Nekoga spopadnu lutke, a mene i bebe… i lutke :)

U poslednjih mesec dana, tri koleginice dobiše bebe. Svaka po jednu. Dva dečaka i jedna, što bi Crnogorci rekli „popišulja“ 🙂 Svaka čast, čestitke! 😀 Mada.. mogle ste malo više da zapnete 😀 Šta je jedna beba po članu domaćinstva? No, dobro…biće još 🙂

Stojim pre neki dan na početnoj stanici na Trgu Republike,  i čekajući bus, razmišljam čime u životu da se „opteretim“.

I šta mi pade na pamet? Pa naravno,  produžetak vrste 😀 Po treći put.. neeego šta! 

A kako je sve počelo…

30 metara od moje firme, nalazi se Savski kej, i…ovih dana, dok je bilo toplo, svakodnevno sam sa koleginicom tamo ispijala kafu i duvanila. A tamo….

Bebe !  Gomila! Čopor! Hrpa! Ma ne znam jedinicu za bebe… ali opšti krkljanac 😀

Pa mi se na tren učini da sanjam. A sve leeepeee, sa onim prćastim nosićima, paperjastom kosom, slatkim malim ušima, balave, izbljuckane,  pospane… maaa kakve poželiš 🙂 

I već zamišljam kako im grickam one slatke tabane, njuškam vratiće, uživam u gukanju, presvlačenju, uspavljivanju…

Što mi reče pre neki dan vlasnik onog „baritona“… „A ti jedno pod mišku i beeeegajjjj…“ 🙂

Tačno mi tako došlo 🙂 Kao kad kupiš svašta nešto na pijaci, pa se u povratku prisetiš da ti treba i ‘lebac, a ti napunila torbu, vukljaš kese, pa taj isti ‘lebac gurneš pod mišku …  a on mirišeeeee ne-o-do-lji-vo  🙂

I sad, već vidim ja sebe sa bebećom veknom ispod miške, i setim se… Grešna mi duša! Moj je otac svojevremeno izgubio mog sina na sred ulice! I naravno, izbacim ovu misao iz glave 😦

Takođe se opsetim da ni o sebi više ne mogu da brinem,  i stavim tačku na ideju 😦 

Usput sam razmišljala i šta ako se kojim slučajem odlučim da zatrudnim, pa se predomislim? Znam da sam skoro čula, da će surogat majke da se ozakone, pa ko velim… u krajnjem slučaju, biće parica, pašće ti nedosanjani Maldivi  za utehu (al` sam đubre 😀 )

Kako da utucam vreme,  pitanje postade hamletovsko…

I tako…

Dok se ja ubiVam od dosade, i razmišljam o svačemu, karavani prolaze. I kolica… I bebe… I frajeri/potencijalni očevi …

(I evo dok ovo pišem, čujem bebu na mom spratu kako doziva… ma-ma.. maaa-maa  E, ako joj sada izađem… Moreee… sve se urotilo protiv mene!)

Je l’ to mene neko  zajebava!?!

PS  Maaaaa… da ja ipak kupim lutku?

47 responses to “Nekoga spopadnu lutke, a mene i bebe… i lutke :)

  1. Pa ako već želiš ponovo bebu,samo da te podsetim da prvih godinu dana zaboravi šta to beše san.Grčevi,nicanje zuba,dojenje na svaka dva sata.Al sve su to čari koje se svakako isplate. :mrgreen: Prvih dvadeset i pet godina u odgoju deteta su teške,a posle sve ide lako :mrgreen: 😆

  2. Uf ,nemojte da nagrdite decu , pa da imaju traume,molim vas.
    😦
    Preddlog za tepanje:
    devojčica:princeza,malena,…Kata (kataklizma)
    dečak:princ,maleni,diko (ponos)….Age,Don,..(Armagedon)
    🙂

  3. obične priče,
    nije loše to za tepanje nešto se i meni javilo tako 🙂

    Army, Kata, Ark, Kety…

    Labilna, evo kumovi, kume su tu, nego da mi idemo da kupimo neki krevetac za Twins ukoliko ne misliš da spavamo svo četvoro na krevetu :))

  4. Sve što treba ću uraditi :
    @Sugestivna
    -doneću ti kataloge da možeš da izabereš putovanje za medeni mesec
    -izlupaću sve galamdžije u komšiluku, da možeš na miru da spavaš:
    -napravićemo audiciju za prijem posluge (vratar,kuvarica-kuvar, sobar, maser…fitnes trener…)
    onda ćemo izabrati i novu kuću,nov nameštaj porodični auto….
    e sad lepo odmori ,i pajki i misli pozitivno,(selidba na Veneru-planeta,2028.godine)
    🙂

    @beliocnjakx
    -nemoj da sad omaneš u izlivima nežnosti prema mojoj Sugestivnoj(sporstki kanali apsolutno ne dolaze u obzir),samo romantika i komedija…i to bez piva samo sokić od jabuke
    -poslaću ti vežbaš čitanje i pevanje uspavanki,dok se Sugestivna odmara,(da ti ne bude dosadno)

  5. obične priče,

    fino si ovo sve organizovala 🙂
    a taj medeni mesec mi se posebno sviđa, i predlažem da razapnemo šator pored Morave pa da vidiš šta je romantika 🙂 🙂

    i naučiću neku uspavanku za sina Arnagedona i ćeru Kataklizmu 🙂

  6. Labilna,
    polako ne zamaraj se, leži, pij sokiće, vitamine, keksiće,
    pa kad se vratim s’ posla vežbaćemo disanje, da budeš spremna za porođaj,
    znam da je još rano, ali treba početi na vreme 🙂

    nego šta kažeš na to da dovedemo televiziju da snima porođaj, direktan prenos Armagedona i Kataklizme ? 🙂

  7. Ne pominji mi bebe. Imam neopisivu averziju prema istima, baš iz razloga što su neodoljive, pa i meni odmah dođe da rodim još jedno. 😆 Taman sada kada su moji malo porasli i možemo da uživamo, da se opet „zarobim“… pu, pu, pu .. daleko bilo. 😀 Moj ti je savet da se maneš ćorava posla, nego nađi neku komšijsku za igrarije i baci se na siguran seks. Zajebi bebe. 😉

    • @malabreskva
      Baš imam dilemu… da li da pravim bebu ili da menjam zavese?:) U pravu si, promene su ok, naročito ako su drastične. DakleM…videćemo šta će iznedriti novi dan. Đa beba… đa zavese 🙂

  8. Ja sam najstarija ovde i želim da ti POŽELIM još jednu bebu. Kada ih tako voliš, zašto da ne. Najlakše je roditi, a kada jednom dobiješ decu, briga su ceo život. Ovo se naročito odnosi na Nedadov komentar. CEO ŽIVOT! 🙂
    Svojim ćerkama sam govorila, još dok su bile male, da mi nikada, ama baš nikada, ne prećute bebu, pa makar im se to „omaklo“ i kad mu nije vreme. Poslušale su me, koliko ja znam! Sada su odrasle, pa same odlučuju da li žele i kada. Ja se nadam, USKORO! 🙂

  9. Повратни пинг: Top 10 posts made by me… ever! :D | Labilna

Оставите одговор

