Moja mašta ima ime… Đole :)

Tvrdim za sebe da sam totalno nemaštovita. Da ne mogu da dočaram u glavi ono što neko pokušava da mi rečima opiše. Ali opet, praksa me demantuje.

Moj dragi kolega Đole umeo je vrlo lepo da mi dočara neke situacije koristeći kolege i koleginice kao primer.

Recimo, ide nam u susret onaj već pomenuti magistar (da podsetim – onaj kome je stalno otkopčan šlic), dvometraš, gleda nas, osmehuje se… I meni Đole kaže: „Vidiš, ja ovog zamišljam kao serijskog ubicu, koji sada ide prema nama go, sa krvavim nožem u ruci. “ 

I ja naravno, počnem da se smejem, na šta će magistar: „Šta li ti to slatko šapuće Đole, kad ti je nabacio toliki osmeh?“

Ja opet, ne mogu da se uzdržim, jer jednostavno ta’ka sam, a Đole vragolan nastavlja: „Videli smo maločas na podu crvene tragove , pa smo se pitali … da li je neko „menstruario“ ili ipak u firmi imamo potencijalnog masovnog ubicu, sakrivenog iza titule“ (btw na podu je zaista bio crveni trag nedavno iskapanog soka od paradajza, ali Đoletova mašta je ipak od par kapi napravila čitav scenario)

Ili… Kolegijum u toku.. Sedi Đole i komentariše: „Eto ti sad… zamisli finansijsku direktorku kako pleše sa direktorom, i pita ga.. Koliko ćemo danas da uplatimo tom i tom… a direktor je onako blago odgurne od sebe, zarotira je, obgrli oko struka, savije u leđima i kaže… 2.000.000…  Hit!“  😀 

Kolega Đole (sada već bivši) voleo je da na moju konstataciju u vezi njega, uglavnom odgovara jednom te istom rečenicom, koja je uvek imala moć da me nasmeje. Na primer:

Ja – Đole, koji si ti kreten!

Đole -“ Sinoć nisi tako govorila“ 😉

Ja – Budalo!

Đole – „Sinoć nisi tako govorila“  😉

Ja – Marš!

Đole (šeretski) – „Sinoć nisi tako govorila“ 😉

Ili… Kaže meni Đole: „Vidiš ovog našeg kolegu, taj sigurno ne ‘ebe ništa kod kuće, ovde dođe isfrustriran, nadrndan i kinji sve oko sebe, ta nedojebana budala“ (a pričao kolegi koji je divan, kulturan,  pri tom ne kinji nikoga)

– Ma ti nisi normalan.

Đole: „Ja ili ovaj što nas maltretira?“

Đole: „Vidiš ovu, ta bi dala svakom, i bez pitanja! Prosto joj se vidi u očima. Matora kučka, mora da je jako perverzna“ (a priča o ženi koja je stvaaaaaaarno fina)

Hahaha, budalo 😀

Đole: „Ja ili ova što je perverzna? Ccc…“

Jedno vreme, dok smo živeli u istom kraju Đole me je često vozio do kuće. Naslušao se jadan svega i svačega, tešio me, bilo je trenutaka i kada sam plakala zbog neke nepravde, onako od srca..

I tako, jednom… plačem ja, grcam u suzama, gušim se… a budala će: „Znaš da se frustracije leče seksom? Hoćeš da ja stanem sada, da me „zloupotrebiš“ i da se smiriš. Jer ja drugačije stvaaaaaarno ne znam kako da te utešim.“ 🙂

Vozi me Đole, pustio muziku (zlatne ’90-te), ja pevam, falširam, na Boga ne mislim, tek će Đole… „Aman, daj prihvati se „mikrofona“ da mi bar bude lepo dok te slušam“ (mikrofon = 😀 )

Đole sada radi u drugoj firmi, zabavlja neke druge koleginice a ja htedoh da kažem…

Ipak imam maštu! Sigurna sam da je ima svako 🙂

Pa izvol’te, poslužite se…. 

PS Slike sam maznula sa neta… što sa Vujaklije.. što tamo-amo. Da li sam ja plagijator ili samo sitni lopov? 😀 

14 responses to “Moja mašta ima ime… Đole :)

  1. Ne znam da li si plagijator ili sitni lopov, ali na osnovu svega pročitanog na tvom blogu moje (veliko) mišljenje :mrgreen: je da si totalno nemaštovita. 😛 Kapiram da je to zato što ti fali druženje s Đoletom (Đorđetom il’ Đokom?) … 😛 😀 😀
    A? 🙄

  2. Meni je najbolja slika sa tanjirom i limunom.Pišeš tekstove genijalno.Inače, ti ne treba da se pravdaš,jer si idealna za razliku od cinika koji smatraju da su podobni i savršeni.
    Pozdrav najduhovitijem blogeru!

Оставите одговор

