Hoću da se kandidujem za predsednika Srbije :)

Eto, došlo mi…

Htela sam prvo za premijera ali… kad bolje razmislim, ipak je bolje ovo drugo.

Evo zašto…

Hoću i ja da putujem po belom svetu i da se izvinjavam narodima, narodnostima, EU, USA, bivšim državama Jugoslavije, belim pandama, lutkama, lego kockicama…

I da krenemo redno…

Izvinjavam se svim narodima i narodnostima ako sam ih ikada i bilo čime uvredila, povredila, nanela duševni bol, teške traume i verbalno izazivala time što:

postojim i živim u Srbiji

radim i gledam svoja posla

dišem ovaj vazduh

družim se, koristim net

brinem o svojoj deci, prijateljima i rodbini.

Izvinjavam se što postojim. Ako time vama činim bilo kakvo zlo i nepravdu…tužite me 😛

Izvinjavam se EU, jer i dalje ne znam kakva je to tvorevina i čemu služi. I koji ćemo Qrac tamo, meni je odlično i u Srbiji, ali eto.. izvinjavam se, za svaki slučaj. Izvinjavam se btw i Merkelovoj što sam bolja riba od nje. Pa neka pukne od muke! I neka me i ona tuži 😛

Izvinjavam se i USA, jer da nema njih, ja nikada ne bih znala šta je pravo zlo. Hvala vam što postojite. Da nije vas, moja spoznaja o zlu svela bi se na mitologiju. Izvinjavam se i zahvaljujem spontano.

Izvinjavam se i svim državama bivše YU, zato što dugo nisam imala osećaj da ne želite da se družimo i živimo pod istim krovom. Sada kada to znam, vidim da ponovo počinjemo da se družimo, malo mi pod vašim, malo vi pod našim, pa me to opet spontano raduje, pa se izvinjavam što se radujem… možda nekome i to zasmeta.

Izvinjavam se i belim pandama zato što do skoro nisam znala da ih zovu „bambusovi medvedi“ a lepo sam znala da jedu bambusove izdanke. Gde li mi je bila pamet!? Takođe nisam znala da je običaj da im daju dva ista imena.. npr Hao Hao,  Tjan, Tjan, da su ih nekada poklanjali državnicima a da ih danas samo iznajmljuju za 1.000.000$ godišnje i da te pare idu u fond za zaštitu ove ugrožene vrste. I da… iznajmljuju ih u paru. Kako je to divno :))

Šta je sledeće… aha… lutke

Izvinjavam se svim mojim lutkama koje su ostale bez ruku, nogu, glave, kose… sada sam normalna ličnost. Morala sam da prođem kroz tu fazu, srećom u detinjstvu, zamislite šta bi bilo da niste tako završile, a? Izvinite i … hvala vam što sam  postala manje agresivna… valjda…

Izvinjavam se i svim lego kockicama, od prve do poslednje. Znam da sam bila nemarna, nisam baš volela da vas vraćam na mesto, znam da ste čamile dugo ispod mnogih delova nameštaja ali.. takva je valjda sudbina svih lego kockica, zar ne!?

Izvinjavam se i svojoj deci, koja nisu baš srećna što pišem ovo što pišem, ali… niko ih i ne tera. To se zove de-mo-kra-ti-ja!

A sada odoh da malo razmislim o predizbornim obećanjima… 

52 responses to “Hoću da se kandidujem za predsednika Srbije :)

  1. Pa gospođo buduća PREDSEDNICE ,ako vam bude trebao lični šofer,stojim na raspolaganju.Ajde i ja da se izvinem u ovoj vašoj predizbornoj kampanji. IZVINTE, al ako mož evrići za moje šoferiranje :mrgreen: 😀 😀 😀

  2. Pazi samo s tim predizbornim obećanjima. Posle ćeš opet morati da se izvinjavaš. 😉

    Inače, već sam zaokružila broj pored tvog imena; i moj muž, a decu evo nagovaramo.

    Smislili smo ti i slogan: Labilno al’ stabilno. Izvin’te!

      • Hahahahahaha! Uhlebih ja familiju. Ja bih radije da budem neki savetnik u predsedničkom kabinetu, al’ ako može da me niko ništa ne pita (mo’š da radiš šta hoćeš), samo da mi se račun redovno puni 1. u mesecu? 🙂

    • @agroekonomija

      Fala! 😀 Vidi, kultura otišla… finansije otišle. Dobiješ prosvetu, agrar, ekonomiju, šumarstvo, trgovinu… Malo li je? 😀 Vodoprivredu ostavljam za @Talas ako navrati, a ekologiju za @Zelenu 🙂

  3. Ekstra clanak 🙂 Toliko inpirativan da nemam reci 🙂 Rekla si sve sto mislim , osim da sam bolja riba od Merkelove 🙂
    Mislim da za naseg predsendika ne vazi naslov ove pesme

  4. Pa hvala, nisam znala da imaš lepo mišljenje o mojim sposobnostima, trudiće da te ne razočaram predsednice, i stvarno dosta su MUŠKI vladali , red je da i žene pokažu svoje sposobnosti!!!!
    😉

      • @Violeta

        Izvini!!! 😀
        Ajd’ sad vrći tu decu i zastavice 🙂 Eeee… već vidim sebe…. vozim se u kabrioletu, a dečica mašu… mašuuu… i radosno kliču: La-bil-na! La-bil-na!
        Hahahaahahahah
        OMG…. moraću da zatvorim komentare, inače poludeh načisto, slava mi udarila u glavudžu 🙂
        Nemoj samo sada neko da me probudi i kaže: „Dobro jutro Ferdinande, požurite, zakasnićemo u Sarajevo“ 😀 😀 😀

  5. izgleda da nikoga ne interesuje mesto ministra unutrašnjih poslova (policije), naravno, jer on je uvek kriv i kad pendreči i kad to ne čini,
    ili, nikoga ne interesuje resor nauke, naravno, možemo bez nauke i zar nikoga ne interesuje resor energetike ili ekologije ?
    kad kreneš u izbornu ampanju, pazi da ne obećavaš ono što realno ne možeš da ostvariš, kao ovi sadašnji koji, na primer, obećaše povećanje broja radnih mesta a ono sve više nezaposlenih ili obećaše smanjenje korupcije a ona se širi kao ambrozija.
    nikakve fotelje me ne interesuju, sve sam prošla svojevremeno

Оставите одговор

