Oooo bLože, kako volim chat :)

Ah taj chat… Taj kradljivac vremena…

Obzirom da sam prilično dokona, da ne gledam španske, meksičke i turske serije, da ne pratim rijeliti „pičke materine“… da ne čitam knjige (osim one do 100 strana, na preporuku i sa što više ilustracija), ne vezem, ne heklam, sport pratim povremeno, ne razumem se u politiku, retko gledam i tv, našla sam sebi zanimaciju…chat (brbljanje, blebetanje, ćaskanje…)

… Dopisivanje sa potpuno nepoznatim osobama meni je otvorilo vrata u neki novi (delimično virtuelni) svet.

Od prvog trenutka zaljubila sam se u ovaj oblik komunikacije, našla sebi lepu zabavu, upoznala neke fine ljude različitih profesija, životnog doba, pogleda na svet…

Zato maločas i napisah „delimično virtuelni svet“ jer… upoznala sam dosta osoba, i…Bogu hvala …(ne znam otkud mi ovo…ja sam ateista!) do sada nisam imala nikakvih loših iskustava. Chat je postao deo mog svakodnevnog života…

Nažalost.. rekli bi mnogi… ali… ne i ja! Zašto!? Paaaa… probajte… ne znam kako drugačije da vam dočaram.

Najbitnije je da ste iole pismeni, da prepoznajete slova na tastaturi (nije presudno, ali je svakako poželjno), da brzo mislite, jos poželjnije ako brzo kuckate, i videćete šta znači prava interakcija…priča u kojoj se nikada ne zna tema, likovi, dešavanja, igra u kojoj je jedino pravilo da nema pravila!

 Znam da nisam dete, ali… kada počnem sa chatom… potpuno podetinjim. Zarad ove vrste zabave ojadila sam staru majku za polovni lap top starije generacije, ali vrši posao…

Kada ga vidim, odlepim… „Paaa… gde si ti meniii…“ radosno mu se obraćam, kao da je živo biće..(mora da mi roditelji  u detinjstvu nisu kupovali dovoljno igracaka… c c c …). Maaaaa, zamisljam ja sebe i kao Keri Bredšo… samo … pssssssst… 😉

Provela sam sate i sate na chatu, smejala se do suza ispred monitora, da su se moji često pitali da li sam krštena… a jesam! Krstila se pod stare dane ne iz verskih razloga, već je u tom trenutku to bilo u trendu…Znammm…ovo ispade klasično bogohuljenje.. ali… šta sad…jbg… niko nije savršen pa tako ni moja malenkost…(Nisam savršena?!?!!!  I’m shocked… )

Danima razmišljam o tome da napišem nesto o chatu… Neko vreme sam ga batalila, ali moram da priznam… JA sam u CHAT zaljubljena. Do daske!

Mnogo je meseci chatovanja iza mene.. Zahvaljujući ovom načinu komunikacije, svako, iole radoznalo biće, može na neki način da se lepo zabavi, da opusti mozak i živce…

Chat ili ti ćaskanje treba shvatiti kao moždanu rekreaciju, mentalnu higijenu… razbibrigu i nista više! Kada je neko besciljno na chatu (kada ne traži partnera za jednu noć ili eventualno nekoliko), velike su šanse da se odlično „provede“.

Na chat ne dolaze samo dokoni i neobrazovani. Ima ih i te kako obrazovanih, poznatih u svojoj struci, bilo da su doktori, pisci, inženjeri, ekonomisti, privatnici…Neko promoviše sebe, neko svoju knjigu, neko muziku…

Dolaze i  oni koji na život gledaju iz nekog veseliijeg ugla… iz ugla deteta.

Nije lako naći odgovarajućeg sagovornika, ali, neki put, čak i od krajnje nezanimljivog sagovornika može da se izvuče simpaticna priča. Samo je stvar u trenutnoj inspiraciji, koja predstavlja inicijalnu kapislu za „finu priču za laku noć“.

Eeeee… samo… ja sam alava… meni nije dovoljna jedna priča za laku noć :)

Nastavak sledi…

11 responses to “Oooo bLože, kako volim chat :)

  1. Ovo da možeš sresti sjajne ljude – potpisujem!

    Ali, da je tamo ipak u većini gomila isfrustiranih bolesnika raznih fela, i to stoji. Nisam ni ja imala krajnje loša iskustva, al’ na chat tamo gde sam išla odem samo u situacijama kad mi potreba za komunikacijom nadvlada sve druge. Ekstremno retko.

    Al’ ko voli, i ko ima dobru ekipu, i to je važno, može da bude jako zabavno.

    • @Nada Đurović
      Maaaa chat je zakon 🙂 Pokušavala sam da ga batalim piskarajući ovde budalaštine, ali ovo nije ono što me ispunjava :S Nije zaista. Chat je za mene poslastica 🙂 Blog u odnosu na chat je kao kad ti neko ponudi sladoled sa kurtonom 😀 Nema slasti 😀

Оставите одговор

