Posedujem paranormalne sposobnosti… izgleda …

Bože mili čuda velikoga…  Danas i narednih nekoliko dana nema direktora u firmi…  Ijaaaaoooo…  Da li da kažem da mi vas nije žao ili da se pravim kao da jeste? Ma ko vas…  sisa  šiša! Smišljajte odgovor  sami 🙂

LM, o čemu ćemo danas…

O mojim sposobnostima… rekla bih paranormalnim. Mada se to u narodu zove drugačije, nešto na ššš… šizika… šizofren… tako nekako!

E, dakle direktor na putu… mačka kolo vodi (mačka=ja)

Gde utrošiti višak vremena zbog manjka obima posla, pitanje postade hamletovsko ? Ma da li ? 😀

Neogen je zakon! A čim je nešto u vezi sa zakonom ja moram da propratim… jednostavno poštujem zakone. Tačka.

Evo i prvih izveštaja sa terena:

Stanje na putevima  Neogenu danas izuzetno pozitivno.

Kao da je sav taj chaterski svet znao da mi je direktor na putu.. pa došli društvo da mi prave. Duuuuše drage ❤

LM  sajtić puca, koči, štuca… šta mu rade sam bi đavo  znao, ali ja u međuvremenu ne mogu da se ponašam kao da sam umrEla, da ćutim i čekam … 

Evo…pišem post, jedem neke sitne kolače od ovih kvazidomaćića, grickam „Pardon, …samo izvolite“, kafenišem, telefoniram, koristim produženu pauzu… U međuvremenu, in i outboxujem uredno.

Đa tamo… đa vamo… kao u onom vicu o žirafi…. trči ljubi… trči ‘ebi 🙂 Kako sam krenula, popiću i ovde zabranu kao na FB 😦

A u međuvremenu moji sagovornici izuzetno kreativni… menjaju avatare za medalju!

Jedan od sagovornika danas je promenio 10-ak. E kad je stavio bika kako gleda u meee  (što bi rekli narodi zapadnije od nas), malo sam bila zatečena 😦 On ćuti i gleda me, a ja bih da se svađam. Taman napišem… Šta me sad tako gledaš?  Šta nije jasno da pojasnim ? … promeni se avatar… iz bika ode u delfina… Ja opet… Treba li veštačko disanje? Mehurići ti izlaze nekontrolisano … evo je detelina sa 4 lista !?

Šta sa detelinom da pričam? Voli me, ne voli me??? Pa nisam blesava, gledaj… Voli me (1) Ne voli me (2) Voli me (3) Ne voli me (4) ..uvek ispadne Ne voli me, znaaaaam za jadac! 

A pre bika, deteline i delfina bio je vanzemaljac. Ijaoooo… što sam se sa njim slatko ispričala. Imate pozdrave. SVI! I.. ne plašite se, oni su uveliko među nama. Samo… ja znam kako da ih prepoznam, dojavili mi …m-hm.

I … moram da iskopiram šta mi je napisao… 

„tebe doživljavam kao više biće, istina u tvom pozorištu“

PA ja imam pozorište a ne znam! Jeeeeeeeej!

I umalo da zaboravim… evo kako nas je ovekovečio … u „našem svetu“ za buduća pokolenja…

Sledeća paranormalnost koja mi se sve više dopada je.. .da ne vidim ljude oko sebe satima.  NEMA IH!  Tu i tamo protrči po neko… ali ne stižem da zabeležim, pa radim pobogu, na RADNOM sam mestu!

Još jedna paranormalnost u  nizu. Ja ne vidim ni posao. Ima nekih papira oko mene doduše, ali ja ih je-dno-stav-no NE VIDIM. 

I evo još jedne…i ovo malo kolega koje tu i tamo sretnem na putu do kafe kuhinje ili toaleta, svi mi nekako DRAGI. Ono baš!

Da… i vreme… leeeeeti. Od 8 punih sati koliko traje radni dan, imala sam osećaj da sam na poslu 3. Haaaaaa?

Prosto se plašim ove paranormalne aktivnosti, ali … volela bih i sutra da se ponovi, bar upola. 

PS  Pričati sa avatarima je svakako bolje nego pričati sam sa sobom. Ili mu to izađe na isto… Ma neeeee… Odoh da spavam, trebaće mi snage. Ovolika paranormalnost me iscrpljuje. Moram da nadoknadim energiju. Mooooram!

 

13 responses to “Posedujem paranormalne sposobnosti… izgleda …

  1. Moram priznati da sam i dalje vrlo korektna u odnosu prema poslu i kad je macka kod kuce i kad nije :D. Pristup FBu odavno je skinut sa liste dozvoljenih sajtova sto nije zgodno ukoliko tamo imamo neke poslovne poteze, ali ako ga koristimo samo za priv. stvari, s obzirom da je FB kao droga, olaksan je zivot kad pristupa nema :D. Zaista. Sto se ostalih sajtova tice, pa, nije lose pripaziti na sta se sve „prikljucujemo“ u toku radnog vremena :OK:. U svakom slucaju, ako uzivas u danasnjem danu – neka tako i ostane :OK: :D.

  2. Jes’ da nisam doktorka, ali, po simptomima bih rekla da ti je neko uvalio neku osrednju drogicu u kafe kujni, dok si pokušavala da u’vatiš nekog od kolega u protrčavanju, ne bi li ga prepoznala! Ne bih rekla da je kod tebe para(NE)normalnost

Оставите одговор

