shock:. Najvise si me zapanjila kad si napisala da krades u Maxiju.. Nikad ne bi rekla da si tak’a… 😆 (salim se, znam za tekst o Maxiju i carapama :D).

    Nisi nam rekla da si malo oci ukrstila, onako, da si malo razroka i oci si plave nacrtala, a priznala si smedje. I ne pricas da volis nakit (samo sminku spominjes), a na slici te ljubicaste mindjuse, te ljubicaste perle… I cipele su ti tako fensi, da nemam reci ❤ :D.

    A slatko sam se nasmejala veceras uz ovaj tvoj tekst… :OK: :D.

Оставите одговор

