Kako sam postala hipohondar :(

Kad god se požalim doktoru da mi nešto fali i dobijem odgovor nije ti ništa…idem pravo u apoteku i kupim antibiotik, antiseptik, antipiretik i nešto protiv bolova. Za svaki slučaj! A kako je sve počelo…

Sistematski pregled u OŠ

…. doktore, meni povremeno jako lupa srce 😦

Ajdeeeee ajdeeee, nije ti ništa. Sledeći!

Sistematski u srednjoj školi:

… doktore, meni povremeno srce hoće da iskoči iz grudi

A da se ti nisi malo zaljubila (štip, štip za obraščić)? Sledeeeći!

Sistematski pred polaganje vozačkog ispita:

… imam ubrzani rad srca, tako, povremeno, haos, ludilo…

Imate li dečka?

… imam (wtf!?!)

Pa vi ste zaljubljeni do ušiju. Kako je to lepo. Sledećiiii!

Višestruki odlasci kod lekara zbog raznih prehlada:

…. srce, znate…lupa, puls…pritisak, panika, živci, haos, ludilo…

Pa dobijem uput za kardiologa… pa on opet kaže nije ništa i tako godinama, decenijama…

I onda krene jednom nedeljno… puls 150, 160, 170… a traje 2, 3 h…

Pa 2-3 puta nedeljno … puls preko 150, dužina trajanja od 2 do 3, 4 h…i svaki put odlazak kod lekara…

Kada sam dostigla kritičan nivo od 170 otkucaja u minuti i trajanju od 5h u bolnici na B.Kosi ništa im nije bilo jasno.

Pucali su iz svog raspoloživog oružja u moje vene, dupe, i oralno ne bi li mi „pomogli“. Tvrdim da su mi terapijom tog dana, koristeći neki fcn blokator i gomilu sedativa, dobrim delom naudili, ali ko će još da se bakće sa njima.

Srećom, našao se jedan grešnik stručni, pa predloži vektor EKG.

Otkriće da je Zemlja okrugla u poređenju sa otkrićem da imam LGL sindrom je smešno kao Lolek i Bolek.

U prevodu … LGL sindrom je zadebljanje tkiva u srcu, pored AV čvora koji šalje električni impuls srcu. Rešenje: ablacija spore zone AV čvora (translation: slabom strujom spaliti čvorić i rešiti se muka)

Odrađeno na Institutu za kardiovaskularne bolesti „Dedinje“ stručno i uspešno (za sada). Intervencija je trajala skoro 3 h, radi se na živo, i ništa ne boli 🙂

Paaaa dragi doktori… hvala što postadoh hipohondrična.

Srećom pa ima i onih koji su savesni i koji svojim pacijentima veruju.

Ovim putem se zahvaljujem doktoru, koji nije Mujo, ali je iz Doboja, mladom, stručnom, savesnom, uspešnom kardiologu i dok je takvih, i za nas hipohondre ima nade.

Vi ostali gorepomenuti doktori, neverne Tome… da čuvate ovce. Jašta! Ide zima. Trebaće džempera.

A kad me psihijatar pita zašto ne verujem doktorima… odgovoriću mu kratko i jasno „Zbog da jedeš govna!“

11 responses to “Kako sam postala hipohondar :(

  1. E, jebi ga, sve mi je jasno zašto si postala tak’a! Stvarno, retko je da te upristoje čestitog pregleda a o slušanju onoga na šta se žališ, ni pomena.
    Mene kada nešto boli, obično se ubedim da će proći i da to stvaaaarno nije ništa, gutnem po koje apče i prodje. No, kada je bol baš neizdrživ, obično zovem hitnu pomoć. Sve ti je jasno, kako to onda boli.
    Mami moje prijateljice su posle godinu dana lečenja proliva (odnosno neuspešnog lečenja), konstatovali da ima rak pankreasa, da bi ova skupila decu da se oproste, a onda joj saopštili da su se malko zajebali, da ima samo neku bakteriju. Milion puta je kakila, izvadili joj krvi tri puta više nego što ima njeno telo, kljukali je raznim lekovima, a ženi sve gore i gore. Išla na gastro, kolono, i sve moguće skopije i eto, ništa nisu utvrdili, dok nisu naišli na pravog lekara. Takvih je malo, zaista. Što reče moja prijateljica, mladi lekari (čast izuzecima), uglavnom, preko veza dobijaju diplome, pošto su im očevi ili majke zdravstveni radnici, pa zato ništa i ne znaju. Uf, ne daj se da potoneš u fobiju od bolesti. 🙂

  2. E, draga, svasta bih mogla da napisem na temu lekara, strucnosti, zdravstvenih problema… Za sad imam jednog (brojkama i slovima) dr koji jos uvek zna da prvo treba biti covek, a nakon toga dobar lekar. O ostalima … pa … nedovoljan bi mi bio ovaj prostor za komentar … 🙄

Оставите одговор

