(Za)kletva … ;)

 Danas, kada postajem pionir, dajem časnu pionirsku reč: Da ću marljivo učiti i raditi poštovati roditelje i starije, 

A neeeee…ovo je iz druge priče…

Danas, kada postajem četrdesetOSMOgodišnjakinja, svečano se zaklinjem, i dajem obećanje da ću:

1. da se potrudim da nađem „dečka“! Ne mogu više da slušam kako mi prebacuju:  „Rđavom Qrcu i dlake smetaju“  … znači…od danas, dlake mi NE smetaju!

2. Ako ne nađem dečka, naći ću adekvatnu zamenu – devojku. Krajnje je vreme da počnem da pratim trendove 🙂

3. Ako ni to ne upali… prelazim na aparat koji radi na baterije, ne pravi buku, ne traži 3 obroka dnevno, ne moram da kuvam, perem i peglam, ni da se šminkam i doterujem, nosim haltere i čipku. Nee, nije to što mislite… bestidnici! Masažer… made in China! 

4. Za ‘leba ne mora da ima, za šminku da!

5. Ješću i purnjaću kao i do sada… dalo je rezultata (minuli rad 47 godina), znači još toliko i na konju sam!

6. I dalje ću da boravim u virtuelnoj dimenziji, dok me ista ne proglasi:

– neuračunljivom,

– sociopatom i/ili

– šizoidnom

I to ne putem mail-a, no no! Nego na 1. programu RTS-a. Odredi staratelja ili pratioca, definiše finansijsku nadoknadu i rehabilitaciju u nekoj ustanovi tipa „Die Schwarzwald klinik“,  inače drugačije ne priznajem!

7. Voleću ljude i verovaću im, dok se ne uverim u suprotno 🙂

8. Smejaću se do suza, pa makar se uneredila i bila zbrčkana kao šar pei (ima li u publici slučajno estetskih hirurga?)

9. Eskiviraću svaku situaciju koja podrazumeva rad, zalaganje i dokazivanje 🙂 

10. Družiću se isključivo sa onima koji mi prijaju i ne dave o: bolesti, zdravom životu, pušenju, zaštiti životinja, o Bogu, veri, politici, ratovima i vanzemaljcima. Shvatite… to-me-ne-za-ni-ma!

11. Bilo kakve eventualije koje nagoveštavaju neprijatnu situaciju u vidu eskalacije sukoba između dve ili više „civilizovanih“ osoba,  za mene su bile i ostaće „Don’t fuck with me“ tema. U prevodu, to što mrziš šefa, kolegu, decu, familiju, prijatelje…pa im se na’ebavaš milosne majke  preko mene,  idi lepo reci njima! Ja te i onako ne slušam. Što bi rekla moja pokojna baba „Konj prdi, vetar nosi“ 🙂

12. Koristiću akademskih 15 minuta, iako imam samo 3 položena ispita i jedan kolokvijum, pa šta!?

13. Deco… vama obećavam batine, ništa pare! 

14. Ostalima… laku  noć i mirne snove 🙂

15. Voz! 😀 

PS Ova gore nisam ja, opet sam maznula fotku sa neta 🙂

25 responses to “(Za)kletva … ;)

    • @Charolija

      Za ovo 28, vodim te na piće! I na kolače! A što se kandidature tiče.. samo da uvedu elektronski potpis pa glasajte..
      I PayPal… da kaplju donacije.. i Bog da nas vidi 😀
      Vote for me 😀 Hahahaha .. prsla sam 😀

  1. Juuuu, kako sam omašila ovde da se upišem?! Nego, breeee, sestro slatka, d ati reknem ja: pa ne mogu sad 3 dana, ko da je slava da ti stalno u krug čestitam i svašta nešto smišljam :-). Sad si punoletna, ma mož´ i u belosvetske kafane da ulaziš, te se vidimo uz neku zdravicu :-). Živa ti nama i vesela bila i posle ovog svežeg punoletstva bar još 100 leta (vidiš kako sam ja široke ruke, niš´ ne cicijašim) :-).

  2. Be happy! 🙂 Kao i charolija, mislio sam da imas 18 🙂 Čitajući ono što pišeš, ne možeš da se ne nasmeješ, radujući se saznanju da si u stvari večno mlada 🙂 Sve najbolje!

Оставите одговор

