Zašto ja više ne volim Srbiju, ili je ne volim kao nekada? :(

Zato što se u njoj više ne osećam spokojno.

Zato što ne vidim nikakvu perspektivu za svoju decu.

Zato što nam nacija odumire.

Zato što uvozimo strano voće i povrće.

Zato što ima više Kineza od Srba.

Zato što je velika skupoća i nezaposlenost.

Zato što je sve manje osmeha.

Zato što se osećam kao građanka 100-tog reda.

Zato što imamo bolesne zakone.

Zato što i psi imaju veća prava od ljudi.

Zato što više ne važi ono… „Ko laže, taj i krade, a ko krade ide u zatvor“.

Zato što nas šikaniraju ridžovani.

Zato što mi na trafici uvaljuju pocepane novčanice, a na bankomatu još mirišu na boju.

Zato što se u sve meša loša politika i još gori političari.

Zato što nas truju odozgo, odozdo, spreda, od pozadi…

Zato što je obrazovanje svedeno na on line predavanja.

Zato što ne cene talentovane i školovane.

Zato što ne mogu više da priuštim sebi da putujem.

Zato što se onaj predsednik svima uvlači u dupe u moje ime.  I izvinjava za nešto što ja nisam uradila.

Zato što smo zaduženi i prezaduženi, što pojedinačno, što kao država.

Zato što su uspeli da nas ubede da treba da se radujemo kada stigne nova tranša dolara od MMF-a. 

Zato što neke stvari znam a moram da ćutim.

Zato što neke stvari ne znam, a morala bih da znam.

Zato što je sve postalo komplikovano.

Zato što sam vaga i samim tim esteta … ne mogu da volim nešto nakaradno.

Zato što me guraju u EU a niko me nije pitao da li hoću. A sve i da hoću, koji ću Qrac tamo?

Zato što više ništa nema smisla.

Zato što laž postaje istina, nerad rad, besmisao postaje smisao…

1000 zašto…. 1000 zato…   

Pa jbt! Ja sam promašila blog! Odoh kod Hiljadarka 😀

26 responses to “Zašto ja više ne volim Srbiju, ili je ne volim kao nekada? :(

  1. Ja licno Srbiju kao zemlju vise volim nego ikada, bas zato sto smo u govnima do guse iako sam nezaposlen i gomila sranja koja imam u zivotu, volim je iz razloga zato sto uz inat onim ljudima koji mi moju zemlju cine ovakvom kako si je ti predstavila…volim je jos vise zato sto verujem da ce zemlja ova nasa da se digne iz letargije i da ce svrgnuti ovu bagru koja hoda ovom nasom zemljom i vratiti je tamo gde im je mesto… Ja drugcije opet gledam mi smo mnogo bolji nego ovi sto su nas uzjahali i po diktatu rade da uniste sve ono sto valja u ovoj zemlji…

  2. Sve ono što si napisala je TAČNO! Ali, da bi se Srbija izvukla iz govana, trebamo joj MI, obični, sitni ljudi. I treba da pravimo što više dece i da pokažemo dušmanima da Srbija nije država ako nema NAS. I zato, TREBA DA JE VOLIMO JOŠ VIŠE! Mi smo narod NEUNIŠTIV, mi smo iluzionisti, jer se kroz život probijamo pomoću trikova, bez para, drži nas jedino nada.
    I nemoj gledati TOLIKO unapred. Snalazili smo se mi i u mnogo većim govnima. Znaš, iz priča naših baka, kako je bilo posle drugog svetskog rata, kako ništa nisu imali, kako su kupovali na“ tačkice“, pa se oni odhranili, pa i svoju decu, a oni nas, pa mi našu decu i tako dalje. ŽIVIMO, nije lako, znam, osećam, no, doći će i nama bolji dani.
    Veruj, veruj, veruj! 🙂

  3. Jao, ja volim Srbiju, ali su ljudi postali previse tupavi…niko nema svoje stavove vise. Sta se desilo sa buntom pojedinaca. Mi bi mogli da napravimo RAJ od ove zemlje, samo da se ponasamo kao jedno. Tuzno.

  4. Srbija je odavno propala zemlja i to sam tek sad shvatio kad sam dosao u Kanadu. Koliko su ljudi ovde opusteniji,srecniji,manje iskompleksirani ITD… Srbija je kroz istoriju oduvek bila nesrecna zemlja oduvek je bila neciji rob tako da mogu i da shvatim zasto je srpski narod tako ogorcen,besan,jadan i bedan. Mozete reci da sam kukavica ali ja jednostavno necu da zivim u takvoj zemlji. Iskreno vam zelim svu srecu i pozdrav od mene !

  5. Ti to gledaš sa strane patriotizma. Ja to gledam sa strane ličnog I praktičnog.
    Zašto mi je detinjstvo prošlo u ratu?
    Zašto su me drugovi vredjali I tukli u školi?
    Zašto mi je najbolji drug zabio nož u ledja, a sada piše rep pesme kako mu je bilo teško?
    Zašto sam za 4 godine 3 puta bio u teškoj depresiji na lekovima?
    Zašto mi barabe stoje ispred kuće zadnjih 10 godina?
    Zašto sam dobio rak?
    Zašto su me profesori vredjali iako nisam ni neobrazovan ni glup?
    Zašto mi komšije izbeglice ne daju u mom gradu u kom sam 6 generacija da dignem ogradu koliku hoću?
    Zašto nemam posao?
    Zašto nemam kola?
    Zašto nemam devojku?
    Zašto mi se rodjeni otac posle svega smeje I naziva me neradnikom?
    Zašto ne smem da javno kažem da mi je pradeda heroj koji je ratovao sa Nacistima, samo zato što je komunista?
    Zašto me je svaka riba koju sam sreo odjebala iako sam se trudio, a lep sam dečko?
    Zašto mi ova jebena država ne pruži makar jednu šansu da dobijem posao, jer posle svega ova država I ovaj narod su od mene napravili jebenog bogalja iz čistog hira, jer ne mora da znači ako nema para, ako smo siromašni I pod sankcijama da moramo da budemo okrutni jedni prema drugima?
    Valjda je odlika dobrih ljudi da zablistaju onda kada je najteže, a na žalost ovaj narod I ova zemlja su kada je došlo vreme iskušenja pokazali svoju najgoru stranu…

  6. Jesi li ti ovo ponovo postavila danas, 18.2.2017.? Citam svoj komentar i uopste se ne secam da sam ga ja pisala.
    Inace, i dalje smo u istim govnima, ali, otici sad, u ivim godinama, nema sanse. Volim Srbiju, volim ljude, jos uvek ih ima divnih. Ovde su mi deca a ni ona ne zele nigde. Grebemo, kako znamo i umemo. Bice bolje, bice, mora. 🤗😘😘😘😘😘

Оставите одговор

