A sadaaaaa…. predizborna obećanja…by me :)

Ili ti … Šarena laža

Je l’ verujete u Deda Mraza?  Ništa… samo pitam…saĆe Nova…

DakleM…da počnemo:

1. Obećavam da neću da lažem i kradem (koristiću iste glagole u deminutivu)

2. Obećavam da ću putovati isključivo u zemlje koje imaju topla mora, hladnu limunadu i peščane plaže. Srećom nema ih puno, pa će u državnoj kasi da ostane nešto i za socijalna davanja.

3. Dolaziću na posao na vreme… povremeno.

4. Odlaziću kad mi se prohte (na ovome in-si-sti-ram)

5. Smanjiću broj ministarstava, upola …s’ lukom… Znači na 5. Puna kapa.

6. Radiću na povećanju nataliteta, što lično, što podsticanjem ostalih.

7. Telohranitelji neka svoj posao shvate doslovno!

8. Zabraniću rupe, sve do jedne. Znači, rupe u zakonu, rupe na čarapama (i žice koje su se otele kontroli), rupe u sećanjima, rupe na  putevima, rupe u novčanicima, jednostavno SVE rupe. Osim jedne. Ili možda dve, za one koji to vole 😀 Odlučićemo na referendumu.

9. Neće biti više javnih nabavki. Umesto njih otvaramo javne kuće, pa se tamo ‘ebite. Da vas ne gleda narod više i da vam se krsti i smeje.

10. Ukinuću takse, poreze, prireze, carine i naknade, a zadržati marže i rabate. Pa dobro… ne baš sve za sebe 🙂

11. Izvozićemo neštoneštonešto i to u enormnim količinama (još ne znam ni šta ni gde, konsultovaću se sa savetnicima)

12. O izvozu mozgova još možemo da se dogovaramo. Znači… ili izvezi mozak a ostavi telo, ili ostavi mozak a izvezi isto. Treće NEMA! Za ovaj rad bićete pošteno plaćeni… po IQ ili kg, zavisi za šta se opredelite.

13. Štrajkovi će biti dozvoljeni u radno vreme isključivo na najprometnijim trgovima i ulicama uz prikladan kulturno umetnički program. Za ovu aktivnost država će obezbediti muziku i piće o svom trošku, sve dok se štrajkačima ne ispune uslovi. A dobro znate koliko voli da pije naš narod, a Boga mi i da zaigra.

14. Ukinuću TV, novine, radio. Mnogo vi čitate i uzdižete se, a ko će da radi? Moja baba!? Pa ona umrEla odavno …QQ

15. Ukidam net. Forever & Ever. Pa ne može svaka šuša da piše šta joj se ćefne!

16. Menjamo himnu. Šta Bože pravde? Šta!?! Ovom himnom su diskriminisani ateisti. Menjamo! T-a-č-k-a.

17. Osnovaću Agenciju za ketering na Marsu.

18. Doneću Zakon o zaštiti delfina, morskih pasa i kitova u kućnim uslovima.  Jašta!

19. Ukinuću monopol. Eto dokle jedna dečija igra može da dovede –  do pometnje svetskih razmera. Igraćemo domine, kako je Bog rekao. Duplo golo, pa da te vidim.

20. Ostalo dopišite sami. Ja odoh da odmorim oči.

Aplauz moliću

Hvala.

PS Ove pokretne sličice maznula sam negdenegdenegde, neznamneznamkako… al’ mi uspelo 😀

17 responses to “A sadaaaaa…. predizborna obećanja…by me :)

  1. Kad ubacuješ sličicu, štikliraj ono „oup’n link in nju vindov“, ‘vako te izgubiK začas!!!!
    Meni je najbolje ono sa štrajkovima, mada mi je još bolje ono sa delfinima. Samo da ne gajimo u istoj kadi ljupkog delfinčića (umem i ja te deminutive, vi’š :o))))) i kita ubicu… Ne zato što nam treba jedno tri stana samo za kadu, nego da delfinčić ne poždere ovog… Ili obratno????

  2. Sviđa mi se ovo tvoje predizborno obećanje, čime se obavezuješ da ćeš LIČNO raditi na natalitetu Srbije :mrgreen: Pozdrav od ministra ekonomija iz tvoje vlade ako me sećanje dobro služi 😆

Оставите одговор

