Sedela sam za mašinom…ši-la-sam! Jes’ zabole me … nego da vam pričam… :D

Bože me sačuvaj intelektualaca 😀 Što veći stepen stručnosti, to veći stepen retardiranosti 😉 To bre niti da se obuče kako valja, niti da uskladi boje, niti da se ponaša prikladno, niti je za druženje, nekada ni za gledanje. Svaka čast pojedincima, ali…

Moj bivši šef je …hmmm… biću fina… KRE-TI-NO!

Ne prema meni, mada je bilo i takvih trenutaka, koji su se kasnije vratili totalnim ignorisanjem NJEGA od strane MENE, uz prikladan uvodni ekspoze.

Pa jebeMuMaterDaMuJebem, ako si završio visoke škole, postao magistar, šef, neki Qrac… zašto bre ne umeš da zakopčaš šlic??? O sunce ti blesavo…

I da ti je prvi put… pa i da ti oprostimo, ali… ovo je brate prešlo u definiciju. A ideš na pišanje… ti zaboraviš da zatvoriš radnju.  Mis’immm … stvarno!

Juče kafenišemo nas dve… kad ulazi njegovo visočanstvo ON…  MAGISTAR…dvometraš… neki jebeni ŠEF. I priča budalaštine, odnosno… REDOVNO počinje priču od pola. Ko ga je shvatio, shvatio, ko nije… e jbg, magistar je to… to je VIŠI NIVO, da si magistar razumeo bi…prtz! 🙂

LM, ulazi on… kenja nešto, nas dve ga posmatramo i primetimo „situaciju“ sa šlicem. Izađe… Smeh. Uđe još jednom reče nešto nepovezano i izađe.

Kaže moja Milica (koleginica): „Ako OVAJ uđe SAMO još jednom, ustaću da mu ih zakopčam LIČNO! KRETEN jedan  NESPOSOBNI!“

Aman čoveče…glava ti je kao globus, sam si pričao da je i babica tvojoj majci na porođaju rekla da nikada U ŽIVOTU nije videla veću glavu (a tada si bio SAMO novorođenče).

Pa u tu, toliku JEBENO glomaznu tikvu, valjda mogu da stanu još neke stvari osim vazduha?!

Setimo se pre par godina slične, samo… mnogo neprijatnije situacije.

Ista slika…pričamo nas dve, kad dolazi ON… Ispriča neki fazon, mi se nasmejasmo čisto da mu ne propadne fora, ispriča on još po nešto posle toga, okrenu se  i ode.

A njemu pantalone…maaaaajko mila… od polovine doopeta do međunožja rašivene. I konac visi 😀 VISI! I lepo mu se vide gaće, nema laži, nema prevare 🙂

Čuje on da se nas dve gušimo od smeha, pa se vrati, misleći kako je duhovit, da ispriča još jedan vic. A nama već oči počele da suze. Smejemo se i pre nego što je počeo.

Ajd’ ispriča on još jedan, a mi već uhvatile odavno zalet za grohot. Opet se okrete… krenu, ova grešnica i ja držimo se za stomake, evo ga VRAĆA SE. Pa jbt doooookle…’Si ti kršten??? 😀

A svaki put, pri odlasku, gledamo u onaj končić, pa nas prosto uhvatila želja da mu priđemo s leđa i da ga pokidamo, onako u prolazu, cap i gotovo!

Napokon ode, kaže čekaju ga stranke. Eee kad je to rekao, samo smo zamislile situaciju on VS stranke…i.. šta reći …URNEBES 😀

Posle nam bi žao čoveka 😦 Realno, nema oči na leđima pa da vidi na kakvog se kretena napravio, te pozvasmo kurira da mu on saopšti. Ode ovaj kod njega u kancelariju… vraća se, kaže „Bilo mi glupo da mu pred strankama kažem…poderane ti hlače „.

Pfffffffff…. Now WHAT!?!

Nagovarasmo ga da sačeka, pa čim stranke preko vrata a on kod njega…

Međutim, sve se to dešavalo pred kraj radnog vremena. Kurir je morao da ide do pošte, pa nam, onako krajiškim naglaskom, samo reče „A ne mogu mu ja čuvat guz’cu!“ i ode…

Šta sada sunce ti jebem??? Još nam je rekao kako ide po ženu na posao, pa posle u vrtić po decu. Znači transparetno će da pokazuje gaće od N.Bgd, preko Nemanjine do Bloka 45 u više navrata 😀

Evo i sad se smejem kad se setim ove priče. Nego… i ovo je bilo malo 🙂

Odoše stranke, on spreman da izađe sa posla kad, ne lezi vraže… Zove me direktor  i kaže:  „Ne daj da izađe  iz zgrade, neka dođe, čeka ga izvođač“.

Šta reći… koleginica se valja u maloj sali od smeha, ja zovem šuntavog da siđe, plačem, ali bukvalno PLAČEM 😀

Eto ga on, nasmejan, pita ko je unutra, ja mu rekoh nekako… UĐE.

Nastavak ne znam, samo mogu da pretpostavim. Bar jedan od ove dvojice sigurno ga je video rašivenog. Sigurno BAR jedan, ako ne i obojica 😀

Dalje je istorija 🙂

I dok čitam ovaj post mojoj Milici, dotični je ušao mali milion puta, izgovorio mali milion nebuloza, ulazio, izlazio… i još primetio kako smo danas izuzetno vedre i nasmejane i tako…

Još kada bi znao da nam je on danas „META“… 😉

PS Danas mu je „radnja“ zatvorena 🙂

18 responses to “Sedela sam za mašinom…ši-la-sam! Jes’ zabole me … nego da vam pričam… :D

  1. Sta vi sve primetite jooj :))) da li mu je otvorena radnja ili ne, i koliko mu je rasiven koncic 🙂
    Ja samo znam da se posle ovog clanka lose osecam jer sam skoro magistrirao :)))

Оставите одговор

