Napucanim blogerima i twitterašima…“kosmičkim igračima“ :)

Eeee… a sad malo JA držim banku 😀

To koliko ste vi poznati, popularni, uticajni i respektovani članovi net zajednice je izgleda jasno samo vama. Meni i dalje nije.

Prosto mi je neprijatno da vam to ja pričam. Ali ja sam žena iz naroda. I tamo, međ’ narodom, o vama se ne priča. Mnogi ne znaju ni šta je blog a ne ko su uticajni blogeri i tviteraši 😦 I na koga utiču, kako, zašto i koliko 😦  Živa istina a vi proverite.

Napravite mini anketu na ulicama svojih gradova. Pitajte lepo narod: „Da li znate ko je ___________(pa tu izgovorite svoj nick)?“  i onda vidite gde ste i koliko ste popularni, ugledni i priznati.

Do sada nisam primetila da ste imali bilo kakav uticaj na mene ili moje bliže … i one dalje rođake, prijatelje, poznanike, kao ni na posetioce drugih sajtova.

Znači, neko ovde ima ipak previsoko mišljenje o sebi 🙂

Biti poznat, uticajan i primećen van ove dimenzije je nešto. Biti poznat u „kutiji“ je priznaćete… diskutabilno.

Primetila sam da se bavite  prozivkama političara i stranaka. Divno. To pokazuje da imate svoj stav! Mišljenje, šta god …

A šta se desi kada ih sretnete u RL? Posle pišete ode sreće i radosti 🙂 Kakvu ste onda poruku preneli onima koji vas prate? Svakako pogrešnu 😦

Sve ja to KAO pokušavam da razumem, ali…

Zapitajte se da li ste možda time postali nečija marioneta?

Da li je neko ispratio vašu posećenost na blogu i twitter nalogu i sada to obilato koristi zarad „viših“ (čitaj njihovih) ciljeva?

Da li neko sada preko vas plasira svoje ideje, političko opredeljenje, lobira …?

Da li ste prodali dušu đavolu? I koja je cena? Isplati li se?

Pročitam nečije blogove, kad tamo.. prvo što vidim su oni roll kontejneri.  

Šta mi PRVO pada na pamet? Da ste demokrate, bez dileme. Ako grešim, meni na dušu, nemam problem sa tim 🙂

Jedan „uvaženi“ twiteraš se čudi zašto ga je neko zapratio pa otpratio.

Ne znam zašto je taj neko to uradio. Ali znam zašto ću ja da ga ispratim.

Zato..  jer mu je svaki drugi twit obeležen nekim brendom ili količinom evrOVa od kojih se nekima vrti u glavi. Meni ne, mene ne fascinira novac… toliko 🙂

Da li ti znaš… „respektovani“ twiterašu… da ova naša deca nemaju za izlazak do grada, za bioskop, da izvedu devojku, drugaricu, da prate predstave, posećuju muzeje?

Grešni… sede za kompjuterima, krive kičmu  i čitaju ono što vi pišete. Zar misliš „napucani kosmički igraču“…da nekoga zanima koliko si platio to što si platio, i koliko još moraš da dotiraš ili doniraš.. kako god.

Očigledno da svoju vrednost vidiš u količini novčanica kojima barataš, ali koga to još zanima? Znam samo koga fascinira. A to znaš i ti, nažalost.

Bilo bi lepo da ova deca od vas koji se predstavljate kao „ugledni“ nauče i nešto pametno a ne samo šta si jeo, pio, platio i koju ćeš stranku da popljuješ. Ende.

Do tada, glumite da ste poznati, ovde gde vas ima par stotina, pa ko zna.. dobar glas se daleko čuje…loš još dalje. Napraviće se prirodna selekcija 🙂

I uozbiljite se, ako već mislite da ste uvaženi i da vas čitaju i prate. Znajte da ste onda u OBAVEZI da prenosite prave, NEDVOSMISLENE  poruke.

Možda postanete popularni i u RL, who knows…neki po dobru, a neki po zlu…Život je to. Zdravo da ga nosite!

PS  Sad se setih, moj nick u jednoj igrici je Space fucker.. što li mi to sad pade na pamet? :S

14 responses to “Napucanim blogerima i twitterašima…“kosmičkim igračima“ :)

  1. Labilo,pa ima tu istine,ali ja na takve stvari do sada nisam obraćao pažnju.Vidim da u pregledu dnevnih objava postova, ima tih politizovanih i opozicionih blogova,ali to me ne interesuje. Popularnost??- da sam želeo da budem popularan,otišao bih u glumce, novinare ili čak zvezde granda :mrgreen:
    Kome danas treba popularnost,kada mnogo bolje u životu prolaze ljudi iz senke 😉

    • Utešiste me, ljudi. Vidim, ne uklapam se nikako u tu tzv blogosferu. Većina tih ljudi me ignoriše, ali onako potpuno. Nešto im se ne dopada kod mene, verovatno, al’ ja sad sa pređenih pet banki da se menjam niti mogu, niti hoću, da se nekom uvlačim n’ umem, a i gadno mi. Prijatno mi kad se s nekima (rekoh, s NEKIMA as in NEKIMA OVDE, na primer :P) pronađem, i to mi dosta. Da nešto umujem isto n’ umem, a što se popularnosti tiče, volela bih da ono što pišem dopire do puno ljudi, ako se u tome pronalaze, ili im je korisno, ili ih zabavlja. A ovako da budem popularna da bih bila popularna, šta mi to treba? Možda stvarno, što kaže Nenad, bolje prođem ‘vako iz senke.

  2. Htela sam da kažem sledeće 🙂
    Oni koji misle da su „kosmički igrači“, koji računaju na validnost onoga o čemu pišu, imaju OBAVEZU da imaju svoj STAV. I da ga NE menjaju preko noći. Ko shvatio… shvatio. Ko nije… e jbg.

    Ako pljujete po nekoj od partija, zanima me koja je cena da ih sada reklamirate? Ovde neko nekoga ‘ebe al’ bez one stvari 😦

    Rekla bih da ste izgubili kompas. Zarad čega? Jedino opravdanje koje bi bilo smisleno je… da ste se okoristili, što bi bilo IDEALNO i na neki način moralno opravdano. Samo… Da li ste imali koristi? Ili vas je ipak neko iskoristio? Mislite o tome…

    Zaključak: Politika je uzela maha, čuvajte se ili još bolje…dobro naplatite! 😀

    I što reče Polihimnija… e-n-d-e! 😀

    Yu naopako, ja napisah spontano još jedan postić 😀

  3. Ja sam se povela za onim – ja razumem šta ‘oću da kažem pa će razumeti i drugi. Elem, poenta je sledeća: ja n’ umem da budem tak’a kako si opisala ove napucane, ne umem da mudrujem i da politiziram, (a pogotovo n’ umem, a i neću, da stičem koris’) pa sam zato valjda u senci, al’ više volim ja tu senku. Valjda sam sadE bila jasnija :o)

    • @Nada Đurović

      Ma ti si i suviše jasna 🙂 Nećeš mi biti jasna ako napišeš odu @cistacica 😀 E, na to sam mislila 😀 Tj, napiši, ali nemoj pre toga da ga pljuješ 🙂

      Nije lepo što se ljudi danas prodaju za sitne pare. Pa, majku mu… naplatite onda bar pošteno, da vas ne bude sramota sutra ni od sebe samih, ni od drugih.

      Napucanima predlažem da insistiraju na zaposlenju sebe ili članova familije. To je jedina POŠTENA razmena… kante za đubre VS posao!

      I šta se ti koji đavo mešaš 😀 😀 😀 Nisi popularna, ni uticajna… ženo iz senke 😀 Ženo senko. Senko…Senka… Nado 😀 šta god 😀 :* :* :* ❤ ❤ ❤ 😉

      I još nešto "napucanima" .. Čitajte mi sa usana… VALIDNOST i STAV ! Dve reči.. nije teško 😉

      • Što se @cistacica tiče, da me on nije zapratio (on mene, pazi, valjda regrutuje glasače, šta li?) ne bih znala ni ko je, a kamoli da mu pišem ode, čega se i inače užasavam, a neću ni da ga pljujem, ravnodušno ga posmatra gabaritna žena – senka srećna o svojim i tuđim prikrajcima 😀

  4. Lepo si sve to napisala i slobodno drzi Banku 🙂 joj svacega ima i na ovim blogovima ja sam u pocetku pratio neke blogere koji se spominju medju blogerskim zajednicama , ljudi budu kao ono super sa njima neka uctivost i tako to, to mene smara kad mi je neko antipatican onda je antipatican i jos kad politizuje sve to na nacin da smo mi svi drugi debili samo je taj neko u pravu onda me to posebno uzasava…
    Svoj blog sam lisio politike i u najmanjem detalju, to sam odlucio na pocetku …ali ima onih pogotovu nekih Blogera kojima su klijenti neke od stranaka koje zare i pale vladajucom koalicijom , koji namerno pisu i provociraju druge kako bi rasplamsali komentare i diskusiju i povecali posecenos…to mi je ipak malo prenisko…Tako da si ti mozda otvorila neku temu o kojoj se manje prica 🙂

Оставите одговор

