Pismo Deda Mrazu… ♥ ♥ ♥

Kao prvo, da ti reČem… ove godine il’ da me zaobiđeš u širokom luku ili da počneš da se ponašaš. Sve što sam do sada od tebe tražila niiiisi mi doneo. Ni mladost, ni lepotu, ni pamet, a Boga mi ni zdravlje. 
Džaba sam ti pisala, maštala, u noćima dozivala. Ili si gluv ili mnogo star pa nisi čuo. A nisam ti tražila ništa nemoguće i neostvarivo.

Mis’im… postaješ društveno neodgovoran. To što ti misliš da sam ja malo prerasla poklone, debelo si se zajeb’o. Pa ja poklone volim najviše na svetu, ali.. ne one koje mi ti šalješ, nego one koje ti zvanično naručim. 

Primera radi, evo…

Šta bi meni značila neka recimo … stolica za svemirski brod sa sve dugmićima i komandama!?! Pa ja nemam ni dvorište gde bih to odložila.

Ili… šta će meni recimo 2 tone meda npr? Pa ja od meda ‘oću dUmrem, žimi ti. Nego ovako, vataj taj plajvaz, kad već ne čuješ i piši…

Hoću Maldive, 10 dana, alone…  all inclusive

Punto, nov, ispod čekića i  da bude crven, da vuče na radost.

Hoću tašnu sa 165 pregrada, jer više ne mogu da se snađem u ovoj maloj. Šta god stavim u nju, misteriozno nestane. Pojavi se tek onda kad mi više ne treba. Kad se samo setim…onih 20 dinara u metalu sam tražila… mesecima!

Hoću cipele sa visokom potpeticom i haljinicu boje lila, ili crne… whatever.

Hoću jednog plastičnog hirurga, da me opslužuje metar dana, do dva, zavisi od amortizacije. Da se ne lažemo, nije da nisam prešla…

Hoću da mi Eros Ramazzoti peva za Novu godinu, posle da me masira.

Hoću pončo. Vid’la sam jedan… prava sitnica 23.000. To što ima malo krzna… molim lepo! Zima je.

Hoću da u ponoć ne čujem petarde, nego Hor bečkih dečaka ili Il Divo.

Želim da me u Novoj godini usvoji neki ruski tajkun, da mu budem omiljeno posvojče, pa da i meni kupi stan.. ne mora na Menhetnu, dobar je i Nbgd. Penthaus, naravno. (awwww ubiće me skromnost 😦 )

Hoću da imam zlatnu karticu kad već nemam zlatnu ribicu. Od ovih skalarki sam digla ruke. Nit zbore, nit romore, nit želje ispunjavaju, nit’ su zlatne… a jedu Boga oca.

Želim i solarijum. Montažno-demontažni. Sve se plašim.. ako me vidi neki miš… na’ebah nedužna 😦

Hoću da pohađam kurs iz satelitske navigacije, bestežinskog stanja i upravljanja svemirom IA kategorije, zatrebaće. 

I da, hoću da budem „uticajna“ gde god. Evo već vidim sebe u nekom otmenom restoranu kao „uticajnu“ baba seru… „Hoćeš papir??? Hmmm…ček da razmislim…. još mislimmm…joooooššš mislimmm… “ Hit 😀 

Eto, ja toliko, dok me ne uvate lutke. Ajde sad teraj taj svoj krš!

Ovo pišem pri zdravoj svesti i bistroj pameti. 

I … nemoj da poludim, nemoj BRE da poludim, pa da vidiš šta sve hoću!

PS Mir u svetu, više hrane, bolji život i ostale pičke materine ostavljam za missice. Nemam ja vremena da se bakćem trivijalnostima. To ti pričam. Tja!

39 responses to “Pismo Deda Mrazu… ♥ ♥ ♥

  1. Mislim da si previše skromna. Ja bih kuću na Maldivima ili već tako negde (sa dvorištem, baštom i bazenom), ličnog masera do kraja života, svoj vlastiti avion, svoj vlastiti salon za ulepšavanje tu pored kuće ili u okviru kuće (onda tu spada i narečeni maser), još bolje, račun sa dovoljno para da ne moram da radim do kraja života, a ja ću da radim, da ne zarđam i ne poludim od dosade, hoću najbolju informatičku opremu što postoji, kućni bioskop, biblioteku u kojoj nema šta nema, ličnog stilistu, ličnog obućara, ličnog doktora, jedno tri kuvara zavisno od toga koja mi se hrana jede, jer ne može biti jedan majstor za sve, posluga se podrazumeva uz kuću, i tako…

    Samo, prvo treba da kupimo Deda Mrazu slušni aparat, to da!

  2. Jos se cudim kada malocas sretoh Deku-Mraza, co’ek nacisto odlepio, bled k’o krpa, govori sam sa sobom.“Ona meni : ‘ocu ovo, ‘ocu ono, kao da i ja ne bih, al’ kazu nema nista dok ne priznas Kosovo, tek tada ti vracamo dozvolu za preletanje Europe“….
    Sada mi je jasno ko mu se obratio sa zeljama )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Labilna, unistila si Deda-Mraza ))))))))))))))))))))))))))

    Odlican ti je tekst, nasmejah se )))))))))))))))))

  3. Повратни пинг: ponesto o strahu…. | Nedodjija's Blog

  4. molicu lepo gore navedene naslove i podnaslove da me ne olajavaju pred narodom! nije tachno da ne ispunjavam vashe zelje! ispunjavam ih al sebi samom! vash obashka voljeni dedica
    p.s. smrznite se!

  5. e, a ja hoću da i Deda Mraz se malo podmladi, reši se onog stomaka, brade i poradi na boji kose, dosadilo mi više da ga gledam ‘nako večito matorog i istog..
    p.s. naravno, Dominikana je uvek aktuelna u mojoj brošuri, za Evropu i ostatak planete nek se otima ko god ‘oće.. 😀

  6. Повратни пинг: Otkrivena najveća tajna – Deda Mraz ne postoji! | Labilna

  7. 🙂 sad znam – bila si duhovita i u ranoj mladosti. Kad bi tebi svi dali samo po kunu – ajd euro,lakše se računa – svaki put kad ga nasmiješ – ne bi ni trebala čekati Djeda Mraza. Evo, samo od mene bi do sada imala bar 5000. Za početak.

  8. Ne znam gde ovo da ti napišem, vezano za tvoje predstavljanje sa leve strane, pa ću ovde.
    Još dok sam bio zaposlen preporučivao sam onima koji pišu žalbe, proteste, predstavke i slično: „Nipošto nemojte počinjati „od Kulina Bana“! Možete početi recimo ovako: „Kada se golubica vratila na arku sa maslinovom grančicom u kljunu …“. 🙂

  9. Повратни пинг: Pismo Deda Mrazu (part two) – Lopovi stop! | Labilna

Оставите одговор

