A kad vrisne optički kabl… tu je Miljan :D

Eh šta ti je zavisnost od elektronskih medija. Zlo! Ceo dan nemamo net ni tv signal. Držali smo se ok negde do 19:00.

Dva puta smo zvali provajdera. Oba puta smo dobili isti odgovor – ekipa je na terenu.

Prvi put zvala sam ja negde oko podneva i bila sam vrlo kratka i koncizna „Šta je u pitanju i kada se očekuje da sistem profunkcioniše?“

„U toku dana“, reče dežurna operaterka.

Drugi put zvala je staramajka u popodnevnim časovima: „Tehnička podrško, gde je nastao problem i kada mislite da ga rešite. Ja pratim seriju i očekujem da od 19 h imam normalan signal.“

– „Gospođo, to očekujemo i mi. Biće, nadamo se, ekipa je ceo dan na terenu“.

Dva bez tri ne ide. Tako kažu. Znači… opet je moj red! 😀

Evo, upravo dobih ja Miljana, veselog momka iz tehničke podrške. A razgovor je tekao nekako ovako, pošto je vođen iz dva puta (u 19:00 i u 21:oo)

– „Dobro veče, Miljan ovde, izvolite…“

– Dobro veče Miljane, šta se radi?

– „Radimo gospođo, izvolite…“

– Evo, samo da pitam kada ćete da rešite problem sa netom u naseljima s one strane Dunava? Ovde imam jednu tv i jednu čet zavisnicu. Staramajka mora da odgleda seriju od 20 h. Ukoliko ne proradi signal za tv, moraćete da joj obezbedite neki topli dom gde će da utoli svoju zavisnost.

Slatki Miljan se samo smeje i pravda i dalje ekipom na terenu, velikim kvarom koji samo što nije otklonjen a za gospođu majku kaže da se malo strpi.

– Da nastavim… Dakle, kada rešite problem moje staramajke, ja, obzirom da sam čet zavisnica, moraću sa vama da ćaskam sve do trenutka dok mi se ne pojavi signal na kompu.

– „Nije problem gospođo, samo se vi javite“.

– Vidite Miljane, ja svoj problem upravo rešavam 😀 Pa kako ste? Ima li posla?

Miljan se i dalje slatko smeška i ljubazno odgovara:

– „Evo gospođo, odgovaramo na pozive, imamo dosta ljudi na čekanju. Svi imaju isti problem“.

– Jasna stvar, samo ja sam svoj problem rešila. Ja sam našla sa kim ću da ćaskam 😀 a oni neka čekaju, pa kad se ispričamo, za jedno 2, 3 h doći će i oni na red 🙂

Miljan grešnik, kroz smeh i dalje pokušava da me skine s’ one stvari na finjaka.

Ali prefrigana sam ja, i dalje ga ne puštam iz svojih kandži 🙂

– I … o čemu ćemo da ćaskamo? – ja navalila k’o smrt na babu.

Miljan poče da se smeje, ali sve vreme profesionalan do perfekcionizma.

– „Nije problem gospođo, tu sam, samo recite“.

– Ja bih o globalnom otopljavanju planete … recimo, ili, malo aktuelnosti…šta misliš o situaciji u Siriji?- pokušavam da ostanem ozbiljna. Ne, prvo da te pitam.. .Da li koristiš Twitter?

– „Ne stižem, verujte, nemam baš toliko slobodnog vremena ali, razmišljam da počnem“ ljubazno će Miljan.

– Trebao bi, s obzirom da ti je ovo već profesija, očekujem te i tamo. A kako stojiš sa četom?

– „Posetim tu i tamo Krstaricu“ odgovori moj novopečeni  sagovornik.

– Oooooo pa to mi reci … sad si moj i Božiji „kolega“ 🙂

Da ne ponavljam, Miljan se sve vreme smeje i vrlo je raspoložen za komunikaciju, pa u jednom trenutku reče:

„Zašto da ne, možemo da nastavimo razgovor na Krstarici“

Ne možemo… NEMAM SIGNAL! 😦 😀 

E tu više ni ja nisam mogla da se uzdržim i počeh da se smejem, a za mnom i Miljanče.

– Dobro Miljane, mnogo se slatko smeješ, i da znaš, kupio si me. Ali, ako ovo ne dođe u dogledno vreme, ja te opet zovem a ti vidi šta ćeš. Nemoj da te iznenadi ako te nazovem ponovo oko 23 h.

– „Nema problema, samo se vi javite, ali ja radim do 22“, reče i slatko se nasmeja, ko veli, rešio sam se bede 😀 

– Eto, srećniče, ne da mi se ni da te maltretiram. Ajde sad mi lepo reci o kakvom kvaru je reč.

Objasni Miljan meni kako su pored neke škole sadili neke topole, i izbušili optički kabl na više mesta. I dalje pokušavaju da reše problem, ali kaže „slagao bih vas ako bih vam rekao da će biti, za pola sata, sat, a posle da ne bude, ali ne brinite, popravićemo“

Zahvalila sam mu se na ćaskanju, rekla da verujem da se više nećemo čuti ali… samo pod uslovom da net proradi 😀

Naravno, zatražio je moje podatke, jer je to deo procedure, na šta sam mu rekla.. notiraj tamo slobodno „dosadna“, ako već nisu dodali nešto gore 😀 Tako mi i u kartonu u domu zdravlja piše crvenim slovima „Majci zabraniti da čita knjige“ (o dečijim bolestima, prim.aut.) 😀

Verujem da mi sagovornik nije zamerio, bio je krajnje kulturan, strpljiv, vaspitan i nasmejan. Bingo!

I tako…otkucah ja ovo u word-u, i sada čekam net. Bolje da sam čekala Godoa, možda bi pre došao.

Da zaključimo… nije lako ni tehnička podrška biti, u današnje vreme ludaka, zavisnika i dokonih četerki 😀

PS Sada je 21:35 i nervoza raste, situacija je krajnje napeta. Ko živ, ko mrtav dok ne dođe signal. Ako ovo pročitate, dobro je, pretekoh 🙂

 21:49  NET RADI 😀 😀 😀 

21:58  Miljan zove da pita da li smo dobili net. E to se zove profesionalnost! Bravo, bravo, bravo!

E Miljane…. svaka ti dala 😀 Vode iz bokala 😉

KONKLUZIJA: I dalje ima finih, vaspitanih, strpljivih, kulturnih i nasmejanih mladih ljudi koji vole svoj posao i obavljaju ga profesionalno, dosledno i u službi krajnjeg korisnika tj nas. Ovakvima pretpostavljeni treba da se diče. Nadam se da će ovo nekako doći do vlasnika Radijus vektora i da će adekvatno nagraditi svoje radnike (i ove koji su dežurni, kao i one na terenu) šakom i kapom. Eto, ja toliko 🙂

17 responses to “A kad vrisne optički kabl… tu je Miljan :D

  1. e svaka ti cast na recitosti ! vrrrrrlo duhovito si opisala situaciju koja mnoge mori, ali ne smeju sebi ni da priznaju da postoji zaista odredjena vrsta zavisnosti….!
    znaci da kompletiramo „konkluziju“: najveci problem savremenog Srbina/kinje je: da (ne daj Boze) ostane sam sa sobom….. nasamo….!?
    a zasto je to opasno….? nije valjda da ce (ne daj Boze…) poceti da Misli…..?
    🙂

  2. ma jesmo mi pomalo zavisni od neta, ali – pravo da kazem, to mi je jedini prozor u svet gde ja gledam sta ja hocu a ne sto mi namecu… gde mogu da nadjem ljude koji jos uvek suvislo misle i imaju svoje sopstveno misljenje…. pa jos i umeju da ga iskazu…. pa ko ne bi bio (blagi) zavisnik ?
    ali postoji i ona druga „drogiranost“ masovnim medijima, i pored sveh humora, ona je zaista veoma opasna !

    • @nedodjija

      Mixovano sestro, mixovano 😀 Malo Real life, malo No life. Ja sam naprosto zavisna od radoznalosti, i ubiće me na kraju, garantujem životom 😀 Em su mi zanimljivi ovi iz „spoljnog sveta“, em ovi „u kutiji“, prosto ne mogu da se opredelim 😀
      A tv i novine bataliti de-fi-ni-tiv-no!

  3. Sunce ti brbljivo, zato ja ceo dan nisam mogla da dobijem Miljana, ti ga zamajavala. 😀 Prvo sam išla u hodnik da vidim da mi nisu greškom presekli kablovsku i bila se naoštrila da bijem ako jesu. Deca od ujutru ko na iglama, ‘oće MiniMax crtaće, a neeemaa. Onda sam im instalirala svoju omiljenu igru, skejtere, u nadi da će me pustiti da igram, a oni da gledaju, jok.. oterali me. 😦 Na svu sreću imam onaj usb modem, pa sam imala Internet i tako nekako ubijala dan. Na kraju sam prikačila običnu antenu i majstorisala sat vremena da sve podesim i kada sam uspela da uhvatim četiri kanala, obradovala se kao da godinama nisam imala struju, međutim u tom je Miljanova ekipa popravila kvar. Lud dan načisto. 😀 Nego izgleda da je ovde kod nas pre stigao signal, sve je radilo u 19:30.

Оставите одговор

