Dobro jutro… Beograde :)

Današnji dan biće upamćen po tome što je ovo poslednji dan u mom životu kada mogu da kažem da sam četrdesetsedmogodišnjakinja. I red je da ga ispoštujem, a i on mene… mislim… dan 🙂

Neće ovo da valja… Nikako. Od kako sam oči otvorila sve je naprosto sa-vr-še-no!

– ustala sam na vreme

– dan je sunčan

– stigla sam da operem kosu i da se spremim za posao

– u busu sam sedela na sunčanoj strani, nije bilo gužve, i sve je bilo nekako tiho

– mekike iz pekare, u mom okruženju zvane od milošte „vežbanke“ ,  takođe su  dobile prelaznu ocenu

– stigla na posao na vreme (ako dodam i onih 15 akademskih minuta)

Na poslu… posla nema. Direktor na putu, šef valjda u Direkciji, mir, tišina, harmonija.

Ljudi, živa li sam?

A valjda jesam… nego da nastavim…

Kao što red nalaže, ja ću ovaj dan da ispratim sa nekom setom.

Postajem starija, samim tim i manje poželjna, manje lepa, manje tolerantna, manje jaka, manje sexy, manje… šta-ga-znam!

Ja baš nešto te manjkove i ne volim, pa ih trenutno zaboravljam i podsećam se ove svoje 47-me  godine života.

Bila je zabavna, prilično. Zahvaljujući nekim ljudima koji me okružuju. Ili me ne okružuju, ali su zabavni. Ili me ne okružuju jer  nisu zabavni, pa sam srećna zbog toga.

Bila sam zdrava, vesela, nasmejana. I tužna… al’ malo

Svoju chat zavisnost sam uspela da transformišem dobrim delom u blog zavisnost…znači….kreativno se „razvodnjavam“ 😀 😀 😀

Prvi put za 47 godina neko me je opljačkao, prvi put nisam išla nigde na odmor, prvi put sam popila kafu sa psihopatom. Eto, da mi je neko rekao da ću u svojoj 47-moj godini da nešto uradim/doživim prvi put… ne bih mu verovala.

Ma neka sam ja živa i zdrava, a i svi vi oko mene…

Još uvek smo svi na broju, još uvek umemo da se smejemo, da se igramo…

Nije protraćena ova 47-ma, koliko god se nekima činilo da jeste.

Ja sam se u 47 smejala od srca i iskreno, vrlo često do suza.

To je uticalo na višak bora a manjak odlaska u toalet. I sada ispade da je smeh nezdrav. A znam da je ok… i da leči… i da hrani dušu i još svašta nešto…

Neka prođe i ovaj dan onako kako je započeo… sa-vr-še-no!  A sutra…

Sutra je novi dan… Ko preživi… pričaće 🙂

46 responses to “Dobro jutro… Beograde :)

  1. E, pa sa srećom u četrdeset osmoj! Jednom sam dobila sledeću poruku: „Život NE treba da bude put do groba, sa namerom da stigneš sigurno u atraktivnom i dobro očuvanom telu, već radije da se survaš do njega nekim suludim stazama – Chardonnay u jednoj, čokolada u drugoj ruci – telom temeljno iskorištenim, totalno izanđalim, koje vrišti: ‘WOW kakva vožnja!“ Da si živa, zdrava i srećna i ti i svi koje voliš. Uživaj! 🙂

    • @Romi

      Hahahaha, hvala, nisam očekivala danas rođendanske čestitke. Ova poruka mi se baš dopala… Čokoladu ću da dobijem valjda, još samo da počnem da pijem i krenem da se vozim 😀 Ili da me voze… kako god 😀 Wow! 😀

  2. Labilna, danas si baš sa emocijama labilna 😀 . Ne daj se,četvrta i peta decenija života je jedna od najlepših. Neka ti je HAPPY BIRTHDAY! 🙂 Ajde glavu gore ženo 😉 Treba NAM labilan, al STABILAN budući predsednik :mrgreen:

    • @Nenad77

      Eee, super sam danas zaista. Meni je sutra kritično. Sutra će, za baksuza, svaka drugarica, kume, koleginice, chateri, tetke, strinke, šira i uža familija da mi čestitaju divan dan, a ja bih radije da ga prespavam. U smislu… ne podsećajte me da danas punim 48! ZNAM! 😀
      Danas mi je, sve tako nešto lepo 🙂 Lepo vreme, lepi ljudi, lepe ulice, lepo nebo, lepa kafa… lep autobus… Ali stvarno 😀 I svima se osmehujem. K’o, ne daj Bože, da mi je sutra sudnji dan 😀
      Ništa ne brini, ne dižem ja ruke od kandidature, samo se plašim da ne bacim kašiku 😀

  3. Srećan rođendanus, i svadbu čukunučićića dočekala, i to nekom kolcetu onako meraklijski zapevala i zaigrala,…
    i nemoj da brigaš , kažu (baba Vangino prorončanstvo 😉 )2028. bićemo stanovnici Venere, do tad …naravno muzika tuš …sa onima koje najviše voliš!

  4. Srećan ti sutrašnji rodjendan, ako sam dobro izračunala! 😀
    I mani godine, budi ponosna što ih nosiš. Trebalo je i to zaslužiti! Zamisli one koji nisu više sa nama, a otišli mnogo pre tvojih godina.
    Zato, uživaj u njima u sitnim stvarima koje život znače!
    Cmok, cmok, cmok! 🙂

  5. E-heeeej, devojčice, srećno ti punoletstvo!!! 🙂
    – vesela i zdrava doveka bila
    – ne stabilizovala se previše (siv bi bio blogo-svet bez tvoje labilnosti)
    – mudrost ti ostala a pameti ne nalazila, jer pamet nas i onako samo u bedak baca, a mudrost uči da je smeh hrana života
    – dilberi te uvek u čoporima pratili, u pažnji se utrkivali, darovima te darivali, pesme ti pisali, nesledstva ostavljali
    – bore smejalice terale te za 30 godina da ideš na botox svaka 3 meseca (to da kao preDsednica uvek izgledaš opeglano 🙂 jerbo od velikih doza smeha ispadne da mu kratiš rok trajanja
    – novu sajber-decu povijala a poodraslu na sajber piteve ispraćala
    – po isteku mandata još makar 3 države upropastila i 3 naroda razveselila
    I tako sve po redu 🙂 . A danas provela savršen dan, kako i dolikuje punoletnom devojčetu :-).

    • @Plava Baklava

      Da sam znala da jedna Plava Baklava može ovako da me dirne u emocije… ne bih mu verovala.
      Ovo za dilbere mi se posebno dopalo 😀 Hvalaaaa od srca. E, da… i ova video čestitka je do yaya 😀

      A ‘di je baklava za goste? Cok, cok, cok! 😉

      • Nemoj sad da te tu izbaklavišem, pa da se predomisliš :-). A čuj ti nju, ona bi gostima da me deli. Pa nisam ti ja, sestro slatka, potrošni materijal 🙂 🙂 🙂 . Za goste ćemo spešl meni, a može i tebi, pa obe da imamo :-).

        Hajd´ čin-čin i u zdravlju slavila, umereno se napila, malo se obeznanila i sve ti po redu bilo :-).

  6. @Sugestivna
    Tetke su uvek najslađe i najvoljenija bića, njima pričaš tajne,to ti je bolja varijanta i od predsednika države,ne daješ novac,samo čokoladu,šminku.sklonište za kafu i cigarete,…a sve to se zove „ljubi bližnjeg svog“-(nova tema za pisanje,hm),hajde pusti ti mene dosadnu idi veseli se pa nam prepričaj da nam bude opet lepo….
    :)))

  7. Konačno i ja da nađem tvoj blog. 😀 I srećan rođ, sa malim zakašnjenjem. No, ti (manimo se formalnosti) si najveselija četr’estosmogodišnjakinja sa kojom sam ikada komunicirao. Želim ti da ostaneš takva zauvek. Živa bila! 😉

  8. ihaj, pa ja sam očekivala bar od tebe da se setiš da 6.oktobra napuniš po drugi put 47, a posle toga kreneš da brojiš unazad, i sledeće godine napuniš 46, i tako redom….

    ALI brige mene koja je brojka kod tebe dok god ti možeš da lupaš po tastaturi i ovuda se šećeš, zato ‘aj’ uzdravlje i piši.. 😀

Оставите одговор

