Egocentrična bez pokrića :)

Gledam nešto naslove svojih postova, i shvatim … ko o čemu, ja o sebi. I meni je to sasvim OK. Mogla bih da vam pričam i o drugima, a to bi se onda zvalo ogovaranje. Znači, danas nema ogovaranja, načitaćete se vi još mnogo toga „JA pa JA  style“ 😀

Kako da počnem. Aha…znam… Ja sam Bog. Hit! 😀

E sada, da ne bih uvredila vernike, malo mi je glupo da kažem da jesam, ali  eto, neka bude Bog pa ja. Sezona je slava, a radi mira u kući, prihvatam drugo mesto – do Svetog Save. Posle toga JA, pa  praaa____aaa__aaa_zno, pa ostali.

Držaćemo se naslova koji kaže  „Egocentrična BEZ pokrića“. Živa istina 😀

Niti sam riba, niti sam mlada, niti sam pametna, ni obrazovana, ni načitana, ni domaćica… a opet sam sebi savršena 😀 Do yaya 😀

Nemam ni lepu kosu, ni lepe nokte, ni zube kao niske bisera, nisam ni zategnuta, ni nategnuta 😀  Nisam ni lepa. Nisam ni preterano ružna, ako pratimo definiciju da je svaka žena lepa na svoj način.

Razmišljam danas nešto ….(mala digresija između stepena obrazovanja i seksualne aktivnosti, a nema veze sa naslovom):

Mnogi se  lože na titule, uniforme, znanje i zvanje…  A kad realno pogledaš… isto je ‘ebu i čistačica i dr nauka, i lepa i ružna, i pametna i glupa…  Čak se ružna više trudi, mukica, da se dokaže. Možda je čistačica još i kreativnija od doktorke, obzirom da drži metlu po vasceli dan, pa ima prostora  da pusti mašti na volju 🙂 

E, tu dođosmo do kreativnosti, pa se vraćamo na naslov…

A kad smo kod kreativnosti, što me Bog stvorio za svakojake kreacije. Sve imam u glavi,  s v e !  Da od starog napravim novo, od novog novije, od pocepanog moderno i tako… nego nikako da se latim igle i konca. ‘Ebu me valjda oni crnogorski geni. Ali eto, genetika je čudo, uvek ti se obije o glavu kada ti je najpotrebnija 😦

Meni sa sobom (ne mislim na deo stana)  nikada nije dosadno. Kad bolje razmislim, sve mi se više čini da sam sama sebi dovoljna. Uvek nađem neku kretensku zanimaciju kojom se okupiram. Sve bih radila samo ne da rintam po kući, da čistim, perem, peglam… Jedino pušenje ne eskiviram 🙂

Jbg, nisam neka domaćica. Kad shvatiš da je vreme provedeno u kuhinji posvećeno isključivo tovarenju sala na bokovima i stomaku, dođe mi da ovu moju kuJnu zapalim. Nije sreća u kuJni, a-a! 

Egocentrične osobe, poput mene, mnogo vole da se prave blesave. Neuke i nesposobne. I budalaste povremeno. I često glupe. Pri tom   uopšte ne osećaju krivicu što bi im time bila urušena već stečena „reputacija“ u društvu. Ma kakvi, jednom egocentrik, zauvek egocentrik. Pa šta košta da se plati. I istrpi. Figurativno dakako.

E sada, ide rečenica za koju će mnogi pomisliti da joj u ovom postu nije mesto. Dakle…

Ja sam zaista ubeđena da se ova planeta vrti dobrim delom zbog mene. I to nije ništa čudno. Bar ne meni. Čak je očekivano . I nekako  – logično. Ovde ništa više ne bih dodala.

I, gledajući sada šta sam napisala, zaboravih da napomenem da sam površna. Jaaaaako. Slušam i pratim radnju samo do one granice koja je meni prihvatljiva, koja mi prija, koja me zabavlja. Čim osetim da počinje da se razvodnjava, prebacim na off. Jer, budimo iskreni, kome se još slušaju tuđe žalopojke, naklapanja, razglabanja i tupljenja? To prvenstveno nije zdravo. A nije ni korisno za onoga ko sluša. Molim lepo. 🙂

Ma volim se baš zato što sam takva, savršeno nesavršena.

I, samo da znate…egocentričnost i nije neka boljka. To je onaj lepi feeling, kada mislite da su svi oko vas tu samo zbog vas. I kada se sve oko vas dešava isključivo radi vas. Pa šta je tu loše?

I na kraju krajeva, bolje egocentrična nego ekscentrična 😉

A evo šta kaže moj omiljeni net junak Vukajlija:

http://vukajlija.com/egocentrik

19 responses to “Egocentrična bez pokrića :)

    • @nedodjija

      Vidi bre Nedodjijo… pa zar nije bolje da sebi ugađamo, i da ubeđujemo druge da nam titraju jajca ili šta već imamo 😀 …nego da se kao ova karakondžula oblepimo plećkama, šolom, plućnom maramicom … i belim bubrezima recimo!? Aman 😀

  1. Повратни пинг: Top 10 posts made by me… ever! :D | Labilna

  2. Ovo je divan tekst, jer zaista si dočarala i dokazala ono što i jamislim, al samo u teoriji, da je zdravo i lijepo biti egocentričan. Podrazumijevati da se planet vrti zvog tebe… mmm… to sam ja imala samo do dvanaeste. Ti si, Labilna, sretno biće!

Оставите одговор

