Slava mi

Bila…

Evo prođe i taj „sveti“ dan. Jedva ga preživeh.  Ne rekoh vam, pa ja u stvari ne slavim slavu 😀 Ja idem u goste 🙂 Šta ću, ateista sam. A i lenja 😀

Aranđelovdan mi je devojačka slava, koju moji btw nikada nisu ni slavili, tako da ja u stvari i nemam slavu.  Tj imam, a kao da nemam… duga priča 😀 Ali mi to ne smeta da uzmem regularno dan koji mi po Zakonu pripada. Eeee…da uzmem samo taj dan, nego uzmem još jedan, da se oporavljam od iste.

Ove godine rešila sam da obilato doručkujem, pa da kao g-đa lepo odem na slavu kod sestre, da se ponašam kulturno, da se poslužim SAMO kolačima i da se jednom u životu vratim kući normalna. Oćeš Qrac! 

Mojoj sestri je bilo malo 30 godina da se dokazuje kao domaćica, pa je rešila da nas iznenadi nekim novitetima tipa slatko-slano-kisela kombinacija. Pored svega što je kupila, donela, napravila, spremila… morala je i to da izmišlja?

Zašto to žene rade? Da fasciniraju muža? Da fasciniraju druge žene? Da bi im nabile komplekse? Da bi se pričalo kako se dobro jelo BAŠ!? Stvarno ne razumem. 

Zbog takvih sestara/rođaka/drugarica ja ne mogu da imam pristojnu liniju. Sreća pa idem samo na ovu slavu u toku godine i ona mi je preko glave. Ostale čestitam uz dobar izgovor (prehlada, poledica, temperatura) i svake godine šaltam. Sve pazim da me ne u’vate 🙂

O Bože zašto sam svinja? Zašto toliko prokleto volim slatkiše? I slaniše. I ljuto, kiselo  Ooooo zašto? 

Prokleta da sam, sve mi oči gladne, pa od svega moram da probam po malo. Ili malo više. Jednostavno nemam meru. Ja sam sve više sigurna da su ljudi nastali od svinja a ne od majmuna. Pa da! Oborih i Darvinovu teoriju 😀

Šta meni u životu treba prepun sto đakonija? Pa imam da pojedem, popijem, popušim 😀  Mis’immmm stvarno sam  idiJotkinja. Jedan dan u godini ne mogu da budem dama. Da sednem, popričam sa familijom i prijateljima, da se našalim, nego još moram  da žderem 😦 Obilato. Da je postavila masno ćebe, i to bih probala, garantujem životom.

I koliko god da sam ove godine htela da budem fina, oždrala sam se kao najgora svinja, psovala sam za sve pare, smejala se grohotom i pušila kao indijanska baba.

Slava će mi doći glave. I kilograma. I zdravlja. I lepote 😀  Da nisam fina, rekla bih… jebeš slavu, ali neću, poštujem ja sve koji je slave.

Domaćini, neka su vam srećne nastupajuće slave, da je u zdravlju slavite sa svojim najmilijim, i … ne preterujte. Naći će se neka budala koja će da vas ogovara 🙂

Fotka maznuta sa neta… klasika 😀


18 responses to “Slava mi

  1. pa bre zašto voliš sve sad da jedeš i oči ti gladne…a breee pa imaš twins…traže dečica 🙂 🙂

    kad smo već kod slave, meni bila 14-tog, nedelju dana pre tvoje… Sv. Vračevi, to mu dođe lekarska slava a lekar nisam. Dan uoči slave se obično napijem ko pička da bi za slavu bio kao fin i kulturan, trezan, i taj dan se ‘lečim’ od mamurluka…sokići, kisela voda, rasol i tako to 🙂 🙂

  2. Sretna slava i ako je ne slavis :D.

    Pitas se zasto zene toliko prave za slavu (neke). Verujem i zato da fasciniraju kad imaju cime i imaju koga, a mozda je tu i navika da sve bude bogato. Sto navika gostiju, sto domacice.

    Pozdrav @ Labilna :D.

Оставите одговор

