Danas puštam zmajeve… :D Ili … Komentarom na komentar – post :D

Uopšte ne gajim empatiju*** prema virtuelnim likovima 😀 Jbg.  Ako ste mislili da ću da vas tešim, grlim, mljackam sa vama dok ručkate, mazim po glavi, tepam, pričam u deminutivu, lečim komplekse… e pa, šta da vam kažem. Taj film  u mojoj produkciji se ne daje 😀

U svojoj glavi puštam sebi filmove, ja ih gledam, kritikujem, nagrađujem, aplaudiram. U kuhinji još ne puštam zmajeve, ali ih odlično vidim 😀

I kao što sam milion puta do sada rekla, ja ovde nisam zbog vas 😀 Ovde sam u prolazu baš kao i svi mi u ovom životu. Dodjemo, malo prošvrćkamo svoje debele ili tanke goozove i nestanemo.

Desi se da neko i ostavi neki trag pa ga pamte još neko vreme. E sada, mene baš nešto i nije briga da li će neko da me pamti onda kada me ne bude bilo.

Ali me isto tako nije mnogo briga kako me neko doživljava u svojoj blesavoj ili manje blesavoj glavi 🙂

Ne očekujem da me hvalite ali ni da me kudite 🙂

Osim ako rešite da me proglasite  svojim idolom. E, idolopoklonstvo baš volim 😀 Pa makar bilo i virtuelno 😀

Šta da vam kažem… naprosto sam savršeno nesavršena 😀 Sebi, jašta 😀

Odoh da pustim još nekog zmaja preko telefona, sestri 😀  Nisam dugo 🙂

*** A evo nešto u vezi zadate teme iz prve rečenice :

PS Defku vid’la na Vukajliji… a oni mak’li sa neta i tako… kao kruženje vode u prirodi 😀 Bitno da se aber širi čaršijom 😉

Šta sam u stvari htela da kažem ovim postom? A da… lepi ovi zmajevi, baš onako leeeeeepi 🙂 I sve nešto lepo 😀 😀 😀 

10 responses to “Danas puštam zmajeve… :D Ili … Komentarom na komentar – post :D

  1. Eh sada sam se razocarala…)))) Taman sam pomislila da pripitomim sebi jednu Labilnu da me tapse po glavi dok mrvim nad tastaturom, a ti nisi za tu vrstu empatije…c…c…c….

    Odlican tekst, svidja mi se taj duhovito-ironicni ton ( aj sagni se da te malo sasoljim po glavi )))))))
    Veliki pozdrav ))))))

Оставите одговор

