I ja ustupam svoj „medijski prostor“ pa pišite šta vam volja… eto :D

Sve te neke akcije čoporativnog tipa…mi ovo… mi ono… mi ‘vako, mi ‘nako…. su krajnje simpatične moram priznati. Naročito meni 😀

Vidim, svi ste ljudi od akcije. U roku od odma’ ste objavili ono što već mesecima kruži što na youtube, na bilbordima, u časopisima, na tv-u.

Niko se ne uhvati za buđelar. Tja! Šta reći… kakvu posluku porati…

Mislila sam da se priključim tom pomahnitalom copy/paste običaju, pa se onda dosetih da to nisam ja i da to nije u mom stilu.

U mom stilu bi bilo: 

„Ustupam matericu, svoju, privremeno. Mole se korisnici da je vrate neoštećenu.“

Znam da vama možda deluje prosto a meni plemenito, iako mislim da mi je malo kasno za surogat materinstvo.

Ako već rešite da se prikažete kao dobročinitelji, uhvatite se malo za novčanik, karticu, odreknite se par sitnica u životu i budite deo akcije. 

Ovaj svoj „medijski prostor“ (Bože koji stupidni naziv za free net zone) iskoristiću da vam kažem i ovo.

 Ekipa Serbiancafea je zimus organizovala jednu vrlo uspešnu zajedničku akciju pomoći „Svratištu“. Ko nije čuo za „Svratište“ onda je krajnje neobavešten. U svakom slučaju evo i linka 

http://www.svratiste.info/

E, to se zove AKCIJA… sada da vidim i vas ekšnmeni i ekšnmenke, svako sa svojim „medijskim prostorom“ … DELAJTE!

14 одговора на “I ja ustupam svoj „medijski prostor“ pa pišite šta vam volja… eto :D

  1. Draga drugar’ce Labilna! Svaka tebi čas’, sve je to lepo, nego samo par stvari: ja ne videh da je neko napisao da ustupa MEDIJSKI prostor, nego SVOJ (ograđujem se, jer sam poprilično ćorava, osim toga, i blog je valjda neki medij). Još nešto – nije svaki blog u free net zoni… Al’ već sam to rekla kod sebe, a pošto si ti moj vel’ki fan, sigurno si već vid’la :o)
    Pritom, ja želim da verujem da su svi ljudi koji su „ustupili prostor“ spremni i da se maše za buđelar i da pomognu na bilo koji drugi konkretniji način.
    E sad, ako sam se zeznula u proceni, šta ću.
    A ja ću, u tvom stilu, da ustupim ono na čem’ se sedi, jer bar troje može da to, kako ti reče, istranžira, pa da koristi po potrebi 😛

  2. Bravo carice …
    Postujem ja one ljude koji dele svoj medijski prostor, ali ima dosta onih kao „Uticajnih„ do mojega blogera koji rade gomilu stvari radi sopstvene promocije… ja sam imao naviku da saljem poruke na Bk televiziji kad je bilo ono pre pomozite tom i tom, sad se to nesto proredilo…sve u svemu ustupila si svoj medijski prostor 🙂

  3. Prvo, pohvale za odabranu temu :OK:.
    Kad vec pomenu svratiste, vec sam par puta svracala na njihov sajt ali nije bilo novih informacija od (mislim) februara o.g. Jos nisam bila direktno u svratistu, ali jesam razmisljala o nacinu na koji im se moze pomoci, a da se to uklopi i u moje mogucnosti.
    Da, ljudi se ne hvataju cesto za novcanik. Bar ne svoj. S obzirom da je stanje sve teze za vecinu, bojim se da ce biti i gore, ali postoje razni dostupni (konkretni) nacini za pomoc. Ne pricam o „medijskom prostoru“ mada postujem svaki vid pomoci (pa i navedeni) iako me vrsta kolektivizma o kojoj pises malko odbija.
    Licno, pomagala sam (i pomazem) vrlo konkretno raznim ugrozenim kategorijama (a jednu posebno i svakodnevno) ali o tome (mozda) nekom drugom prilikom. Nazalost, za neka davanja sam se uverila i da ne stignu do onih kojima su namenjena sto uopste nije stimulativno za davaoca, a tek za onoga kome je pomoc potrebna …. da ne pricamo.

Постави коментар