Kad jedeš supu posle te boli p**** ili …Na današnji dan…

Tačno pre 18 godina, na današnji dan, u 17:25  ja sam prvi put postala majka 😀  A kako je tog dana počelo… 

Kricima savane… kako drugačije 🙂

Uspaničeno u 09:00 am zovem doktorku da zakažem klinč.

„Divno! Počelo je 🙂 Dežurna sam,  dođi oko 13h“.

Da me je neko tog dana pitao hoćeš li da odložiš porođaj, rekla bih bez razmišljanja – MOŽE! I verujem da bih do današnjeg dana bila trudna. 

Moj prag tolerancije na bol je ispod svih minimuma. Mislim da ne postoji jedinica koja to može da izmeri. 

Imala sam utisak da mi se nokti odlepljuju sa prstiju, da  se kosa lepi za plafon, da svaka koska svoju politiku vodi.

A tog dana, kod mojih se najavili roditelji buduće snajke, dolaze na upoznavanje. Moja grešna majka, naspremala ‘iljadu đakonija, kao da mi je brat tenkre pa moramo nekome da ga uvalimo. 

Dođosmo suprug i ja tamo, ja u poluraspadnutom stanju, jedva se dovukoh, ko velim, dUbijem vreme do porođaja. A staramajka navalila da me nutka supom sa knedlama. Il’ da je pojedem… il’ da mi je za vrat sipa. „Ajde, ajde, trebaće ti snaga… „

Jedem onu supu, one knedle jedu mene. Usput natačinjem na onu stvar redno i urlam, u nejednakim intervalima.

Sto znojeva me oblilo. Što od supe, što od bolova, što od neizvesnosti. 

Došlo vreme da se u boj krene. Isprati me svita: „Srećnooooo“

Stigoh tamo, moja doktorka zauzeta, porađa neku ženu… Do’vati me jedan kasapin da me pregleda. A prsti kao debrecine. Kaže… „Otvoreni ste 3 prsta. Ali moja! To je kod vaše doktorke šes’ … hmm…do sedam :D“  

Kad mi uzeše meru , ostalo odradiše sve po PS-u.

Stižem  u boks, a tamo leži jedna, sada već porodilja. Ulazim ja frontalno, a tamo… prizor… za horor filmove…

Ona sve 4 u vis, krvi kol’ko hoćeš, a iz predela međunožja izlazi struktura nepoznatog porekla i izgleda !?!  

WHAT THE FUCK IS THIS  !#?@?$!

Gledam, a sve očima ne verujem… pa se unela u situaciju…

„Pa šta je ovo breeeee?“ počinjem poluplačnim glasom, jer ono što sam videla liči na… naaaa… ma ne znam na šta liči jbt! Al’ beba nije, znam sigurno!

Ova moja me gurka ka stolu i kaže..“Ajde bre, to je posteljica.. ne zevaj“.

Laknu mi. Popeh se na sto. 

Posle nekog vremena ode ova porodilja, dovedoše trudnjaču. A ova kao da je upravo napustila fiskulturnu salu. Sve utrenirana ahće, dahće, uhće… šišti, pišti… sikće. Došlo mi da je gađam papučom da sam mogla da je do’vatim. Aman… gde se gasiš !!!

Porodi se beštija pre mene! Pa gde je tu pravo prvenstva trudnjača sa desne strane box-a !?!

Tarzan je u poređenju sa mnom bio nejako dečače. Da mi je neko rekao da onako umem da se dernjam, sa sve rasponom od 16 oktava, rekla bih ala lažeš!

Ajd’ što se dernjam, nego i koprcam, kao prase, a jednim okom  vrebam one babice ne bi li  savatala neku da mi drži strah.

Cvrc! Ni jedne u vidokrugu. Doktorka, znajući me ma’nitu… i ne pojavljuje se.

Prošlo je podosta vremena, došlo vreme i za porođaj. Nit’ da se napnem, nit’ da stisnem… Ajd’ ovako, ajd’ onako.. diši, stisni, prestani da dišeš, guraj… Sto me jada našlo na onom stolu. Okupili se tu još neki doktori, babice, ova moja doktorka… Ja ništa. Rešila da se ne porađam. Nikada.

„Sarađujte! Slušajte šta pričamo…Mislite na bebu…“  A-a! Neće pa neće.

Kad videše da od mene nema vajde, onaj kasapin s’ početka priče, nabi mi lakat ispod dijafragme. Oči mi ispadoše, ali porodih se.

Sin jeeeeeeeeeeJ! ❤  

Upoznasmo se, odneše ga i sledi kratka informacija: „Pukla si. Moram da te šijem“.

Pita me :“Da li si jela nešto?“ –  Supicu sa knedlama, znaš kevu…  „E, onda ništa od anestezije. Trpi prasice 😀 „.

I eto šta se desi kad jedeš supu… posle te boli p****. Tja!

PS  Sine, srećno ti punoletstvo 😀 Ja sam te sa ljubavlju i pažnjom vaspitavala do 5-te godine. Tako kažu knjige. Da je period do pete godine presudan za emotivni i duhovni razvoj ljudskog bića. Šta do tada naučiš … to ti je. Ostalo je genetika. I društvo. Ajd’ sa srećom kroz život. Pamet u glavu, dupe uza zid, ili nemoj… Kako god…Voli te i ljubi majka ❤ :*

A evo i tortica maznuta sa neta … somewhere… somehow…

46 responses to “Kad jedeš supu posle te boli p**** ili …Na današnji dan…

  1. Da li je vredelo ili ne, samo ti znaš, hahahahahaha! Šalim se naravno. Čestitam na junačkom porođaju, evo osamnaesti put prilike da to proslaviš a i da kažeš koju svim ženama ovog sveta – dolazak na svet je muka živa! Sve najbolje i tebi i sinu! 🙂

  2. Srećan rodjendan sinu i majci i tajci!

    Upišah se od smeha, veruj mi! Zamišljam te kako urlaš i koprcaš se! Prisetih se svojih porodjaja i mogu ti reći da sam više trtadžija na rečima nego u zbilji. Svašta sam preživela, ali, nije niko čuo glas iz mene, čak i kada su me naknadno ušivali BEZ ANESTEZIJE, naravno!

    Živ ti bio sinak! 🙂

  3. Ne dolazi na blogo strane moja ćerka, tako da nema šanse da ovo pročita. Ima mnogo drugarica koje su se porodile u poslednjih godinu, godinuipo dana, pa se naslušala raznih priča. No, migrene, sa mojima živi, nisu ništa lakše od porodjaja, veruj mi, jer, i sama sam ih imala!

    Srećno! 🙂

  4. Hmmm….pa jos sam se pitala ko je izludeo kompletno osoblje na porodjajnom odelenju, nisu dosli sebi, evo vec 18 godina, kad’ ono ista ona Labilna, koja je i Deda – Mrazu dosla zivaca )))))))))))))))

    Neka mu je sa srecom, junacki se rodio , uprkos tebi )))))))))))))))))))))))))

    • @veshtichanstvena

      Ma tako ja i sa hirurgom, ortopedom, stomatologom 😀 Hirurgu sam rekla pred celom ekipom i mladim zgodnim sestricama (što ga je najviše i zabolelo) da „jede ***** “ (srećom pa mi je rođak, nije pričao samo pola godine), kod ortopeda je pred operaciju bila borba za gaće 😀 Bože kad se samo setim 😀 😀 😀 Ne dam gaće za živu glavu hahahaah show 😀 Stomatologu sam oborila instrumente :S Ko mi je još ostao… a da… kardiolog. E tamo sam se pristojno vladala 😀

      Hvala i tebi, živa bila veštice 😀

  5. 🙂 🙂 🙂 Antologija!
    „… jednim okom vrebam one babice ne bi li savatala neku da mi drži strah.“
    Divno, smiješno. I, slažem se, nije zdravo širiti osim kao literaturu. Draga LaBilna, radi tvog poroda, i to starog 18 godina, kasnim na važan sastanak. I nije mi krivo.

  6. Повратни пинг: Ako vas baš zanima… | Labilna

Оставите одговор

