Vozi Miško… :)

U februaru počinje ovaj novi režim sa BUS+ karticama i ajd’ … budi pametan. Ima da se svađamo,  bijemo, da krademo novčanike, pičkaramo… što je u prevodu opet neka vrsta zabave, samo skupo košta. Ko će meni da nadoknadi živce? GSP sigurno neće… 

A baš mi je bilo slatko da se švercujem. Na kratkim linijama, da se razumemo 🙂 Od 1 do 4 stanice, ne više.

Doduše, da mi je koncentracija veća, mogla sam i svih 20-ak, koliko imam do posla, ali šta ću, uvek me obuzmu neke misli, gluposti, i kako da mislim i pazim u isto vreme? A i volim brate da smestim doope i da blejim kroz prozor, opušteno…

I … ja ne znam kako je vama, ali što sam BILA srećna kada mi u ruci ostane neponištena karta. Maaaajke mi… Al’ mi milo… sve mislim zaradila sam Bog zna šta. 

I sad pitanje… Da li sam ja u stvari zaradila ili uštedela? 

Ispada da sam zaradila štedeći, a da radila nisam … mislim, tako nekako…  A opet sa tom kartom ne mogu tog trenutka u prodavnicu, pa opet dođemo da nisam ni uštedela, ni zaradila… jebem ti… glupost čista… 

Sve u svemu, biće zajebano u februaru, a u martu… ko preživi neka piše istoriju. 

Juče mi bila sestra u gostima… Sestra zvana Šeherezada… ta je imala 1001 priču za ridžovane… od „Nije mi dobro… 😦 “ … do… „Trudna sam!“  

I setih se ja jedne dogodovštine sa mojom kevom …

Idemo od SC prema Piramidi… i uđosmo, ja na zadnja a ona na srednja vrata. Svaka je imala po 2 karte.

Vidim ja ona ode do automata, poništi  i sede, zove me da dođem. Sedimo tako, kad na prvoj stanici kontrola. Ok.. računam, žena poništila kartu.. 

Dolaze ridžovani do nas… „Karte na pregled“ … Moja keva vadi kartu …ali samo JEDNU! WTF!!! I ja počnem da se smejem kao dete kreten. Shvatim šta je uradila i ne mogu da verujem. Eeeee kevo, kevo! Sramota! (mama ❤ :* ) 

Gleda me ona… Gleda nas ridža… Shvati i ona šta je uradila… pa mi, pred ridžom gura onu kartu u ruke i kaže dotičnom: „Ja sam stara, meni ne treba karta!“ 

Bože… gledam je i ne verujem šta je uradila. NEVERA! A kez oko glave,  ne mogu reč da sastavim 😦

Ona me gleda, vidi ridža hoće da eksplodira od muke, traži dokumenta, sada od nje… jer ja KAO imam kartu. Kaže „Nemam! Ubijte me… nemam!“

Ja se grohotom se smejem, suze udarile na oči… šminka ode u Qrac… Ona mi očima pokazuje da se smirim. Pa kako!? Nema trika 🙂

Situacija ozbiljna… Ridža navalio „daj pa daaaaj dokumenta“… ova samo viče „Nemam!“, ja se smejem, suze mi idu, držim se za stomak, ona me laktom gura.. tek će ridža: „Klasika, tandem … “  Ispadosmo… prevejane prevarantkinje  😀

Bože me oprosti, ne rugam se debilima i retardima nikada, ali ja sam tada bila ŠKOLSKI primer …  

Morale smo da izađemo kod Delta City-ja, izbaci nas… sram da ga bude! 😀

I eto, to je bio prvi i poslednji put do sada da sam uhvaćena… ali nije bilo namerno… 😦 E mama, mama…. ccccc…. Vozi Miško!


3 responses to “Vozi Miško… :)

  1. Retko se vozim busom, ali kada sam išla u Karlovačku gimnaziju, davno beše, svaki dan, pa smo još i pušili u onom krkljancu, gde nisi imao pepeo da otreseš. Vozač je na sred puta, zaustavljao autobus i terao nas za ugasimo cigare ili da izadjemo napolje. Nisam se nikad švercovala, bila sam trtadžija. Imali smo neke karte sa išpartanim kvadratićima, tako da nam je vozač udarao pečate u njih, u svakoj vožnji.
    A film je upiš živi! 😀

Оставите одговор

