Naravoučenije :D

Vraćam se danas sa posla, klasika… jedan bus, drugi, treći.

Tu je negde oko 5 popodne, a ja mrtva gladna. Izbunarim iz tašne neki kikiriki koji mi se vukao tako danima i počnem da muljam po ustima. Ne baš da muljam, nego ono… ubacujem jedan po jedan, onako „damski“ je l’ te… Ne  zato što sam ja dama, nego što nemam tri zuba u glavi 😀 (malo vas sada lažem, ovo je piščeva sloboda, koja btw nije daleko od istine)

Tamo negde kod „Banije“ utrčava u bus jedan čovečuljak, i onako zadihan sede pored mene. Uhće… dahće.. dobro…

Ja nastavim da jedem ono zrnevlje, nabila naočare na nos jer, to već znate, uvek biram sunčanu stranu gde god se zatekla.

LM, kad se malo normalizovao, kaže meni  „čika“ : „Blago vama, ja sam zaboravio kada sam poslednji put jeo kikiriki, valjda kada sam imao svoje zube.“

Pogledam ga ja ‘nako, sa osmehom, usta puna kikirikija, znači …komentara bez!

„Težak dan“, nastavi on… „biće velika temperaturna razlika, slušao sam prognozu“.

„Da, znam,  svi smo je slušali … evo danima“ rekoh, muljajući još po neki ostatak sportske zanimacije.

“ Blago vama što ste mladi, pa vam te promene ne padaju teško. Ja imam pritisak, nikako ne bih smeo da jedem te slane zezalice.“

Progutam „sadržaj“ pa se okrenem, nasmejem, i kažem… „Bogu hvala, bolje da imate pritisak nego da ga nemate uopšte.“

E, to je bio dovoljan znak ovom „vragolanu“ da počne i on da se šali. „Nije valjda da Vam je  to ručak?“ i nasmeja se onako šeretski.

„Više volim da zobljem ovo nego da gledam svekra i svekrvu preko puta mene kako škrguću protezama“. Slagah a ne trepnuh… i nabacih osmeh zvani „đavolica u akciji“.

Nasmeja se i on, ali ni njemu đavo ne da mira…: „Sad mi je tek jasno zašto moja snaha nikada nije gladna“ i nastavi… „Sutra 13 stepeni…“

Postade on meni simpa, na keca, vidim željan da se sa nekim ispriča. Sreća njegova pa je naleteo na mene. A ja sam petkom med i mleko. Kao da sam dobila premiju na lutriji. Petkom možeš da me mesiš kako hoćeš. Da me lažeš, mažeš… ma i ribu da mi je tražio rekla bih “ ‘ebi i prolazi“. Eto takva sam petkom. duuuuša jedna 😀 

I počnem ja… bla, bla.. rekli su danas samo optimizam, (pa ubacim malo trep-trep, al’ ispod naočara pa nije primetio), danas samo šala/komika, žurke, šizenje i ludenje al’ pozitivno.. Ha-ha, … pa opet ha-ha… bla bla…  

Gleda „čika“ u mene,  ali se fokusirao na moja, olovkom Kost 68, iscrtana usta, kako se otvaraju, zatvaraju, krevelje, osmehuju… melju…

Pa kao da je pao u trans… U oči ne gleda, imam naočare pa mu nisu privukle pažnju… al’ u usne, pa u ha-ha…  bla, bla…hi-hi..  pa se osvesti naprasno i pita: „Zar ovo nije 16-ica?“

I ja počnem grohotom da se smejem … Mi na pola zrenjaninskog puta … Omg…:D  „Nije aaahaaaaahaaaa“

A on sa osmehom,  vrednim sigurno 1000 $ reče:  „E neka, nema veze, bar smo se malo nasmejali“ i ustade. Pogledah ga ja, a moj simpatični sagovornik, stariji od mene sigurno deceniju, možda i više beše pristojno odeven, čak i nešto modernije nego njegova generacija. Srebrnaste kose, tamnog tena, bele protetike… Ma, šmeker, nema greške.

Kud se ne setih da ga pozovem na kafu i upoznam sa staramajkom 😦 Omađijala ja njega, a i on mene izgleda.

Izađe, mahnu i ode ko zna gde.. .A trebao je na Karaburmu 🙂

NARAVOUČENIJE :

69 je uvek 69 kako god da okreneš… al’ od 96 nikada ne  mož’ da bude 16…(po Marfijevom zakonu)

22 responses to “Naravoučenije :D

  1. Opičena si načisto. Pitaju me deca što se smejem?… “ ‘ebi i prolazi“ 😀 Mnogo se čika zagledao kad nije video da prelazi Pančevac. 😆 Mi smo bre komšike, samo što sam ja bliže Zrenjaninu nego Beogradu, ali svakako blizu tebe. 😀

  2. Ja tebi da kažem – ja sve i da moram, a, sreća, ne moram, ne bih menjala tri busa d’ idem na pos’o, pa čika, ne čika :o))))))))))))

    A da si luda k’o struja jesi, lepo kaže Nenad, i baš zato te volem više neg’ knedle sa šljivama!

    A znaš ti kol’ko ja volem knedle sa šljivama! Ih!!!!

  3. Lujko! 🙂 . A jesi naivna „vozala bih se ja i na Q*** samo da stignem što pre tamo gde sam naumilaů ….. hahahahahaha…. sve bi to loše bilo, lošije no u busu, ha? :-).

    Eeeee, pa volim kad mi dan počne tako što se smejem :-).

Оставите одговор

