Dan Mrmota…O.o

Jutros …06:00 am…mobilni zvoniiii…

… evo, saaaaĆuuuu.. samo još par minutaaaaaa …

06:52am  aaaaaaAAAA !!!  Ušla sam u crvenu zonu!!!

Kupatilo, cigareta, jutarnji program, šminka… Lele, lele…. ne stižem. Već zamišljam sliku od juče.

OPET ću da sretnem šefa kako purnja na ulazu u firmu.

OPET će da me pozdravi i preko pogleda (komentara BEZ).

OPET ću da se pravim šuntava.

OPET ću portiru da kažem da mi upiše lažnu satnicu.

OPET ću da se ušunjam u kancelariju …

Šta je, tu je…

I naravno kreće jutarnji speed… Ma kakav speed… stampedo! Još ošamućena od spavanja  otvaram plakar, vadim stvari po automatizmu, oblačim se i izlećem iz kuće.

Odradih sve knap!

Ha! Bus… trrrrrkkK

Vidi, vidi… komšinica od juče OPET na istom mestu, smeška se i zove me da sednem pored nje. Kakva sreća… sve sam stigla, čak imam i mesto.

Još ne dolazim do daha, sedam, uzimam ogledalo da vidim koliko sam danas preterala sa šminkom, brišem višak… OK sve je kako treba.

Pogledam komšinicu, ona se namešta da  kunja, ajd’ i ja ću… Blago se zavalim u stolicu  i pogled mi pada na staklo ispred naših mesta…

aaaaaAAAAAA !!! 

Ispred naših sedišta, a iza vozačevih leđa, staklo i na njemu neki oglasi. Ma nije do oglasa… nego, vidim svoj odraz na staklu!

A ja… OPET obukla stvari od juče. Isti džemper, ista suknja, iste cipele, majica, doduše, slične nijanse.

O.o…E kako li sam ovo izvela?

Preslišavam se u glavi… Pa, zar nisam juče nosila teget kombinaciju!? Znam da jesam! Zašto mi je onda ovaj odraz u staklu poznat!?!

Alo… komši’ka… sećaš li se šta sam ja juče imala na sebi. Pita „Kada…?“

 Haaaa… nisam počela da ludim.. i setih se!  Sinoć sam bila kod dotične komšinice da pokupim neku narudžbinu i poče da mi se diže operativni sistem…

Pa da! Sinoć sam imala teget ansambl. Onda sam juče ujutru imala ovaj!?… Znači OPET skoro isto pakovanje!

Pa jbt, je l’ ovo Dan Mrmota???

48 responses to “Dan Mrmota…O.o

  1. Brrrrrr, „Dan mrmota“ – meni jedna jako neprijatna asocijacija. Doživljavala sam pravi „Dan mrmota“ pune tri nedelje, iz dana u dan, skoro ubedjena da se više nikad neću probuditi u neki drugačiji.

    U ovim običnim „danima mrmota“ umem da uživam, volim nekad male rituale koi se ponavljaju :-).

  2. Sugestivna, ne TELEFON, lepo zaređaj po komšiluku, onako i pitaj ih ako im nisu potrebni oni stari budilnici , a ti im onda to uzmi ,objasni im da to činiš iz sentimentalnosti …
    😉

    • @Marko-Buki blog

      U pravu ste i ti Marko a i ovaj Buki 🙂 Nego, sve hoću da ti pošaljem mail sledeće sardžine: Jako mi je žao što imam krš od lap topa i užasnu net konekciju, pa nikada ne mogu da otvorim tvoj blog, jednostavno mi sve zabaguje. A vidim po naslovima da ima dosta interesantnih stvari… Eto, ja toliko 🙂 Hvala na pažnji i razumevanju 🙂

Оставите одговор

